selammm! bugunlerde moralim duzeliyor cunku arkadasim aylar sonra aktif olduuuuu! son olarak lutfen OY ve YORUM yaparmisiniz🥰💖
«Sarki Onerisi: Dip, Whenever»hizlica yetimhaneye girdim. mutfaga girip kendime latte yaptim. odama gecip bir yandan odevi yaptim ve lattemi ictim. odev 30 dakika falan surdu.
odevi bitirip hemen yattim.
-sabah- telefonumun alarmiyla uyandim. saat 07:20ydi. yataktan zorla kalkip elimi yuzumu yikamaya gittim.ustumu giyindikten sonra sacimi kiskac tokayla topladim ve rimel cektim. Rui coktan uyanmis mutfakta kahvalti yapiyordu. yanina gittim.
"naber erkenci kus"
"(R) iyi sen"
"bende iyiyim. neden beni uyandirmadin. kitabimi okuyamicam"
"(R) okulda okusana"
"okulda okumak bana gore degil. herneyse ben gidiyorum gelecek misin"
"(R) bir dakikaya ordayim."
"bekliyorum"
ayakkabimi giyip Rui'yi bekledim. bu sabah Afra'nin evinin ordan gecmeyi planliyorum.
Rui de geldi ve Afra'nin evinin oraya gittik.
"Afra cikmismidir acaba. saat kac?"
"saat 07:30"
"Afra!"
"(A) lan siz gitmediniz mi"
"seni almaya geldik civcivim"
saclari sari oldugu icin sanssizdi. Afra kafasini salladi ve asagiya gitti.
"Airoki bugun okula gitmeyecek mi?"
"(A)grip olmus o yuzden gitmeyecek"
"(R) hmm gecmis olsun"
"(A) saol pamukseker"
15 dakika sonra okula vardik. bu sene sinav oldugu icin kurs saatlerini artirmislardi mk.
sinifta Hina'yi gorunce yanina gittim. ne zamandir konusamiyoruz.
"selam Hinaa!"
"(H) yuzunu goren cennetlik Laura" dedi ve yuzunu asti.
"birsuru sey anlaticam sana hadiii''
"(H)iyi tamam"
Hina'ya olan tum seyleri anlattim. bir an sevindi... su sey iste anladiniz siz.
"(H) tebrik ederim Lauraaa!!"
"aptal bagirma"
"(H) suan nerde"
"en son dun konustuk."
"(H) bu aradaaaa"
"evet??"
"(H) dogum gunun kutlu olsunn!!"
"yiaaaa tesekkur derim Hinaa"
elime bir kutu verdi. kutuyu acinca ikili bff kolyesi vardi. sikica Hina'ya sarildim.
"(H) bogacaksin beni!"
"tesekkur ederim! tesekkur ederimm"
"(H)rica ederim~<33"
zil caldi ve yerimize oturduk. zaten Hina'yla arka arkaya oturuyorduk. hemde en kosede.
ilk iki dersimiz olan matematik bitmisti. sonraki iki ders inkilap(malum 8.sinif olduk hikayede), japonca ve son ders muzik di.
okul cikisi Tae'yi gordum ve yanina gittim. Tae'nin abisi Michael abi onu almaya gitmisti sanirim.
"Micheal abi, Tae!"
"(M) naber kucuk?"
"artik 8.sinifim ne kucugu abi ya"
"(M) Tae ben dukkana gidicem eve git istersen sen"
"(T) seninke gelsem olur mu?"
"bende gelebilir miyimmm Micheal abiiii??"
"(M) iyi gelin bakalim"
yol boyu konustuk. Micheal abi bana dukkana gidince bana birsey soyleyecegini soyledi.
"dukkanda ciraksin degilmi Micheal abi?"
"(M) evet"
"Airoki de hasta olmus"
"(M) gecmis olsunlarimizi iletirsin"
"basustune kapptan"
Micheal abi calisirken biz kosede oturup onu izliyorduk.
"Tae soylesene"
"(T) neyi?"
"abin ne zamandir bu kadar hevesli cirakliga"
"(T)bilmem"
"oyle mi dersin sjhdksbdjsjd" dedim ve koluna hafifce vurdum. o da guldu.
"X'in yeni cikan cizgi romanini okudun mu?"
"(T) okudum ve cok guzeldi"
"ben daha baslayamadim qkjdksjdksjde"
"(T)cikali 1 hafta oluyor"
"gercektenmi...."
"(T) evet JAJSJNSKQJDMSJD"
biraz konustuktan sonra yetimhaneye gittim. Rui Tae'yle ne yaptigimizi sordu. konustuk dedim inanmadi. Afra'ya yazdi hemen. tam ustumu degistirmisken Layla abla odaya girdi.
"(L)Laura canim gelir misin?"
"tabi abla"
odadan ciktik. salona dogru ilerledik ama... burasi evlat edinme yeriydi? hayir be olmaz oyle sey sanki yakinim varda....
odaya gecince pek belli etmemeye calistim ama gozlerim fal tasi givi acilmisti. iceride.....
NİUHAHAHAHHAHHA BOLUM YARİ DA BİRAKTİMMM🤭🤭 500 KELİME OLUNCA DAHA HİZLİ GELİYOR BOLUMLERRRR💓 NEYSE BBBBB:33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『✩Tokyo Revengers✩』
Aléatoireya Mikey ile kuzen olsaydin ve arkadasin onunla daha yakin olsaydi??