In het park
POV. Vince:
Wie zou ik kiezen? Caro? Of toch Fien? Iets in mij zegt dat ik met Caro moet gaan omdat ze ook verliefd is op mij, mooi is, lief is... Maar eigenlijk zou ik liever samen zijn met Fien. Ze is zo knap, cool, trekt zich van niemand iets aan... Maar ik weet niet of ze ook op mij is. Mijn hart zegt Fien maar mijn hoofd zegt Caro. Maar terug samen gaan met Caro voelt zo raar omdat ik het heb uitgemaakt voor Fien. Misschien is ze al over mij heen gegroeid. Is het toeval? Of toch niet? Ik zie haar. Ik riep bijna: 'Hey Caro!' maar ik bedacht me net op tijd. Nu ik beter kijk zie ik dat ze hand in hand loopt met Scott. Maar hij is toch met Emma? zou zij hier al van weten?
Hij ziet Caro en Scott kussen.
Ach ja... Het is ook uit tussen ons. Ik heb het uitgemaakt dus kan ik het haar niet kwalijk nemen. Maar ik wist niet dat het uit was tussen Emma en Scott. Zou Emma dit al weten? Die vraag blijft toch maar door mijn hoofd spoken. Zou ik ze bellen?
Vince besluit uiteindelijk om Emma te bellen.
Beltoon
Het gesprek:
| Vince: Hey Emma
| Emma: (boos) Hey Vince, waarom bel je? Wat is er nu weer?
| Vince: Ah, dus je weet het al zo te horen?
| Emma: Wat moet ik weten?
| Vince: Dat Caro en Scott zaten te kussen in het park.
| Emma: Wat!?
| Vince: Sorry, ik dacht dat je het al west.
| Emma: Dat weet ik nog niet. Als jij iets weet, wil je dat dan laten weten?
| Vince: Tuurlijk
| Emma: Dankjewel. Jij was tenminste zo slim om het uit te maken in plaats van met twee meisjes te gaan.
| Vince: Zo had ik het nog niet bekeken. Ik dacht dat dit mijn fout was. Maar als het nog aan was met Caro kon ik het ook niet aanvragen met Fien.
| Emma: Ga je dat doen.
| Vince: Ja, ik heb mijn keuze gemaakt. En nu ben ik zeker nadat ze Scott helpt vreemdgaan.
Ik ga morgen vragen om af te spreken met Fien na de training. Dat zal Caro leren. En ik heb ineens een date.
Op hetzelfde moment aan de andere kant van het park
POV. Jonas
Wie zou ik kiezen? Yemi? Of toch Fien? Iets in mij zegt dat ik met Yemi moet gaan omdat hij ook verliefd is op mij, mooi is, lief is... Maar eigenlijk ozu ik liever weer samen zijn met Fien. Ze is knap, cool, trekt zich van niemand iets aan... En daarbij, wij zijn ook samen geweest. Maar ik weet niet of ze nog op mij is. Mijn hart zegt Fien maar mijn hoofd zegt Yemi. Maar terug samen gaan met Yemi voelt zo raar omdat ik het heb uitgemaakt voor Fien. En ik heb hem bedrogen met haar. Misschien is hij al over mij heen gegroeid. Daarom ga ik eerst mijn kans wagen bij Fien. Het is uit met Yemi, dus kan ik doen wat ik wil. Normaal gezien komt ze morgen naar de training kijken. Dan kan ik toch vragen om mee te gaan?
Na de training
Vince en Jonas lopen tegelijkertijd naar Fien toe.
POV. Fien:
Waarom lopen die nu naar mij toe in plaats van naar de kleedkamers?
Vince: Hey Fien, ik wou je eigenlijk vragen of jij nu met mij wilt afspreken?
Jonas: Niet naar luisteren, Fien. IK wou dat vragen, Vince wou het waarschijnlijk aan Caro vragen. Oprotten, Vince!
Vince: Jij? Met Fien? Het is uit met een reden. En ik wou het wel degelijk aan haar vragen en niet aan Caro.
Jonas: En toch vraag ik het. Punt uit!
Vince: Ik was eerst! Punt uit!
Ze zingen Zij Is Van Mij
Wie denken jullie dat Fien gaat kiezen? En wat met Emma nu Scott is vreemdgegaan? Laat jullie mening wetten in de comments.
YOU ARE READING
#LikeMe 2 Seizoen 1
FanfictionDit is mijn versie van hoe #LikeMe zou gelopen zijn, als ik hem mocht schrijven. Ik heb een paar personages en koppels veranderd, zodat het niet te hard lijk op het echte verhaal. Veel leesplezier!