Emlakçıya geldim ve içeri girdim.
Emlakçı beni gördüğünde ayaklandı.
"Hoş geldiniz şey bey..." dedi ve takıldı.
"Ethan, Ethan de bana."
"Peki Ethan Bey."
Anneme döndüm.
"Ne oldu?"
"Geç otur karşıma." dediğinde annemin karşısına oturdum. Bana birkaç dosya uzattı.
"Bunlar sana devrettiğim evlerden birinin kiralanırken kullanılacak fotoğrafları."
Dosyayı açtım ve bakmaya başladım fotoğraflara.
"Güzelmiş."
"Emin misin?"
"Hm hm."
"Tamam." dedi ve dosyayı elimden alıp bir diğerini verdi.
"Ve bu da diğeri."
"Bu evler karşı binalarda olan evlerdi değil mi?"
"Evet, elindeki dosyaya bir talep var şu an zaten."
"Kimden?"
"Bir öğrenciden, Niki Nishimura'ydı. Japonya'dan gelmiş okumaya, burada tanıdıkları da varmış sanırım."
"Tamam verelim o zaman evi."
"Bir öğrenciye? Emin misin? Oraya daha yüksek miktar verebilecek başkaları çıkabilir."
"Paraya ihtiyacım varmış gibi mi duruyor anne? Hem öğrencilerin ev bulması zor oluyor, çocuğa yardım edelim."
Jaeyun da öğrenciydi. Onun benim kadar şanslı olmadığını görünce ona yardım çok etmek istemiştim fakat fırsatım olamamıştı. Bari diğerlerine yardımcı olabilseydim.
"Tamam o zaman, konuşuruz çocukla." dedi ve dosyayı elimden alıp diğerini de uzattı.
"Nasıl?"
"Daha kaç tane var?"
"Üç dosya daha var."
"Hepsine bakmayacağım, siz sadece bu fotoğrafları telefonuma da yollayın yeter."
"Emin misin?"
"Eminim anne."
"Baksaydın bi-"
"Anne cidden eminim."
"Tamam oğlum." dedi ve dosyaları topladı ve masaya kenara koydu. Sonra diğer taraftaki adama döndü.
"Bu Seojun Bey, senin kiralama işlerinle ilgilenecek emlakçımız."
"Anladım."
Elini uzattı. Uzattığı elini sıktım.
"Memnun oldum."
"Ben de." dedim ve elimi çektim.
"İyi işler yapacağınıza eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everywhere 4 | Heejake
FanficHer şeyin başlangıcı, ilk karşılaşılan ve son karşılaşma olmayacağına yemin edilen o gün. Yemin ederim benim olacaksın.