-diyet-

61 6 34
                                    

Şarkı: If I were
Sanatçı: Vashti Bunyan

Normalde böyle bir bölüm yazmayacaktım. Fakat yazmak için sebep buldum.
~Bölümler arası ortadan kaybolmak istemedim
~Diyetteyken ne yiyeceğini bilemediysen öğün önerisi olmak istedim. Diğer kilo verme günlüklerine bakınca çoğunluğun neden kilo veremediğini anladım; bir kısım çok az yiyor haliyle sürekliliği sağlayamıyor çünkü az yemekten kaka yapamadığı için kilo aldığını sanıp bozuyor, diğer yarısı ise diyet yaptığını sanıyor ama aslında yediklerinin karbonhidrat ağırlıklı boş kalorili diyette kontrollü tüketilmesi gereken besinlerle dolu.

Geçen Haziran diyetisyene gitmiştim. O zamandan kalma -asla harfi harfine uymadığım- diyet listelerime göre yiyorum.

⋅───⊱༺ 🎀 ༻⊰───⋅

23.04.24
Egzersiz yapmadım, tüm gün evdeydim.
Akşam yemeğimdeki o sarı soslu şeyin bir kısmı hindi bir kısmı patates. Krema kullanmadım, yoğurt ve köri ile marine etmiştim. Aynı zamanda fotoğraf karesinde olmasada akşam yemeğinde bir kase yoğurt yemiştim.

24

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

24.04.24
Bugün tartıldım. Tam 1 kilo verdim. 21 Nisan da başlamıştım.
Egzersiz yaptım.
Akşam pizza aldım ve sevgilime sürpriz yaptım. Gelmek istediğimi söylemiştim sonra aradım "gelemeyeceğim yinede ikimize de aynı yemeyi söyledim birlikte yiyormuşuz gibi olacak" dedim (otobüsle 1.30 saat tek yön) çok tatlı buldu planımı, sevindi. Annem beni götürsün diye yalvardım süründüm kabul etti 🥹🤍
Aşağı inmesi için arayacak kişi bendim sonuçta inandırıcı olsun diye "senin numaranı vermeyi unuttum ben seni ararım iner alırsın" dedim.
Planın ilk adımı tamamlanınca da pizzacıdan leziz bir pizza, anneme de acılı tavuk aldım, kasiyer çok tatlıydı kızına benzetti beni ve iki sufle armağan etti (fakat onları biz yemedik, anneme verdim o ve sevgilisi yedi) yola koyulduk kucağımda koca pizza ile.
Kapısına gelince de aradım ve merdivenlerden inerken beni görünce bir saniye dondu sonra koşa koşa geldi sarıldı hemen ihihihih çok tatlıydı öyle mutlu bakıyordu ki içim eridi.
Deniz kenarında oturuyor, sahile gittik yemek için zaten yanımda ördüğüm battaniyemi de getirmiştim onu serdim yere. Yoncaların üzerinde yedik pizzamızı sonrada yürüyüş yaptık.

Karışık pizza almıştım ama sadece bir yarısına etleri koydurdum diğeri sebzeliydi. Üç ince dilim sebzeli yedim fotoğrafını çekmek son anda aklıma geldi o yüzden fototaki sosis pepperoni dolu.
Ve süt burger yedim tatlı olarak.

Merak etme bozmadım diyetimi:
845 kalori yedim
134 kalori yakmışım

Merak etme bozmadım diyetimi:845 kalori yedim134 kalori yakmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


25.04.24
Uyandım. Rüyam çok güzeldi. Geri uyudum. Saat öğleden sonra iki buçukta uyandım. O yüzden bugün bir tane ara öğün yaptım. Zaten akşam yemeğimde sonradan iki onigiri daha yedim.
Egzersiz yaptım.
Üçgen yapamadığım onigirilerimde ton balığı vardı, protein 💅🏻 yinede bugün çok karbonhidrat tükettim. Sabah ekmek yemişken akşam da pirinç tüketmem iyi olmadı. Yarının karbonhidrat hakkını yemiş oldum.
Yumurtamı bir tatlı kaşığı tereyağı ile pişirdim.

⋅───⊱༺ 🎀 ༻⊰───⋅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⋅───⊱༺ 🎀 ༻⊰───⋅

Bu bölümlük bu kadar

Ben yarın yeni bölümü yayınlayana kadar kadar hoşça kal 🪷

Metamorfoz GeçiriyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin