"Ne?! K-koma mi?!"
Minho'nun sesi titremişti. Uzun zaman sonra ilk defa sesi titremişti.
"Maalesef Doktor Minho. Hastanız için üzgünüm."
Minho doktoru ittirdi ve Jisung'un komaya alındığı odaya daldı. Jisung'un üst bedeni çıplaktı ve bir sürü kabloya bağlıydı. Minho içeriye dalmıştı dalmasına ama bir anda taş kesildi ve ne yapacağını bilemedi. Kapıda öylece kalakaldı.
Bir süre Jisung'un uyuyan masum suratına baktı. O kadar masum görünüyordu ki makinelere bağlı olmasa uyuduğunu düşünürdü. Yavaş bir kaç adım attı ve Jisung'un yanına geldi. Yutkundu ve elini yavaşça Jisung'un yüzüne uzattı. Artık ona istediği gibi dokunabiliyordu işte. Jisung'a ölme tehlikesi yaşatmadan dokunabiliyordu. Çünkü komadaydı zaten. Bir anda Jisung'un bağlı olduğu makinede kalp atışları hızlandı. Minho hemen elini geri çekti. Kalp atışları normale döndü. Jisung Minho'yu hissediyordu.
Bir anda Minho'nun beynine kan sıçradı. Bunu ona biri yapmıştı. O iğneyi oraya biri koymuştu. Muhtemelen hücrede kalp atışlarının hızlanması da planlıydı. Minho hışımla koma odasından çıktı.
Odasına çıktı ve yorgunca kendini sandalyeye atıp gözlerini kapattı. Kısa süre sonra kapısı çaldı.
"Doktor, polis sizinle görüşmek istiyor."
Minho gözlerini açtı ve aynı yorgunlukla sandalyesinden kalktı ve odadan çıktı. Gelen doktor onu polisin yanına götürdü.
"Minho Bey ifadenizi almamız gerekiyor."
"Evet, elbette."
"Olay nasıl başladı?"
"Jisung hücre cezası almıştı. Onun kalp hastalığı yüzünden hücreden çıkarılmasını talep ettim. Kabul edilmeyince sinirlenip Jisung'un yanına indim. Yere çökmüş kalbini tutuyordu. Kucağıma alıp revire getirdim. Doktor iğneyi vurduktan sonra kriz geçirdi. Sonra iğnelerin değiştirildiğini fark ettik."
Polis not aldı.
"Peki teşekkür ederiz."
"Durun, soruşturma sırasında edinilen tüm bilgilere ulaşmak istiyorum."
"Bu pek mümkün durmuyor Minho Bey."
"O benim hastam. Tüm bilgileri istiyorum."
Polis Jeongin sıkıntıyla nefesini verdi.
"Pekala. Ben Polis Jeongin. Bu benim kartım."
Jeongin telefon numarasının yazılı olduğu kartı uzattı.
"İletişime geçeriz."
"Teşekkür ederim memur bey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNG
Fanfiction"O hikayenin sonunu okudun mu Jisung?" "Hayır okumadım." "Sen okumadan ben söyleyeyim. Hikayenin sonunda Veronica hayatı seviyor ve intihar ettiği için pişman oluyor." "hayatta kalıyor mu peki?" "Evet, senin aksine."