Na het reuzenrad gaan ze in de Revolution en in de Naga Bay. Omdat het heel warm is gaan ze in El Rio en de boomstammetjes. Daarna eten ze een ijsje. Wanneer het park sluit na een superleuke dag gaan ze met de trein naar het sas. Daar zitten Scott en Caro de hele tijd naast elkaar. Emma heeft dit goedgekeurd maar is toch een beetje jaloers.
Aangekomen in het sas leggen ze hun matrassen neer en eten de pizza die Fien heeft besteld.
Daarna doen ze een kussengevecht en zingen ze Get Up
Camille: OMG, dit was zó een goed idee van jou, Scott! Foto voor mijn volgers. Kom girls
Yemi: Ja, super goed idee!
Caro: Yemi is precies in zijn sas.
Fien: We zijn ook in het sas, hé!
Ze kon nog net een mep van Vince ontwijken.
Vince: Hey Vlinder
Fien: Hey Vinnieboy
Ze lachen.
Maria: Heel fijn dat jullie het zo gezellig hebben, maar partyanimal Yemi wilt iets zeggen. Willen jullie ook even opletten, tortelduifjes?
Fien: Oww, sorry
Yemi: Beste vrienden en vriendinnen, om onze vriendschap te vieren heb ik speciaal een playlist gemaakt voor vandaag. Wie heeft er zin om te dansen?
Iedereen juicht.
Scott: Dansen, Caro?
Caro: Tuurlijk!
Vince: Jij ook, Fien?
Fien: Geef mij eens een reden waarom ik niet zou willen dansen met jou. Ik ben wel je lief, hé. Tuurlijk wil ik met je dansen.
Emma danste met Lenn en had zich al even niet meer zo gelukkig gevoeld.
Maria danste met Yemi en Jonas met Camille.
Het was een onvergetelijke dag voor iedereen.
Wat vonden jullie van mijn verhaal? Laat jullie mening weten in de comments.
YOU ARE READING
#LikeMe 2 Seizoen 1
FanfictionDit is mijn versie van hoe #LikeMe zou gelopen zijn, als ik hem mocht schrijven. Ik heb een paar personages en koppels veranderd, zodat het niet te hard lijk op het echte verhaal. Veel leesplezier!