-2. Bolum-

51 3 0
                                    

herkese salam catismaya devamm
normalde ben henuz Wattpad'e girecek cihazim yokken deftere hikaye yazmistim A4 boyutunda 28 sayfa oluyodu ve suan yazmaya useniyorum ne yapmam lazimm?? neyse hikayeye gecelimm iyi okumalaaar❤️💸
-----------------------------------------------------

ablam, ben, annem, enistem ve cocuklar mutfakta otururken kapi caldi. acmaya gittigimde karsimda... babam duruyordu. bana bisey diyeceginden korktum ve sanirim tipimden anlastirdigim icin enistem geldi ve babamla beraber salona oturdular.

ablam "bende gidecegim." dedi, annem durdurmak istedi fakat yapamadi. ablama "dur" demek istedim ama bende yapamadim.

ablam iceri gidince oylece oturdum.-iki saat sonra- ablamgil evden gitti. babamla kavga edecek gibi oldular fakat ablam sustu. annem ablami yolcu ederken biraz kotu hissettim kendimi. babamda babaanneme gidecegini soyledi.

annem de az once uyudu. elime telefonumu alip Afra'yi aradim. "Aradiginiz kisiye suanda ulasilamiyor. Lutfen daha sonra tekrar deneyiniz.".... yatagima oturdum. gidiyordum. bu evde cok guzel olmasada anilarim vardi. telefondan muzim acip dinledim.

tamda muzik listemi tamamlayacakken Hina-chan aradi. actim ve acilen gelmelemi soyledi. bu seferde Afra beni aradi. hina-chan'in cagirdini soyledi. "benide simdi aradi" dedim. annem endiselenmesin diye kagida "Anne Hina beni cagirdi. seni de uyandirmak istemedim. disaridayim." yazdim.

ayakkabilarimi giydim ve ciktim. kosa kosa okuldan sonra hep gittigimiz patka geleceklerini dusunerek oraya gittim.-parka gittigimde- ikisi de gelmisti.

Laura:" ne oldu Hina? neden cagirdin?"
Hina:" kusura bakmayin kizlar hemen cagirdim. Acayip bisey ogrendim."
Afra:" insallah telefonla arayip soylenecek biseydir."
Hina:" hem Laura hemde soyleyecegim sey icin cagirdim. sana moral verebilecegimi dusundum."
Laura:" tesekkur ederim Hina."
Hina:" rica ederim Laula."
Laura:" e boylece mi durucaz."

-yaklasik 30 dakikadan sonra-
Afra:"benim artik eve gitmem lazim. annem terlik vurmasin."

Hina'yla ayni anda kahkahamizi bastik. sonra da evlere dagildik. yolda gecerken iki sari sacli cocugu gordum. bunlaru gozum biryerden isiriyordu.. ama nerdeng yaggg

klasik Hina+Afra+Laura gezisi yapiyoduk. "Afra?" dedim.

Afra:" efendim Laula"
Laura:" bu ne bicim seslenis. neyse diyorumki Mikey"ler cete kurcakmis"
Afra:" oha ne dedin?"
Laura:" dedimki Mikey"ler cete kurcakmis."
Afra:"OHA"
Laura:" ya yaa ne demessin. simdi anladin yaw sjdhsjjdjd"
Afra:" e yuh a*nanin.. neyse bisy demicem"
Laura:"nolduuu arpaa"

ucumuz ayni anda kahkaha patlattik. sonra Hina'yi eve birakip eve gitmek uzere Afra ile ayrildik.

eve girince annemin yanina kosup sarildim. bu aralar cidden morale ihtiyaci vardi ve suan o morali verebilecek tek kisi bendim.

"hosgeldin Laula'm" dedi. sanırım Afra bu ismi anneme de soylemis. saat aksam 8 olmustu. annemle beraber film izledikten sonra saat (gece yani aksam)10 da yattik.
----------

*-Ertesi Gun-*

sabah oldugunda uyanmak istemedigim bir sekilde kalktim. alarm... calmisti. okul un kapandigini unutup kapatmamisim alarmi. alarmi bulanin beynini s****cem.(umarim siksyet edilmem SJSJSJSJ). aynanin karsisina gecip kendime baktim.

hayretler icinde kaldim. ilk defa alarmdan sonra uyandim. cok bos yaptim biliyorum ama bu benim. annem daha uyanmadigi icin klasik ve en sevmedigim kahvalti turlerinden olan sut+gevrek kahvaltisini yaptim.

sabah sabah issizmis gibi Hina'nin, Afra'nin ve benim icinde oldugum bir grup kurdum. klasik whatsp grubu. ama ne yasanacak haberleri yok. grubun kurucusu oldugum halde grubu ben mahvedecegim.

363637473737 saat sonra kahvalti mi bitirdim ve iceri gectim(ciddiyim). insta ya girdim dolastim. 30 dakika ardindan elime kitabimi aldim. biraz daha kitap okudum ve annem uyandi.

Laura:" anne yorgun degilsin degil mi"
Annem:" evet kizim uykumu iyi aldim cok sukur."
Laura:" disari cikalim mi"
Annem:" eger yatagini toplarsan, sacini tararsan olabilir."
Laura:" anne yaaa"

anneme kostum ve sarildik. yatagimi topladim, sacimi taradim ve ustume farkli seuler giydim. annem de yatagini toplamis, ustunu degistirmisti.

disari da normal anne-kiz geziyorduk. bir yere girmek istedim. alacagim seyi bildigimden ve sadece bir tane alacagimdan annem kapida bekleyecegini soyledi.

her kizin istedigi sey dudak kremi. cilekli aldim. disari ciktigimda annemin toplandigi yerde ambulans vardi. insanlar cevrelemeye calisiyordu.

kalabaligin icinden "afedersiniz, musade edermisiniz, bir saniye, gecebilirmiym?" diyerek gectim. yerde yatan kisiye bakakaldim......

yerde yatan kisi......a-annem d-di... beynim almadi. annemi kim oldurmustu?! dusundum dusundum orada kaldim. ambulans giderken oradakilere sedyeye kaldirdiklari kisinin annem oldugunu soyledim.

gelmeme izin verdiler. annemin elini sıkıca tuttum. teni beyazlamis, dudaklari solmustu. bir anda nabzi durdu...

"Hastayı kaybediyoruz! hastayı kaybediyoruz!"

.... bagirismalar. annemin nabzi artik atmiyordu. boylece beni birakamazdi. anmeme seslenmeye basladim. teni beyazlamis, dudaklari solmus, nabzi atmayan bir insana seslenince cevap verir mi ki?!?....

tabi ki de hayir. sacmalamaya basladim. hastaneye vardik ve annemi goturduler. orara oturup bekledim.

"annenizin ve sizin isminiz nedir?"

bana sorulan soruya biraz zorda olsa cevap verdim.

"ismim Laura Harshini. anneminki de Chilare Harshini."

-"hastanin nabzi 5 dakikaya duzelirse uyanabilir."

"peki" demekle yetinebilmistim.-5 dakika sonra-(;)

-"Hastanin nabzi ......"
-------------------------------------------------------------
bolumu yarida biraktim ya dasdasdasasdass ama zevkli olur belkiiii?? neyse bolum atamayagimi soyledikten 10 dakika sonra yani simdi musait oldum ve bolumu tamamladim. VE ZAMAN CİZGİSİNİ KARİSTİRMİSİM YAA 200 KELİMEYİ SİLMEK ZORUNDA KALDİM SJSJSJSJSJSJSJSJSJSJS her neyse baiiii!💸❤️

『✩Tokyo Revengers✩』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin