Camille: Het is al goed, jullie hebben gewonnen.
Merel: Natuurlijk niet, Camille.
Nona: Jawel hé, Merel. Camille zei toch dat...
Merel: Nona!
Camille: Merel, ze wilden ons belachelijk maken en dat is hun gelukt dus...
Fien: Wij willen jullie helemaal niet belachelijk maken, wij willen gewoon in het team.
Camille: Jullie hebben al een team, nu blij?
Maria: Nee, we willen in jullie team.
Merel: No way dat ik in het team ga bij die seuten! Niet toegeven, Camille!
Fien: Excuseer, wij zijn geen seuten, hoor.
Camille: Hoezo niet? Jullie zijn lelijk, niet populair, dus niet perfect en seuten.
Fien zingt Leef (met je eigen talent)
Camille: Je hebt gelijk, jullie moeten niet perfect zijn.
Fien: Niemand is perfect, Camille. Ook jullie niet. Iedereen heeft andere bijzonderheden en dingen waar die minder goed in is.
Merel: Waarom geef je toe, Camille?
Camille: Omdat ze gelijk hebben, Merel. Maria, Caro, Emma en Fien, als jullie willen, mogen jullie in het team.
Merel: Nee, niet van mij.
Camille: Merel, als het jou niet aanstaat, dan ga jij maar uit het team. Bye Merel
Merel: Nee, ik blijf.
Camille: Mooi zo. Girls, willen jullie in het team?
Maria, Caro, Emma en Fien: Ja, natuurlijk
Fien: Wanneer is de toelatingsproef?
Camille: Ik heb jullie juist al gezien en jullie zijn allemaal geslaagd. Jullie eerste training om de pasjes en zo te leren, is morgen, direct na school. Kunnen jullie dan?
Iedereen kon.
Tijdens de training
Camille: Waar blijft Caro? Ik wil beginnen met de training.
Maria: Ze zal seffens wel komen zeker. Maar dat ben ik niet van haar gewoon.
Fien: Ik zal het eens vragen.
Het bericht
| Fien: Hey Caro, kom je nog nr de training vr het cheerleadersteam? We w8en nog p jou.
| Caro: Ik kom niet, srr
| Fien: Wrm niet?
| Geen reactie meer.
Fien: Ze komt niet.
Emma: Waarom niet?
Fien: Dat weet ik niet. Ik heb het haar gevraagd maar nog geen antwoord gekregen.
Merel: Ik had je gewaarschuwd hé, Camille. Dat komt ervan als je niet naar mij wilt luisteren. Ik denk dat je misschien niet zo een goede kapitein bent.
Nona: Maar zwijg nu eens Merel! Camille kon dit toch ook niet weten en Fien, Maria en Emma zijn er toch wel.
Maria: Ze zal het toch niet vergeten zijn?
Fien: Nee, dan had ze gestuurd: 'Oeps... vergeten... Ik kom er aan.' Of 'Ik was het helemaal vergeten, ik kom.' of iets gelijkaardig.
Emma: We gaan Caro zoeken
Ze gaan Caro zoeken.
Waarom denken jullie dat Caro niet is komen opdagen? Laat jullie mening weten in de comments.
YOU ARE READING
#LikeMe 2 Seizoen 1
FanficDit is mijn versie van hoe #LikeMe zou gelopen zijn, als ik hem mocht schrijven. Ik heb een paar personages en koppels veranderd, zodat het niet te hard lijk op het echte verhaal. Veel leesplezier!