5.fejezet +18

16 4 0
                                    

              " Az a bizonyos éjszaka" +18

                              Pha
Basszus Khao nem mondott semmit arról merre lehetnek.
Khao nagyon fontos volt nekem , több mint barát.
Sokkal több.
Szerelmes voltam belé ,  de erről sem ő sem Kitti nem tudott.
Gyerekkorom óta ismertem Khao-t ,  és persze Kittipat-ot is.
Apám Khao Édesapjának dolgozott.
Így Apa gyakran vitt magával,  Anya korán meghallt.
Apa igy egyedül nevelt és Khao Apja megengedte az enyémnek hogy az ő fiával játszak.
Kitti később csapodott hozzánk egy suliba jártunk.
Aztán mikor kamasz lett megszökött az Apjától aki állandóan bántalmazta és Khao megkérte a Főnököt Kitti hagy élhessen velük , aki belement ebbe.
Persze ez nem volt ingyen neki kellett Kittipat-nak dolgoznia.
De Kitti-nek ez nem volt gond.
Így a hármasunk együtt maradt.
Védtük,  tiszteltük egymást mit a testvérek.
Bár nekem Khao az első perctől fogva tetszett,  de azt is észre vettem hogy én viszont nem.
Khao mindig jól bánt velem ,  de semmivel sem külömben mint Kitti-vel .
Igyekeztünk ki élvezni azt a mocskos világot amiben éltünk,  és az egyik ilyen alkalommal Khao nagyon be rugott.
Kitti idő előtt le lépett mert rosszul lett, így  én kisértem be Khao-t a szobájába.
Le fektettem az ágyra és tudom nem jó baráti cselekedet volt de ki használtam a helyzetett.
Khao bár részeg volt,  de a csókjaim és a simógatásaim el érték nála a hatást és szeretkeztünk.
Khao nem az első volt az életemben,  viszont az egyik legjobb együttlétet éltem át vele.
Amit azóta sem soha senkivel.
Persze a rózsaszín álmaim reggelre széttpukkantak.
Khao mire felebredtem el tünt mellőllem és későbbiekben is úgy tett mintha az egész meg sem történt volna.
Ami fájt rettenetesen.
De képtelen voltam rá hosszútávon haragudni.
Nem tudtam őt nem szeretni , persze Khao a mai napig nem ismeri az érzéseimet.
Volt hogy el akartam mondani neki ,  de végül sosem ment.
Khao-val és Kittipat-al közös csapatot alkotunk ,  védtük egymást mindentől.
Khao teljesen más volt mint a bátyja,  aki egy az egyben a hatalom mániás  elmebeteg Apja fiatalabb mása volt.
Folyton parancsolgatott nekünk,  és persze neki külön emberei voltak.
Sosem dolgoztunk együtt.
Khao mindent megosztott velünk,  tényleg olyanok voltunk mint a testvérek.
Csak az én érzéseim zavartak be néha.
Általában visszafogtam magam hogy Khao semmit ne vegyen észre.
Sőt próbáltam másokkal is ismerkedni, ami nekem sajna elég gyatrán ment.
Khao viszont könnyen ismerkedett és hamar dobta is aktuális partnereit.
Ilyenkor persze majd megölt a féltékenység.
Hogy le vezessem a feszültséget a thai box- ba menekültem.
Időközben egyre jobb lettem benne ,  Khao-val versenyezve aki szintén- e sport szerelmese volt.
És hát ebben is mellettem volt ami nehezitette a dolgom az érzéseim el rejtésében.
A szerelmem és a vágyaim kordában tartása sok szenvedéssel járt.
Aztán egy nap megtörtént a baj.
Khao-t ,  el kapták .
Tisztán előttem van.
A munkával amivel megbízott engem a  Főnök hamar végeztem
Így fel hívtam Khao-t hogy el menjünk együtt szórakozni .
De ő nem vette fel csak üzenetet írt hogy hol van.
Mivel közel voltam hozzá fel pattantam a motoromra és indultam is.
Pont oda értem ahoz hogy meglássam a pillanatot amikor Khao " szerelmes" lett .
Épp oda akartam köszönni Khao-nak mikor azt láttam hogy Khao kövé válltan bámul egy pasit.
Úgy nézett rá ahogy rám sosem ,  de még a szeretőire sem .
A többi pedig olyan gyorsan történt,  hogy reagálni sem volt időm.
Az akción tisztán látszott hogy prófik hajtották végre,  így erősítés kellett.
Motorra ültem és  mentem a Főnökhöz jelenteni.
A Főnök persze azonnal igyekezett intézkedni de már késő volt.
Khao a hatóságok kezébe került.
Thanawat Úrnak voltak az akciócsoport tagjai közt fizetett emberei így sikerült megtudni hogy Khao tanúskodni fog az Apja ellen.
De azt hogy hova viszik és milyen útvonalon az titkos volt.
Így Thanawat Úr megbizott engem hogy mindenképp tudjam meg ezt az infót
Őszintén nem voltam meglepve hisz Khao és az Apja között sosem volt jó a viszony, és pont ezért vállaltam el a munkát.
Megfigyeltem a csoport tagjait négyen voltak.
Két magas sötét hajú srác volt akiken nyilvánvalóan láttható volt egy pár.
A titokzatos szépfiú aki ki vívta az ellenszenvem azzal hogy Khao egyértelműen vonzodott hozzá, és a negyedik egy helyes fiatal srác aki inkább tünt egy egyetemistának mint kommandosnak.
Ez az ,  csettintettem az ujjamal .
El döntöttem hogy közel kerülök a fiúhoz és rajta keresztül tudom meg azt ami nekem kell.
Ki derítettem hogy hova jár el a srác esténként.
Egy bárba , ami azonos nemű emberek szórakozó/ismerkedő helye volt.
Aznap be mentem a bárba és szememmel azonnal azt a fiút kerestem aki azzal az információval rendelkezett ami nekem kellett, persze egy másik pasi társaságában ült a bárpultnál.
Így mindenképpen magamra kellett vonnom a figyelmét.
A legegyszerűbb módját választottam miközben le ültem mellé.
" Véletlenül " meglöktem a könyökömmel a kezét amitől a pohár teljes tartalma amit fogott az ölébe ömlött.
Egyből szemrehányó tekintetett kaptam és már épp le akarta volna üvölteni a fejem , láttam rajta.
Mikor gyorsan meg előztem ezt és a legcsábítóbb mosolyomat rá villantva el kezdtem törölgetni a nadrágját hogy-hogynem mindig kicsit hozzá érve az agyékához.

Nálad van a szívem kulcsa Where stories live. Discover now