Bölüm -10

222 34 50
                                    

"Ne demek Jisung'u hücreden çıkaramayız?!"

Minho resmen gürledi. Onun kalp hastalığı vardı orada kalamazdı.

"Uslübünüze dikkat edin Doktor Minho. Kurallar gereği bunu yapmak zorundayız. Jisung'a ayrıcalık tanımamızı gerektirecek bir durum yok."

"Ne demek yok? O ölümle burun buruna!"

"Bunu o seçti."

"Siz...!"

Minho odadan hışımla çıktı ve Jisung'un yanına indi. O an mesleğini boşvermişti ve sadece Jisung'a odaklanmıştı. Hücreye inince Jisung'un yere çökmüş nefes almaya çalıştığını gördü.

"Jisung!"

Hızlıca hücrenin kapısını açtı ve içeriye dalıp Jisung'u kucağına almaya yeltendi ama Minho'nun dokunuşu Jisung'a iyi gelmedi ve kalbi hızlandığı için acıyla inledi.

Minho hızlıca ellerini geri çekti ve çaresizce etrafına bakındı.

"Jisung sakin kalmak zorundasın seni kucağıma almaktan başka çarem yok."

Jisung onaylar şekilde başını salladı ve öksürdü. Ağzından kan geldi.

Minho daha fazla beklemedi ve Jisung'u tek hamlede kucağına aldı. Jisung'un gözlerinin önünde gün geçtikçe yavaş yavaş ölüşünü izliyordu.

Minho Jisung'u hücreden çıkarttı ve merdivenleri hızlıca çıkıp Jisung'u revire götürdü. Doktor Jisung'u görünce hızlıca koştu. Minho'nun kesin emriydi, konu Jisung olunca ona öncelik tanınanacaktı.

Minho Jisung'u sedyeye yatırdı. Jisung baygın bakıyordu.

Doktor Jisung'a bir iğne yaptı. Fakat iğne işe yaramak yerine Jisung'un deli gibi titremeye başlamasına sebep oldu.

Minho korkuyla Jisung'un kolunu tuttu.

"Doktor bu normal mi?"

Doktor da paniğe kapılmıştı. İğneyi kontrol etti ve yüksek sesle küfür etti.

"Kahretsin! Birisi iğneleri değiştirmiş."

"Ne?"

"N-ne?"

Jisung kısık sesle zar zor konuşmuştu. Minho öfkeyle İğneyi eline alıp kontrol etti. Kahretsin! İğneyi sinirle fırlattı.

"Jisung!"

Jisung nöbet geçiriyordu. Deli gibi sarsılıyor ve öksürüyordu. Kasları kasılıyor ve ağzından kan geliyordu.

Minho Jisung'un kollarını Doktor Jisung'un bacaklarını tuttu ve onu yatakta sabit tutmaya çalıştı. Minho'nun gözünden bir damla yaş süzüldü. Jisung'un hareketleri bir anda kesildi ve gözleri kapandı. Kafası yatakta yana düştü.

"HASSIKTIR JISUNG HAYIR!!!"

Minho Jisung'un kafasını avucunun içine aldı ve ağlamamak için derin nefesler almaya başladı.

Bitmiş miydi yani?

Jisung Ölmek İstiyor | MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin