-17-

13 2 3
                                    

seleme askolarrr
ozlediniz mi beniğğ skdbskdbdk
uzu suredir yazamiyodum cunku 'annem' telefonumu almisti. suan koydeyiz almadi ve internet var. neyse daha uzatmadan new episode→→

« Sarki Onerisi: Lost On You, Lovely Snowfall»

~Sabah~

alarm sesiyle uyanmistin. yatagindan kalkip lavaboya gittin. evde kimse yoktu. masada ki notu eline aldin.

"Laura ben Emma, biz okula gittik merak etme. dinlenmen icin seni uyandirmadim^^"

ustunu degistirdin, hafif makyaj yapip evden ciktin. okula varinca direkt olarak sinifa ciktin ve kafani siraya koydun. dun cok iyi uyuyamamistin. siran en arkada ve kosede oldugu icin uyumayi tercih ettin.

-10 dakika sonra-

"(Sensei) Laura! uyan!"

"s-sensei?" dedin uykulu sesinle. hizlica etrafina baktim ve dersteydiniz. tum sinif sana bakiyordu. rezil oldugunu dusundun.

"(Sensei) siniftan cik geliyorum"

sensei'nin lafini ikiletmeden ciktin siniftan. az sonra o da gelmisti.

"(Sensei) dun gece uyumadin mi kizim?"

"i-ie(hayir)"

"(Sensei) uyku duzenine dikkat et. sinavlar yaklasiyor. simdilik affediyorum, hadi sinifa gec"

"wakarimashita(tamam)"

sensei'n ile sinifa girdiniz. tum sinif sana 'hoca ne dedi?' der gibi bakiyordu. umursamayarak sirana oturup derse odaklanmaya calisiyordun.

teneffus zili calinca Afra ve Hina yanina geldi.

"(A) iyi misin?"

"hhm"

"(H)bir sey olmadi degil mi?"

"hayir-"

"(A)hala Tae'yi mi dusunuyorsun?"

kafani kaldirip Afra'ya baktin. bugun nedense garip davraniyor gibiydi.

"hayir"

"(A)yine yalan soyluyorsun"

"ne yalani ya?"

Hina sadece size bakiyordu. siniftakilerde.

"(A) yalan soylemekten utanmiyor musun sen?"

ayaga kalktin.

"siqtir pic ne yalani? ben yalan mi.."

ileri gittigini dusundun ve sustun. Afra sana anlamsizca bakiyordu. kalbine agri girmisti. Afra ise sana hala saydiriyordu.

"ben..."

"(A)evet, simdi de baska yalan geliyor degilmi Laura!"

"ben yalan soylemiyoru-"

bir anda yere dustun.

"(H)Laura!"

kalkmaya calistin ama kalbin cok siddetli agriyordu.

"(A)haha! bu da bir yalan!"

Afra siniftan cikti. siniftan birkac kisi de yanina geldi. sinif ogretmenin geldi. ders zili caldi ve senin sinifa gitmen gerekiyordu. bu seferki dersin sensei'si baskaydi. derse gec kalirsan kotu olacagini biliyordun. sandalyeden kalktin.

『✩Tokyo Revengers✩』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin