#Cheerleaders

12 1 0
                                    

Merel en Camille: Wij zoeken nieuwe leden voor het cheerleadersteam. Hier inschrijven!

POV. Fien: 

Dat heb ik altijd al willen doen. 

Fien: Hey Camille, zijn hier de inschrijvingen? 

Camille: Ja, maar we zoeken geen seuten. Dus bye. 

Fien loopt weg.

Maria, Caro en Emma mogen ook niet meedoen, hoewel ze het altijd al graag wilden. 

Fien: Ik mag niet in het cheerleadersteam. Dat is altijd al mijn droom geweest. 

Maria: Wij mogen er ook niet in, hoor. Jij bent niet de enige. 

Emma: Ik weet hoe we Camille een lesje kunnen leren. 

Caro: Wat ben je van plan Emma? 

Emma: Dat zullen jullie wel zien... Als ik de toestemming heb van mijn nonkeltje. 

Emma gaat naar meneer Wolfs over haar geheime plan vertellen en krijgt zijn goedkeuring. 

Emma: Het is gelukt!

Maria, Caro en Fien: Wat is er gelukt? 

Emma: Dat zullen jullie wel zien. Maar eerst allemaal meisjes verzamelen die van Camille en de squad niet in het team mogen. Alleen dan lukt het plan. 

Maria en Caro gaan hun vriendinnen halen en Emma en Fien blijven over. 

Fien: Wat ben je van plan? 

Emma: Jouw droom waarmaken. 

Fien: Heb je ervoor gezorgd dat ik in het team mag? 

Emma: Ja en nee, maar dat wordt vanzezlf duidelijk. 

Caro en Maria komen terug met hun vriendinnen. 

Caro een Maria: Hey

Emma en Fien: Hey

Caro: We hebben gedaan wat je gevraagd hebt, dus wat is nu jouw plan? 

Emma: Duss iedereen hier wilt in het cheerleadersteam, maar mag niet van Camille en haar vriendinnen. Kunnen we dan niet zelf een team beginnen en Camille daarbij op haar plaats zetten? Ik dacht bijvoorbeeld aan Fien als kapitein omdat ze al meerdere keren aan de kant gezet is en cheerleaden haar droom is. Ik heb daarstraks een outfit voor ons geregeld bij meneer Wolfs dus moeten we alleen nog een dansje verzinnen en oefenen. Tijdens de repetities van het officiële team verstoren we de repetitie en verkopen we veel show zodat Camille op haar plaats gezet is en door heeft dat de wereld niet om haar draait en niet iedereen naar haar pijpen moet dansen. Als iemand een beter of ander plan heeft mag die het nu zeggen of als zij een idee heeft voor coole moves in ons dansje, zeg het dan nu. Dit is mijn plan. Who's in? 

Iedereen stemt in en ze beginnen volop met een dansje te verzinnen en in te oefenen. 

Dan komt meneer Wolfs.

Meneer Wolfs: Hey Emma, de tenue's liggen op mijn bureau, zoals u gevraagd heeft. Kunnen jullie meekomen? 

Emma: Ja nonkeltje, bedankt. 

Meneer Wolfs: Da's graag gedaan. Maar wat gaan jullie er eigenlijk mee doen? 

Emma legt haar plan uitgebreid uit aan meneer Wolfs. 

Iedereen gaat naar Wolfs' kantoor om de outfit aan te doen. 

Ze oefenen nog een beetje tot ze de pasjes goed kennen. 

Emma: Camille heeft nu training dus iedereen in positie!

Fien zingt Zie Ze Doen en ze doen er een cool dansje bij. 

Hoe denken jullie dat Camille gaat reageren? Laat jullie mening weten in de comments. 

#LikeMe 2 Seizoen 1Where stories live. Discover now