Emlakçıya girdiğini gördüğümde biraz bekledim. Sonra içeri girdim.
Çıktım işte karşına pat diye Jaeyun.
Seojun ayaklandı.
"Hoş geldiniz Ethan Bey." dedi.
Bir şey vardı ama. Jaeyun sadece gülümsüyordu. Eskisi gibi değildi.
Ne yani Ethan değil o Heeseung demeyecek miydi?
"Hoş buldum, otur sen." dedim ve oturttum Seojun'u.
"Biz de Jaeyun Bey'le bir ev hakkında konuşuyorduk." dediğinde sanki bilmezmişçesine masanın oraya gittim ve bakındım.
Sonra Jaeyun'a döndüm.
"Elimde tam size göre bir ev var, isterseniz gezdirebilirim."
"Çok iyi olur ama gitmeden önce fotoğraflarını görsem olur mu? Boşuna gitmiş olmak istemiyorum."
"Tabii tabii." dedim ve cebimden telefonumu çıkarıp evin fotoğraflarını açtım. Telefonu Jaeyun'a doğru uzattım.
Fotoğraflara baktı.
"Olur gezebiliriz."
"Buyrun o zaman." dediğimde ayaklandı.
"Kolay gelsin."
"Sağ olun. Ethan Bey'in evleri iyidir kira konusunda da sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum." dedi.
Sonra da beraber çıktık.
Tek kelime etmiyordu.
Neydi yani, beni tanımamazlıktan mı geliyordu? Saçmalık.
"Ne zaman geleceğiz?" dediğinde kafamı kaldırdım.
"Geldik bile."
Binaya beraber girdik ve asansöre bindik. Rahatsız etmemek için yüzüne dahi bakamıyordum.
Evin olduğu kata çıktık. Kapıyı açtım ve "Buyrun." dedim. Hafifçe önümde eğilerek içeri girdi.
Beraber tüm odaları gezdik, her yeri anlattım ama aklım hâlâ beni tanımamazlıktan gelmesindeydi.
Sonunda salonda durduk. "Ev bu kadardı beğendiniz mi?" dedim. Biliyordum zaten beğeneceğini.
"Evet çok güzelmiş. Tutuyorum burayı."
"Bütçenizi biliyorum. Tam o şekilde ayarlayacağım kiranızı merak etmeyin." dedim ve elimi uzattım. Elimi sıktı.
Teni sadece tenime değdi ama inanın bana sadece teninin tenime değmesi içimdeki tüm sinir stresi attı o an. Sıcak ve yumuşacık ellerini elimde hissettim.
"Yarın yine aynı emlakçıya gelip anahtarınızı alabilirsiniz o zaman."
"Teşekkür ederim yardımlarınız için büyük ihtimalle siz karşıma çıkmış olmasaydınız hâlâ ev arıyor olacaktım."
"Rica ederim."
Etme teşekkür. Senin için her şeyimi verirdim ben, şu evi versem ne olacak Jaeyun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everywhere 4 | Heejake
FanfictionHer şeyin başlangıcı, ilk karşılaşılan ve son karşılaşma olmayacağına yemin edilen o gün. Yemin ederim benim olacaksın.