Say I Love You

57 6 0
                                    

Omzumdaydı hâlâ.

Çok geçmeden omzumda uyuya kaldığını fark ettim. Şimdi uyuyosun sen. Ben ise sana gitme bile diyemiyorum.

Mahvedemezdim bu güzel anı sonuçta.

Sabaha kadar yatsan omuzlarımda sesim çıkmaz. Yine de kıyamam sana. O güzel ve narin vücudunun şurada kıvrılmasına. Birazcık ağrın olsa mahvolurum. Üşürsün hem burda.

Bırak da sabaha kadar yanında kalayım Jaeyun. Sonra ben seni tekrar buluncaya kadar görmeyelim birbirimizi.

Çünkü çok acı bırakır. Nereye gideceğini ve ne zaman dönüceğini bilmemek çok acı bırakır.

Şimdi vücudunun en ufak bir bölümünün ağrımaması için seni kucağıma aldım.

Odan neresi onu bile bilmiyorum ama ben sadece senin uyuyan o güzel yüzünü izleyerek yürüyorum.

Güzelsin, çok güzelsin. Sana dokunmaya kıyamayacağım kadar hassassın.

Kapılardan birini açtım. Burasıydı odan.

Odanı senin düzenlediğin o kadar belli ki.

Yavaşça yürümeye devam ettim ve yavaşça yatırdım seni yatağına. Üstünü örttüm iyice.

Gidicektim ben aklımda gitmek vardı ama ayaklarım varmadı, izin bile vermediler iki adım atmama.

Yanında kala kaldım.

Yüzünü izledim sadece. Tüm yüzünü dikkatlice, her ayrıntısına kadar izledim.

Sonra kalbinin üzerindeki eline takıldı gözüm. Tam serçe parmağında bir ben vardı.

Ne güzel bir bendi. Ellerini daha da kusursuz yapmıştı.

Biliyo musun ben saçlarını bile koklayamıyorum. Sen bu kadar yanımdayken ben eğilip saçlarını bile koklamıyorum çünkü seni korkutmak istemiyorum ben.

Seni korkutursam o kadar iğrenirim ki kendimden.

Yavaş yavaş güneş açmaya başladı. Ben ise gözümü dahi kıpırdatmadım. Sadece oturdum tüm gece başında.

Sonra ayağa kalktım ve masandan bir kağıt alıp yazdım. Kağıdı yanındaki şeye yapıştırdım ve ayaklanıp çıktım evinden.

Kağıtta "Rica ederim, çikolata için." yazıyordu. Umarım anlarsın.

Everywhere 4 | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin