onceki bolumu yarida biraktigim icin kusurs bakmayinnn. bu bolumu biraz karisik yazicam. karakterlerin pplerini( Afra'nin ve Laura'nin) bir veya iki bolum sonra bolume koyucam. ii okumalaaar 💞❤️💸( bu bölümü okurken Shootout-Izzammusic,Dip-Madrigal egerki Madrigal bilmiyorsaniz Enemy( I see who you are....) veya Belki(akustik) dinleyin asiri sariyo
-----------·-------------·-------------·---------------·----------" Hastanın nabzı.... atmiyor."
agzim acik kaldi. gozlerimse bana sanki "kendini birak, yaslar dokulsun."diyor gibiydi ya da ben oyle hissediyordum. nasil oldu anlamadim ama bir anda aglamaya basladim. annem odaya kaldirildi, bense ne yapacagimi bilemedigim icin disari ciktim. annemin yuzune bakamazdim cunku annemi orada birakmakla hata yapmistim.
tam cikarken doktor bana seslendi.
-"Laura Harshini, gelir misiniz?"
doktorun yanina gittigimde benden annemin gercekten kizi olup olmadigini anlamamlari icin kan almalari gerektigini soyledi. doktoru takip ettim ve kanimi aldilar. kan verdikten sonra disari gecip bekledim.
sonuclar ciktiginda doktor beni cagirdi. (yine)yanina gittim.
-" Chilare Harshini sizin anneniz degil. annenizin gercek ismi Luna Sano, babanizin ise Kiosa Sano. aileniz siz dogtuktan 1 ay sonra araba kazasinda olmus. sonrasinda ise yetimhane de 1 ay kalmissiniz ve sonra sizi Jhon Harshini- Chlaire Harshini cifti evlat edinmeye gelmis."
"gercek soyadim veya ailem kimmis???" dedim saskin bir sekilde. dokturun dediklerini tam anlamayamistim o an ki saskinligimla.
-" Soy isminiz Sano olarak geciyor."
bi an icimden" ANANİ Sİ*İM NE DEDİ?" dedim.
"peki sagolun" dedim ve yanlarindan ayrildim. yolda yururken Manjiro'yu ve Ryuguji'yi gordum. sansmi yoksa tesaduf mu anlayamadim. beni tanimayacagini sanmistim, taki seslenene kadar.
Manjiro:" Laura, yuzun neden asik?"
Laura:" bosver"
Ryuguji;" bisey olmus belli.'
Laura:"... hastaneden geliyorum."
Manjiro:" neden ki"
Laura:" Annem oldu, kan verdim ve annemin aslinda benim gercek annem olmadigimi soylediler.
Manjiro:" ne?"
Ryuguji:" gercek ailen kimmis peki?"
Laura:" Soy ismim Sano'ymus. gercek annem ve babam olmus iste."Manjiro bana bakiyordu. Ryuguji ise saskindi. sanirim gercek soy adimin "Sano" olduguna inanamamislardi.
Manjiro:" Luna Sano ismi tanidik geliyoorr. hmmm"
Ryuguji:" onlari taniyor gibisin Manjiro"
Laura:" ne?"
Manjiro:"evet. Luna Sano benim teyzem."
Laura:" yuh! anani avradini ha!"Ryuguji'de benim kadar sasirmisti. icimden hala"-e yuh ananin..." diyordum. bu saskinligi birkac gun ustumden atamam ben. once annem oldu, gercek ailem olmus, uvey ailem de oldu, Manjiro'lari yolda gordum, ne yapacagimi bilmiyorum, babama soylesemmi bilemiyorum,...Afra'yi aramalimiyim?.....
Manjiro:" Lauraaa duyuyomusun biziii"
Laura:" ahh dalmisim kusura bakma."
Majiro:" yanimiza gelmek istersen parktayiz. eger istersen bizimle gelebilirsin."
Laura:" sagol ama ben eve gideyim."
Ryuguji:" evde tek basina ne yapabilirsin ki"
Laura:"bosver beni, gidin.""peki'' dediler. Ryuguji'nin de dedigi gibi evde yek basima ne yapabilirdim ki?giderken cenazeyi dusundum. ben ayarlayamam heralde. kim yapardi ki. eger bunu kendim yapmam gerekiyorsa eve gidip tablosuna bakar dua ederim en fazla. cunku akrabadir amaaan hic biri yok.
var fakat ben istemiyorum. boyle iyiyim zaten.-eve gidince- annemin tablosunu onume aldim, yastigimj aldim yere oturdum. en azindan yemek yapmayi biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『✩Tokyo Revengers✩』
Randomya Mikey ile kuzen olsaydin ve arkadasin onunla daha yakin olsaydi??