selemee!
nasilsinizz?
ben iyi gibiyim toparlamaya calisiyorum.
aile ici bayagi olay oldu ama hâlâ hikaye yaziyorum💪🏻💪🏻
immediately new episode→→oyundan sonra biraz sohbet edip Tae'yi eve birakmak uzere ciktin.
"annem beni boyle gorse ne derdi acaba?"
"(T)bir seyin yokki Lau"
"bilmiyorum. onu birkac gundur ziyaret edemedim."
"(T)yarin beraber gideriz olur mu?"
olur anlaminda basini salladin.
"keske olmeseydi. en azindan onu gercek annem olarak bilmeye devam ederdim."
"(T)hey öyle deme Lau. seni anliyorum."
her zaman ki gibi gozlerin doldu ama tuttun. Tae'yi eve birakmis eve donerken mezarliga gittin.
annenin oldugu yere geldin.
"Harshini Chlaire
X Tarihi
Huzur İçinde"annen icin dua ettin ve eve gittin. saat 20:30'u gosteriyordu. eve girince bu sefer Mikey acti kapiyi.
"Yá minna(selam millet)"
biraz oturdunuz ve yemek masasina oturdunuz.
"itadakimasu(afied)"
yemegi yerdikten sonra odana gectin. Afra'nin engeli kaldirdigini gordun. sana biseyler yazmisti.
Afra Tafra❀
Laura
Goman'esai
Beni kandirmislar
Hemde Rui tarafindan
(görüldü 20:45)Laura
Sorun yokk
Rui'ye guvenmemiz lazim
sonuçta dusmanAfra Tafra❀
Anlayisin icin sagol
(görüldü)telefonu biraktin. yarin erken kalkman gerekiyordu cunku Tae ile annenin mezarligina gidecektiniz.
"Emmaa eger alarma uyanmazsam gelip kaldirir misin?"
"(E)tabi ki"
"konbanwa(iyi aksamlar)"
"(E)konbanwa(iyi aksamlar)"
ustunu degistirdin ve (hafif)makyajini temizleyip yattin.-sabah- yarin kavga vardi ve bugun dinlenmen gerekiyordu. sabah alarmiyla uyandin. lavaboya girip elini yuzunu yikadin, ustunu degistirdin.
herkes salondaydi.
"ben cikiyorum"
"(E)nereye?"
"annemin mezarligina"
"(M)bugun bizimkilerle toplanti yapmamiz lazim bende geleyim hem ziyaret etmis olurum"
"bekliyorum"
Mikey ile evden ciktiniz. Tae'yi de alip mezarliga gittiniz. mezarliktan sonra toplanti icin X deposuna gittiniz.
"herkes burada Mikey, Afra haric"
"(M)ara sana zahmet". Afra'yi aramisken Afra geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『✩Tokyo Revengers✩』
Randomya Mikey ile kuzen olsaydin ve arkadasin onunla daha yakin olsaydi??