POV. Caro:
Mijn problemen lijken zich alsmaar op te stapelen. Vince heeft het uitgemaakt en het gaat slechter met Titin. Ze weet amper wie ik ben. Karel is ten einde raad. Misschien moet ze ingeslapen worden. Ik wil alles doen zodat dat niet gebeurt maar ik weet niet wat. En dan Fien nog. Ze is zomaar weggelopen uit school en niemand weet naar waar. De zoekactie heeft niets opgeleverd. Zelfs bij haar thuis was ze niet, alleen een enge man, maar haar ouders zijn beide dood. Ik begin stilaan te denken dat hij haar heeft vermoord. Nu heb ik zoveel spijt dat ik boos ben geworden omdat Vince het heeft uitgemaakt voor haar. Ze verdient zoveel beter. Ik wil mij niet mijn hele leven lang schuldig voelen omdat ik boos was op haar en het nooit heb kunnen goedmaken. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken of wat ik moet doen.
Karel: Caro, kom je even?
Caro: Ik kom!
Caro gaat naar beneden.
Titin ligt dood in de zetel.
Caro huilt.
Caro: Nee, Titin!
Caro en Karel zingen Afscheid Van Een Vriend
Caro gaat terug naar haar kamer en blijft huilen.
Nieuw bericht van Camille:
| Camille: Hey Caro, kan j over een uur nr de training komen? X, Camille
Nu ga ik echt niet naar de training. Maar dat kon Camille ook niet weten.
| Caro: Srr Camille, maar nu kan k echt niet komen. Nu niet.
| Camille: Wat is er?
| Caro: Kom even naar me toe, ik heb je hulp nodig.
| Camille: Isg. Alleen ik of de rest ook?
| Caro: Jij en als de rest zin heeft, mag die ook komen.
Denken jullie dat de rest ook komt? Waar is Fien? Gaat Karel bij Caro en Peter blijven wonen? Laat jullie mening weten in de comments.
YOU ARE READING
#LikeMe 2 Seizoen 1
FanfictionDit is mijn versie van hoe #LikeMe zou gelopen zijn, als ik hem mocht schrijven. Ik heb een paar personages en koppels veranderd, zodat het niet te hard lijk op het echte verhaal. Veel leesplezier!