5: Şekersizken Neler Değişti, Kaç Kilo Verdim?

47 5 49
                                    

Şarkı: Make you cry
Sanatçı: Ic3peak

Merhaba! Nasılsın, iyi misin? Ne zamandır uzun bir bölüm yoktu, görüşemedik.

Ritüelsiz olmaz; Rahat bir yere otur, video bir öneri fakat başka bir müzik istersen onu açabilirsin. Babamın evinden plak çaları getirmiştim, birlikte başka bir müzik dinleyebiliriz! Giysilerim uygun mu bilmem, ikinci elden aldığım uçuk pembe uzun ölü nine geceliği, saçlarımı ise örüp başımın etrafında sardım taç gibi oldular. Bu arda içeceğini unutma! Ben yaseminli güllü yeşil çay aldım kendime. Nereden mi aldım çayı? Beni dinlemiyor musun? Aktarda çalışıyorum ya ben! Oradan ayrı ayrı alıp evde cam kavanozda karıştırıyorum. Tomurcuk yeşil çay yaprakları, pembe gül goncası ve yasemin çiçekleri.

  İşte hazırız!

-Birinci kısım-Kaç kilo verdim, nasıldı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Birinci kısım-
Kaç kilo verdim, nasıldı?

En heyecan verici olanı ilk söyleyeceğim. Kaç kilo verdim?

Sadece ilk gün tartıldım sonra çok istesemde çok merak etsemde tartılmadım. Tartılamadım çünkü işim zorlaşsın diye anneme tartılarımı verdim ve o da sakladı. Sevgilisinin evinde saklamış hemde!

Tartılmak istemedim çünkü gevşemek istemedim. Tanıyorsun beni, ya "Kilo veriyorum zaten" diyip gevşiyorum ya da "ühühühü kilo aldım, veremiyorum" diyip gevşiyorum ve eski yeme düzenime, tıkınmalara geri dönüyorum. Buna izin vermemek için tartılmadım. Senin için motive ediciyse sen tartıl tabii ama ben ne kadar kilomu öğrenmeyi sevsemde nötr kalmayı pek beceremiyorum
ʅ(◞‿◟)ʃ

Kiloma gelelim. Hazır mısın öğrenmeye?

Davul lütfen!

🥁

🥁

🥁

-3 kilo!!

3 kiloyu sakın küçümseme çünkü epey inceldim,

Göğüs: 104 → 97
Bel: 86 → 80
Kalça: 120 → 112

Diğer ölçüm yerlerimi ve uzuvlarımı da ölçmüştüm. Oralardan ise,

Boyun: 35 → 34
Üst kol: 31 → 30
El bileği: 18 → 17
Göbek deliği: 95 → 91
Uyluk: 69 → 66
Diz: 45 → 42
Baldır: 39 → 38

Yani toplam 45 cm inceldim!!

Yağ oranım: %46.2 → %40.3

%5,9 yağ oranım düştü! Hala obezim, hala sağlıksız, hala kalp hastalıkları için yüksek risk taşıyorum (sedef hastalığım da kalp hastalıklarına yatkınlığımı arttırıyor) fakat sağlıklı sınıra neredeyse altı adım daha yakınım!! Hedefim %27.2'nin altına inmek, nihai hedefim ise %14~16.5 (sağlıklı sınır, 20-29 yaş arası kadınlar için) böyle devam edersem birkaç ay sonra orada olacağım.

Metamorfoz GeçiriyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin