arkadaslar ben normalde romantizm sevmem ama neredeyse butun TokyoRev. kurgulari ronamtizm be okudum-neyseee ha birde ben ara sira biraz cok Timeskip yapabilirim yazacak bisy gelmiyo aklima
TİMESKİP 4 AY
yetimhane de yaklasik 4 aydir kaliyordum. alistmistim artik. bir kac gun once Manjiro'nun abisi ve kiz kardesi gelmisti.
suan ise okuldan eve geliyorum. malum yaz tatili 3 ay ve 4 ay oldu. yetimhane artik evim gibi.
odama gecip ustume genis pantalon, beyaz kisa kollu ve ince hirka alip ciktim. cikarken Rui'yi gordum.
"-selamm Lauu!"
herkes bana degisik degisik lakaplar takıp duruyordu.
"selam Rui"
"-nereye gidiyorsunn?"
"Afra'nin yanina. gelmek istermisin?"
"-olur"
Rui su 4 ay icinde edindigim arkadasim. ayni oda da kaliyoruz. Afra'nin evine giderken cevap verebilecegimi bilemedigim soru geldi.
"-Lauu, Manjiro senin kuzenin mi gercekten?"
"ah, evet. ama uzun zamandir gormuyorum."
"-anladim."
Rui ailemi falan bildigi icin konuyu kisa kesti. 10 dakika da Afra'nin evine vardik. zile basmak yerine Afra'ya bagirdim.
"Afraaaaa"
"-ne var aptal"
"asagiya gelseneee"
sanirim ilk defa 'ona' yalvariyordum.
"-annem izin vermiyo"
"-(R) camdan atlasana"
"-(A) harbi lan bekleyin."
Afra'nin her zamanki huyu bu. cam yere yakin oldugu icin biseu olmadigini dusunuyorum.
"-(A) nereden cikti bu disari fikiri?"
"benden"
"-(R) bisey olmaz ya "
"-(A) annemden terligi yersen gorursun bisey olmazi"
"Afra bence terlik yemeyi seviyor"
ardindan kosmaya basladim. gulmekten kosamiyordum ki. en sonunda durdum.
"lan Rui yine arkada kaldi KQHSKAHDKSJHDSJ"
"(R) yaaa dalga gecmeyinnn!"
"(A) ama cok komiksin!"
"iyi tamam"
kafeye gidip 1 saat falan oturduk. ben latte, Afra ve Rui ise kahve soylemislerdi.
"(A) Laula soylesene neden kahve icmiyon"
"canim istemiyo"
deyip bir tane n@h cektim ve bu sefer kacmadim.
"(A) ørospu"
"YUZUNE BAK KQJSJSDBSJ"
"(A) ne varki?"
"ben kacarrr!"
"(R) beni bekle Laura!"
Afra arkamizdan "gorursunuz siz!" diye bagirdi wkjdkwjdjsdhsj. yetimhaneye girdigimizde saat 17:30 du. Layla abla vardi.
"(L) neredesiniz Laura? kurs basladi bile"
"bir dakika yoksa dovus kursu mu basladi??"
"(L) evet ablacim"
"Rui kos!"
"(R)tamam!"
dovus kursu saat 17:25 de basliyordu ve 5 dakika gec kalmistik.. hizlica odaya kostuk ve daha turnuvalara hazirlik oldugu icin serbest gelmemize izin vardi.
o yuzden ben altima siyah ince esofman giydim ve ustumu degistirme ihtiyaci duymadim.
kurs odasina gittik ve hoca bize 'koseye gecin' anlaminda isaret yapti. simdi sictik. kesin azar yicez sjhdksjdjjsjshdjsj. 5 dakikadan ne olur ki.
"(Hoca)neden gec kaldiniz?"
"sey hocam disaridaydik da. gomanesai"
"(H) bir daha olmasin. bugunluk yumruk calisicaksiniz"
"(R) neden hocamm??"
"(H)ceza."
bula bula bunu mu buldun Allah'in cezasi. yerimize gecip Rui ile birbirimize yumruk atmaya calistik.
"(R) yumrukta kotu oldugumuzu bile bile yapti"
"bencede ama neyse benimkinde cok sıkıntı yok."
'
Rui ilk once ofladi ve yuzume dogru yumruk atti. neyseki kactim."fena degilsin aslinda"
"(R) sanmiyorum"
bu sefer ben yumruk attim. ama kurtuldu. 30 dakika yumruk calistik ve 10 dakika olmak uzere mola verdik.
"bence yumrukta iyisin"
"(R) bazen kotu oluyor"
"herkeste olan bisey zaten o"
"(R) sen oyle diyosan oyle olsun"
hemen sonra mutfaga gidip su ictik. tam mutfaktan cikarken yetimhanenin beyinsizleri yolumuzu kesti.
"-hayirdir Laura? aileni mi koruyacaksin?hahahhahaha"
"ailemi karistirma sikerim belani"
"-orospu Rui de burdaymis!'
"hocam Merilda kufur etti"
"-hain pic"
dediki hoca geldi. Merilda'ya ve Samantha'ya kizip gitti. hoca gittikten sonra bizde gittik.
"(R) melek yuzlu seytansin"
"tesekkur ederim canim"
kurs odasina gectik ve yumruga devam ettik. 20 dakikanin ardindan kurs bitti. Merilda ve Samantha ise bize aptalca bir bakis atarak gittiler.
"(R) hak ettiler"
"bence de ama ucuz yirttik"
"(R)hhm"
kursdan cikip tekrardan odamiza gectik. ustumu degistirip yataga oturdum.
"Rui baksana?"
"(R) efendim?" dedi makyajini silerken.
"senin bahsettigin ablan vardi ya hani"
"(R)eee"
"okuldan gelirken onu gordum"
"(R)ne!?"
🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓
YİNE YARİ DA KESTİM NİUHAHAHAHA neyse telefonun sarj yeri degilde sarj kablosu ve sarj kafasi bozulmus. sknti yokkk!
YORUM VE OY LUTFEN YAZİYORUM SADECE OKUYONUZZ😭😭😭
ARTİK SINIR MI KOYSAM BİLEMEDİM🤭🤭💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『✩Tokyo Revengers✩』
De Todoya Mikey ile kuzen olsaydin ve arkadasin onunla daha yakin olsaydi??