Bölüm -8

270 43 26
                                    

Dün bölüm atmayı unutmuşum amk

Jisung yaklaşık on dakikadır tavanı izliyordu. Bir deli değildi ama bu hastane onu ciddi anlamda delirtecekti.

O kadar derin düşüncelere dalmıştı ki içeriye giren hemşirenin sesini duymamıştı. Hemşire muhtemelen bir süredir ona sesleniyor olmalıydı ki Jisung'un koluna dokundu.

Jisung irkildi ve hemşireye baktı.

"Yatma saati Jisung. Son kontrollerini yaptıktan sonra ışıklar kapatılacak."

Jisung boş gözlerle hemşireye baktı ve konuşmadı. Gözlerinde simsiyah bir boşluk var gibiydi.

Hemşire bir kaç kontrol yaptı. Jisung tepkisizdi. Sonra bir anda patladı ve hızlıca yatağından kalkıp hemşirenin boynuna yapıştı.

"Doktor Minho'nun odası nerede?"

Sesi oldukça sakin fakat çok ürkütücüydü. Hemşire korkuyla yatağın yanındaki acil durum düğmesine ulaşmaya çalıştı ama Jisung onun elini sertçe tuttu.

"Doktor Minho'nun odası nerede?" Diye tekrar etti.

Hemşire zar zor nefes alarak konuştu.

"Üst katta koridorun sonundaki oda. Ama üst kata doktorlar ve hemşireler dışında birinin çıkması yasak. Kapı kilitli."

"Anahtarı ver."

"Ne?"

Jisung hemşirenin boğazını daha çok sıktı.

"Duydun."

Hemşire elini cebine uzatır gibi yaptı ve hışımla acil durum düğmesine atıldı. Jisung hemşireyi savurarak bıraktı.

"Kahretsin."

Kalbi korkuyla atmaya başladı ve bu canını yaktığı için yatağına oturmak zorunda kaldı. Tek kişilik hücre cezası alacağı kesindi fakat o hücrede Doktor Minho'yu göremeyecekti.

O tam bunları düşünürken Doktor Minho telaşla odaya girdi. Yerde nefes almaya çalışan hemşireye görünce gözlerindeki telaş soğuk bir sinire dönüştü.

"Burada neler oluyor Jisung?"

Jisung dolu gözleriyle kalbini tutarak konuştu.

"Sadece odanın yerini öğrenip seni görmeye gelmek istemiştim." Bunu söylerken suçlu bir çocuk gibiydi.

Minho'nun gözündeki öfke kırılır gibi oldu. Yerdeki hemşirenin kalkmasına yardım etti.

"Sen git. Ben gerekli cezayı vereceğim."

Hemşire koşarak odadan çıktı. Sanki kaçıyor gibiydi. Minho yüzündeki sahte siniri sildi ve yorgun bir şekilde iç çekti.

"Amacın ne Jisung?"

"Seninle doktor-hasta ilişkisinin dışına çıkmak."

"Bu asla olmayacak. Şu an seni çoktan hücreye kapatmış olmam gerekiyor ama ben burada oturmuş seninle konuşuyorum."

Jisung suçluluk duygusuyla dudaklarını büzdü.

"Özür dilerim."

Minho karşısındaki minik bebeğe baktı ve belli belirsiz gülümsedi.

"Seni hücreye götürmek zorunda olduğumu biliyorsun."

Jisung hızlıca yatağından kalktı ve kendi isteğiyle kapıya yöneldi.

"Evet! Elbette. Götür. Götürebilirsin."

Minho gülerek başını iki yana salladı ve Jisung'un koluna girip hücrenin olduğu alt kata yöneldi.

Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin