Bölüm -19

188 39 4
                                    

Akşam olmuştu. Minho Jisung'u kaçırmak için vardiya değişimini bekliyordu. Elinde tekerlekli sandalye ile odasının içerisinde dört dönüyordu. Saatini kontrol etti. Vardiya değişimi gelmişti.

Tekerlekli sandalye ile odasından dışarı çıktı ve asansöre bindi. Kalbi çok hızlı atıyordu. Bu onun işinden olmasına sebep olacaktı ama umurunda değildi. Jisung'a son günlerini mutlu yaşatacaktı.

Asansör ile alt kata indi ve Jisung'un kaldığı odaya gitti. Jisung uyanıktı. Heyecandan kalbini tutuyor ve acısına inat gülümsüyordu.

Minho'nun yüzüne de aynı gülümseme bulaştı.

"Geldim Jisung."

"Geldin."

Minho tekerlekli sandalyeyi Jisung'un sedyesinin yanına taşıdı. Jisung'u tek hamlede kolayca kucağına aldı ve tekerlekli sandalyeye oturttu.

"Şimdi yapacağım şey canını acıtacak tamam mı? Maalesef serum nasıl çıkartılır bilmiyorum. Lütfen ses çıkarmamaya özen göster."

Minho Jisung'un cevap vermesine fırsat vermeden serumu çekti ve kopardı. Hızlıca Jisung'un koluna peçete bastırdı.

"Özür dilerim. Bu peçeteyi tut."

Jisung bundan şikayet etmemişti. Halinden memnundu. Peçeteye koluna bastırdı.

Minho daha fazla konuşmadan tekerlekli sandalyeyi hastanenin dışına sürdü. Duvarın arkasına saklandı ve vardiyası biten doktorların hepsinin dışarı çıktığına emin oldu. Yeni vardiya gelmeden dışarı çıkmak zorundaydılar.

"Jisung hazır mısın?"

"Neye hazır mıyı-"

Minho tekerlekli sandalyeyi bir anda koşturarak sürmeye başladı. Jisung anı bir refleksle çığlık atmamak için ağzını tuttu ve tekerlekli sandalyenin iki yanına tutundu. Heyecandan kalbi öyle hızlı çarpıyor ve canını öyle acıtıyordu ki hastaneden çıkamadan öleceğinden korktu.

Kapıya ulaştılar son bir kaç adım. Minho koştu. Hastanenin dışına çıktılar. Artık Jisung özgürdü.

Minho hastaneden uzaklaşana dek koşmayı sürdürdü. Jisung ise sanki hayatında ilk defa dışarı çıkıyormuş gibi etrafı inceliyordu. Minho hastaneden yeterince uzaklaştığını görünce  nefes nefese durdu.

"Nereye gitmek istersin?"

Yine kısa oldu ama ybyi hemen şuan atacağım için sorun yok

Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin