bu bolum yari filler ya da full filler olabilir, bilmiyorum. smut olmucak hikaye de. bu sure icinde 500'e yaklasmama yardim ettiginiz icin ne kadar tesekkur etsem az💙
sonraki gunlerde normal gecmisti. Afra ile araniz eskisi gibi iyiydi. muzik klubuna yazilmistin, ama unuttugun icin seni cikarmislardi(PUAHAHHSJJD).
sen ise bugun tekrar muzik kursuna yazilmayi dusundun. nelerde iyi oldugunu aklindan gecirdin. canın sıkılınca şarkı acip dinlemeye basladin.
sarki dinlerken kalimba ve piyano calmayi, sarki soylemeyi sevdigin geldi aklina. annen olmeden once beraber onunla sarki soylerdiniz. sarki zevkleriniz ayniydi. annen piyano cok iyi calardi.
piyona calacaktin ama ilk once piyano aletini*(hatirlwmiylm ismi)bulman gerekiyordu.
Afra'nin annesi Suzume Hanim da piyano calmayi seviyordu, evde calmak icin âleti vardi bile.
Suzume Teyze'yi rahatsiz etmek istemedin o yuzden Afra'yi aradin.
(duz yazi Laura'ya yan yazi da Afra'ya aitt)
"Alo?"
"Efendim Lau?"
"musait misin?,size gelecegim de"
"tabi, gelebilirsin"
"10 dakikaya oradayim o zaman"
"tamamdir"
telefonu kapatip hazirlandin.
(kıyafet koymayqcagim siz dusunun)
kulakligini ve telefonunu alip ciktin. Afra'nin evinin onune gelince kulakligi cikarip zile bastin. kapiyi acan Airoki oldu.
"(Ai)merhaba Laura abla, ablam odasinda"
"arigato(sagol) Airoki"
Afra'nin odasina gittin.
"Afra geleyim mi?"
"(A)evet gel"
Afra'ya konuyu actin. konustunuz bayagi.
"(A)hmm bunu anneme sormalıyız"
"(A)anneee!"
Suzume Teyzenin yanina gittiniz. Afra senin soylediklerini soyledi.
"(S)aslinda olabilir. uzun zamandır calmiyordum bende."
"kalimbayı biliyor musunuz Suzume Teyze"
"(A)Aaa!ben biliyorum"
"(S) Afra'nin var. bi ara heveslenmisti aldik ama calamadi. suan saklıyor."
"anladım"
"(A)eee piyano mu kalimba mı?"
(bilmeyenler youtube ya da google uzerinden bakabilir kalimbaya)
"once bir denesek?"
"(S)hadi odaya o zaman kızlar"
Suzume Teyze, sen ve Afra beraber odaya girdiniz. oda da kitaplik, raf vs. ve tabi ki de piyano vardı. oda gerçekten de istedigin gibiydi.
"Emma adlı kişiden mesaj"
"bir saniye"
Emma'mm
Laura nerdesin?
Direkt evden cikmissin Mikey dedi. kahvaltı yapicaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『✩Tokyo Revengers✩』
De Todoya Mikey ile kuzen olsaydin ve arkadasin onunla daha yakin olsaydi??