#Scemma?

4 1 0
                                    

| Scott: Nu in het park?

| Emma: Isg tot sewes

| Scott: Tot sewes

In het park

Scott: Sorry Emma, ik was zo dom dat ik je hart heb gebroken. Je verdient zoveel beter en ik wou het je echt vertellen maar het was nooit de bedoeling om je te kwetsen laat staan je hart te breken. Er is echt niks mis met jou en ik wou dat ik dat ook over mij kon zeggen maar ik ben vreemdgegaan en het spijt me echt enorm. Ik wou het je vertellen maar kon het niet. Het spijt me echt en ik hoop dat je het mij kunt vergeven. Ik hou nog steeds van jou en je hebt dit niet verdiend.

Emma: Wow...

Scott: Kun je het mij vergeven?

Emma: Ja

Scott: Wil je terug mijn vriendin zijn?

Emma: Nee, ik vergeef je dat je bent vreemdgegaan maar niet dat je daarover gelogen hebt. Ik wil samen zijn met iemand die ik kan vertrouwen en op dit moment vertrouw ik je niet. Als je wilt, kunnen we wel vrienden zijn.

Scott: Sorry Emma, ik wil bewijzen dat je mij wel kunt vertrouwen. Als je wilt mag je het weer gelijk trekken. Ik wil alles doen om bij jou te zijn. Het maakt niet uit wat of waar... Als ik maar bij jou kan zijn.

Emma: Sorry Scott, maar ik wil iemand die ik kan vertrouwen. Misschien als je over een paar jaar veranderd bent en eerlijk durft te zijn. Maar nu niet. Ga met Car, Scott. Maar met mij gaat het niet gaan. En als je niet verliefd was op haar, was je zeker niet vreemdgegaan. Dus sorry, maar het is uit. Ik kan het niet, Scott.

Emma gaat weg.

Scott zingt Verdronken Vlinder


Wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren? Gaat Scott samen met Caro of probeert hij Emma terug te winnen? En gaat Emma het Scott ooit helemaal kunnen vergeven? Laat jullie mening weten in de comments.

#LikeMe 2 Seizoen 1Where stories live. Discover now