" Meg mentelek mindenáron"
Khao
Mikor magamhoz tértem és körbe néztem.
Egy sötét penész szagú pincében voltam megkötözve.
Majd szét ment a fejem és amikor meg mozdultam borzasztó fájdalom nyílalt a lábamba.
Oda nyúlva combomnál a nadrágomon keresztül valami ragacsost éreztem ami feltételeztem vér volt.
Pha nyögött fel mellettem .
Fogalmam sem volt arról hogy mi történt és hogy hol vagyunk.
Az útólsó emlékem hogy belénk csapodott egy teherautó és ennyi.- Pha , testvér jól vagy? - kérdeztem.
- Nem érzem a bal karomat Khao.
És szerintem tuti el tört pár bordám mert minden egyes szó , levegő vétel hatalmas fájdalmat okoz.
Mi történt velünk?
Te emlékszel rá?
Te is meg vagy kötözve?
Kurva hideg ez a rohadt pince vagy mi a szar amiben rohadunk - számolt be az állapotáról dióhéjban Pha.
Nagyon sötét volt semmit sem láttam , Pha-t se.
Csak a hangja alapján lőttem be nagyjából hogy hol van.- Nem tudom hogy hol vagyunk Pha , én se.
De elég valószínűnek tartom hogy vagy az Apám , vagy Trai keze van benne.
És ha ez tényleg így van akkor nagyon nagy esély van rá hogy itt a vég Pha.
Nagyon sajnálom haver , tényleg ha nem lennél a barátomnem kerültél volna te is ekkora szarba - mondtam el keseredett hangon.Pha meg bökött a fejével óvatosan hogy figyeljek rá.
- Tiszta hülye vagy Khao.
Ez nem a te hibád , senki sem kényszerített arra hogy a barátod legyek.
Magam döntöttem így és soha egy percet nem cserélnék el semmiért sem az elmúlt évekből.
Annyi mindent köszönhetek neked hogy azt el mondani sem tudom.
Szeretlek Testvér , és ha úgy hozza a sors meghalok veled büszkén , efelől kétséged se legyen - mondta Pha .
Bár mekkora szarban voltunk örültem neki hogy nem vagyok egyedül és hogy ilyen nagyszerű barátom van mint Pha.
De nem akartam ilyen könnyen bele nyugodni abban hogy végünk van.
Annyi minden van amiért érdemes élnem.
Gazdag ember vagyok még akkor is ha már nem tart a fiának az akinek a nevét viselem.
Gazdag vagyok mert csodás barátaim/testvéreim vannak , és egy Férfi akiért az életemet is odaadnám.
Épp hogy el ismertük First és én hogy szeretjük egymást , épp hogy ki derült hogy ki is az én igazi Apám.
Szóval ki kell találnom valamit , hogy túl éljük ezt az egészet Pha és én.
De mégis mit basszus.
Lépéseket hallottam.
Majd hirtelen nyílt az ajtó és fel kapcsolták a villanyt.
Olyan fényárban úszott hirtelen a helyiség hogy majd kiégette a szemem.
Két pasi lépett be , az egyik piszok ismerősnek tünt csak nem tudtam hogy honnan.
Aztán hirtelen be villant amikor Komwat Úrnál voltam , nem Nathan- nál ez a köcsög volt akinek véletlenül neki mentem.
A rohadt kis geci.
A nyomorult rám nézett és egyből le vágta hogy fel ismertem őt.
El is vigyorodott.
Majd egész közel jött hozzám és le gugolt elém.- Lám és lám.
Mikor át mentem a Komwat családhoz fogalmam sem volt hogy ekkora szerencsém lesz.
Amint fel ismertelek azonnal értesítettem az Apád aki nem kis summát fizet nekem ezért.
Egyenlőre várunk az a dolgom hogy itt tartsalak titeket , a bátyád hamarosan megérkezik és el játszik veled.
Addig csak türelmesen várj- mondta a seggfej.
Előre hajoltam és jó erősen megfejeltem a kis tetűt.
Aki fájdalmasan felnyögött és a fejéhez kapott.
Majd visszakézből szájon vágott.
Aztán fel állt és dühösen rám nézett.- Élvezettel fogom végig nézni ahogy a bátyád apró darabokra szed majd szét titeket.
Addig pedig élvezzétek csak a még meg maradt időtöket - mondta.
Majd sarkon fordultak és ott hagytak minket.
Annyira siettek hogy még a villanyt is fel hagyták kapcsolva.
Faszom.
Most mi a szart csináljak.
Trai semmiképp nem fog életben hagyni de mielőtt végez velem jó alaposan meg kínoz majd.
E felől semmi kétségem sem volt.
Az idő sürgetett de nekem semmi sem jutott az eszembe.
Mire oldalról Pha a vállával bökdösött meg .
Oda fordultam .
Mikor is Pha a lábával oda lökött nekem valamit.
Magam mellé nézve döbbenten egy telefont vettem észre.
Pha-ra néztem aki el vigyorodott csodálkozó tekintettem láttán.
YOU ARE READING
Nálad van a szívem kulcsa
RomanceEgy maffia tag akit el fognak és egy védett házba kerül, és egy kommandós akinek életben kell tartania őt a tárgyalásig. De ez nem lesz egy könnyű feladat, árulás, gyűlölet, féltékenység közepette még más érzésekkel és veszélyekkel is szembe kell...