" Macska- egér játék "
Lay&Pakin & Kitti
A kocsiban ültünk Lay én .
Az ügyészre vártunk hogy visszatérjen az irodájába.
Kitti a titkárnővel volt odabent az épületben ők beszélték meg az eddigi ügyeket is , így rá hagytuk most is hogy ő intézkedjen.
Lay egy nyugis arc volt végig néma csendben ült a kormány mögött amit én annyira nem is bántam.
Teljesen el voltam gondolkodva , amúgy is Pha-nál jártam agyban.
Nem akartam őt ott hagyni , annyira aggódtam érte hogy bele sajdult a szívem.
A Doki szerint Pha szervezete erős és fiatal biztatótt hogy rendbe fog jönni.
Viszont aggasztott hogy sok vért vesztett és nagyon le gyengült.
De muszály volt hinnem abban hogy rendbe jön.
És abban is hogy az egész szar ami mostanság körülőtünk van mególdódik.
Annyira el voltam gondolkodva hogy észre se vettem mikor Lay szólt hozzám.
Csak akkor mikor már az oldalamat bökdöste a könyökével .- Pakin oda nézz.
Meg jött az ügyész.
Menjünk , jobb ha azonnal beszélünk vele a kialakult helyzetről és indulunk minél hamarabb - mondta Lay.
Bólintottam megvártuk míg az ügyész be ért , majd mindketten ki szálltunk a kocsiból hogy kövessük őt az épületbe.
Írtam Kitti-nek hogy mindjárt ott vagyunk.
Mikor be értünk Kitti már a titkárnővel ült az ügyész irodájában , ami jó volt mert így előkészítette nekünk a terepet.
Az ügyész ránk nézett majd mutatta hogy üljünk le.- Rendben szóval ha jól értelmeztem a fiatalember szavait aki önök előtt érkezett.
Az életem veszélyben van.
Igaz ? - tette fel a kérdést az ügyész.
Lay és én egymásra néztünk.
Majd vissza az ügyészre és bólogattunk .- Olyannyira veszélyben van az élete Uram , hogy azonnal velünk kell jönnie egy titkos helyre amit csak mi tudunk hol van.
És ezen kivül mindent magunkal kell vinnünk ami a Thanawat család ellen összegyűjtött.
Azok akik önért jönnek nem kispályások , higgyen nekem.
Volt Triád tagok , el vetemült gyilkosok.
Szóval mérlegeljen hogy feltétlenül meg akar -e hallni ezért az ügyért - vázolta fel a helyzetet Lay az ügyésznek.
Akin látszott is hogy be parázott Lay szavaitól.
Utasította a titkárnőjét hogy szedjen össze minden aktát és Kitti rögtön fel ajánlotta hogy segít ki vinni mindent a kocsiba amint kész vannak.
Az ügyész fel kapta a kabátját el tette a telefonját , laptopját és követett minket azonnal.
Ki mentünk az épületből az autóhoz egyik oldalról én másik oldalról Lay míg középen az ügyész így közelítettük meg az autót.
Mikor is a következő percben megrándult Lay válla a gólyó ütésétől ami el találta őt.
Ugyanis a semmiből hirtelen lőni kezdtek ránk.
A másodperc tört része allatt kellett döntést hoznunk .
Intettem Lay-nek hogy rejtőzön az ügyésszel az egyik kocsi mögé .
Míg én a fegyveremet elő kapva viszonoztam a golyózáport.
Szarban voltunk de nem is kicsit.
A hátam mögött hirtelen megérintette valaki a vállam kis hiján szívinkfartust okozva nekem ezzel.
Hátra fordulva a mögöttem lévőre fogtam a fegyvert.
Kitti felemelt kézzel jelezte hogy nyugodjak meg.
A titkárnő pedig ilyedten szorongatott egy aktatáskát , magához mellette.
Suttogva közöltem velük a tényállást és azt hogy kurva hamar huzodjanak mellém fedezékbe.
Kitti szintén elő vette a fegyverét és be szállt a harcba.
Megbökdöstem a vállát közben.- Kitti ezt sokáig nem csinálhatjuk.
Csak egy táram van pluszban és szerintem se te se Lay nem vagytok fel szerelkezve egy hosszantartó védekezés fentartására.
Ki kell találnunk valamit , hogy ki tudjunk törni ebből a helyzetből és rá adásul túl is éljük azt- mondtam.
Kitti bólintott .- Egyetértek - válaszólta Kitti.
- Kitti , Lay megsérült segítenetek kell neki.
Én addig fel tartom ezeket a seggfejeket.
Gyerünk induljatok.
Most - mondtam.
Kitti ismét csak bolintott egyett és hátraszólt a mögötte lévő nőnek hogy kövesse őt.
Óvatossan.
Közben le adott ő is jó pár lővést hogy távol tartsa Xiao-ékat.
Sikeresen oda értek Lay-hez és az ügyészhez.
Kitti viszont vissza fordulva felém jelezte hogy el fogyott a lőszere.
Bosszankodva gondoltam arra hogy sajnos már én is fogyóban vagyok ezen a téren.
És ha Xiao-ék erre rá jönnek nekünk annyi.
Én is oda siettem a többiekhez hogy egy helyen legyünk legalább.
És közben imádkoztam a csodáért.
Ami hála istennek meg is érkezett egy sötét kocsi személyében.
Keresztbe fordulva pont a tűzvonalba.
Majd ki nyílt a hátsó ajtó és Earth bukant fel .
YOU ARE READING
Nálad van a szívem kulcsa
RomanceEgy maffia tag akit el fognak és egy védett házba kerül, és egy kommandós akinek életben kell tartania őt a tárgyalásig. De ez nem lesz egy könnyű feladat, árulás, gyűlölet, féltékenység közepette még más érzésekkel és veszélyekkel is szembe kell...