Minho önünde oturan Felix'e gülümseyerek bakıyordu ama bu tatlı bir gülümseme değildi. Aksine, oldukça tehlikeli bir gülümsemeydi. Ama Felix şuan burada değildi. Onun dış dünyaya döndüğü doğru anı bekliyordu.
Hyunjin suçluların olduğu beyaz yastıklarla kaplı boş bir odaya alınmıştı. Bir daha hayatı boyunca güneş ışığı bile göremeyecekti. Hyunjin Minho'nun Felix'e bunu yapacağını bilseydi yine suçu üstlenir miydi?
Felix'in bakışları yoğunlaştı. İşte dış dünyaya dönüyordu. Başını yavaşça kaldırdı ve Minho'ya baktı. Tek bir cümle kurdu.
"Ben yaptım."
"Biliyorum."
"İntikam."
"Biliyorum."
Başka bir şey söylemedi ve tekrar sustu ama kendi dünyasına çekilmedi. Minho yüzünde aynı gülümseme ile cebindeki bıçağı ani bir şekilde çıkarıp Felix'e fırlattı. Felix kafasını yana çevirdi. Bıçak yanağına küçük bir çizik bırakarak geçti ve duvara saplandı. Şimdi aynı tehlikeli gülümseme Felix'in yüzünde vardı. Minho küfür etti. Bu onun tek şansıydı. Felix'in ceza ehliyeti yoktu, Minho'yu şuan öldürse kimse ona ceza veremezdi. En fazla sevgilisinin kapatıldığı odalardan birine kapatılırdı.
Minho ayağa kalktı ve bıçağa koştu ve fakat Felix ondan önce davranıp bıçağı aldı. Minho şimdi şıçmıştı. Bir şizofren her şeyi, ama her şeyi yapabilirdi.
Felix'in bakışlarındaki yoğunluk kayboldu. Tekrar kendi dünyasına çekilmişti. Şu an yapacağı her şeyi bir hayvan gibi iç güdü ve refleks ile yapacaktı.
Minho nefesini tutup bekledi. Felix elinde bıçak ile Minho'nun üzerine yürümeye başladı. Minho geriledi ve sırtı duvara deydi. Yutkundu.
Felix aynı boş gözlerle Minho'nun yüzüne baktı. Bir süre öyle kaldılar. Felix bıçağı yavaşça Minho'nun boynuna sürttü. Sonra hiç beklenmedik bir şey oldu.
Felix bıçağı kendine sapladı.
Minho sıçradı ve geriye kaçtı. Felix boş gözlerle Minho'ya bakıyordu. Gözleri yoğunlaştı, tekrar dünyaya dönmüştü. Acıyla çığlık attı. Son kalan gücüyle Minho'nun yanına gidip bıçağı eline tutuşturdu.
"Sen." Dedi.
"Sen yaptın."
Felix yere yığıldı ve bilinci kapandı. Minho bir psikiyatri olduğu için durumu soğukkanlılıkla karşıladı ve sakince bıçağın sapını kıyafetine sildi. Sonra bıçağı kıyafeti ile tutarak Felix'in biraz ötesine elinin hizasına yere bıraktı. Felix'in cesedine baktı ve sırıttı. Sonra koşarak koridora çıktı.
"Yardım edin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNG
Fanfic"O hikayenin sonunu okudun mu Jisung?" "Hayır okumadım." "Sen okumadan ben söyleyeyim. Hikayenin sonunda Veronica hayatı seviyor ve intihar ettiği için pişman oluyor." "hayatta kalıyor mu peki?" "Evet, senin aksine."