13

11 2 0
                                    

selemeeeeee bugun(28mys) mat sinav olduk ilmilli eğitimi orrak yapti lan40 bekliyom akshakhdksjd(23 aldim) zor du matematikci bile zor dedi😭😔

"(A) kalk lannnn"

"ne var amk"

"(A) sabahin gunesi aksamin atesi kshdksjd hadi"

"saat kac"

"(A)'sabah' yedi"

"pfff bugün tatil degilmi" dedim yatakta diger tarafa donerek.

"(A)bugun haftasonu degil knk. cete uniformasi hani"

"sen burda mi kaldin?"

"(A)evet."

"Emmaaaaa"

"(E)neeeee"

"gelsene bi"

"(E) noldu"

"Afra hangi odada yatti"

"(E) Mikey'in odasinda yatti"

"HASSKAHABDMSNFKDN"

"(E) belki de sakadir?"

"ya"

"(E) skhdskjdkdjfkd"

"yemekten sonra anlat bana midem bulanmasin"

"(A) ørospu"

"hahakshsjdjsk"

Mikey uyaninca kahvalti yapip beraber okula gittik. 2-3 ders sonra Afra ile Mitsuya'nin oldugu klube gittik.

"Mitsuya?"

"(X) Buyrun?"

"Mitsuya'yi cagirirmisin(naziklik sakami)"

"(X) bekleyin"

ulan ben bu kizi bir yerden taniyorumda cikaramadim.

"(Mi)hosgeldiniz"

"hosbulduk Mitsuya"

sonrasinda Mitsuya bizim kiyafetler icin olculeri aldi.

"ne zmaan gelip alalim?"

"(Mi)ben Mikey'e teslim ederim"

"(A) sagol Mitsuya"

sonra sinifa donduk. dersler bitince Afra'nin beni surukleyerek goturdugu kursa gittik. eve giderken yollarimiz ayirdik.

"(A) gorusuruz Laula"

"bana o isimle senlenme sakın"

"(A) wakarimashitaa(tamam)"

(Anlatim seklini degistiriyomm<3)

sokak dar oldugu icin korkuyordun. kimse olmadigi icinde sansliymis gibi hissediyordun. aniden ayagin takildi ve dustun. arkandan birisi geliyordu, hissedebiliyordun o korku icinde.

ardindan arkandan gelen kisi konusmaya basladi.

"(X)beni tanidin mii"

anlamsizca basin egik bir sekilde yere bakiyordun. bir anda dustugun icin saclarin dagilmisti.

bir anda sacinin tutulup cevirilmesiyle bagirdin. yuzunu kaldirdiginda ise ustunde cete uniformasi olan birini gordun. aklina Rui geldi. hayir ya da o degildi.

"k-kimsin?" dedin korkak sesinle.

"(X) hmmm Rui'nin arkadasiyim desem?"

"n-neden beni birakmiyorsunuz ámk"

"(X)cunku sen olmelisin Laura, sen buralara sansizlik getirdin. ve burada oleceksin"

sen ve sanssizlik? gercek ailen seni bu yuzden mi birakmisti? uvey baban bu yuzden mi senden nefret etti?

"hayir, bunlar olamaz"

"(X) oldu bile, buralara ugursuzluk getirdin"

bunlarin mumkun olmamasi gerektigini dusunuyordun. toparlanip ayaga kalktin ve adamin tam karsisinda duruyordun. parmaklarinin uclarini birlestirdin.

uvey annen ne zaman sıkışsan boyle yapmani soylerdi(Shikamaru'ya donduk akdhsmjd).

"(X) sihire basladin heralde-"

bir anda yuzune tekme attin. adam yuzunu kaldirarak sana bakti.

"(X) demek dovus istiyorsun haa-"

bu sefer yumruk atacakmis gibi yapip sag elini ileri koydun. onun durdugunu fark edince sol elinle yumruk attin.

"cok konustun"(az onceki halden bise yok skdhskbdjsnd akisa bak)dedin.

adam sarsilinca firsat bulup kosmaya basladin. saate baktiginda altiydi. arkandan gelmedigine emin olmak icin birsure daha kostun. sonrasinda nefesini duzeltip eve donmeye karar verdin.

zile bastin ve bekledin. kapiyi yine Emma acmisti.

"(E)aman Allah'im sen nelerdesin yine Laura? cok merak ettim seni"

"bisey yok"dedin iceri girerken. sacinin daginikligindan ve ellerinden belli oluyordu bisey oldugu.

"(E)ben anladim bisey olmus" diye söyledi Emma senin pesinden gelirken. odana gelip yataga oturdugunda Emma durdu.

"(E) dinlen yarin tatil zaten"

"sagol Emma"

"(E)ama hala sana sinirim gecmis degil unutma"

derin bir of cektin. masada duran defteri gorunce eline aldin. kendince sarki yazmistin.

"Lalalala, lalalalala.
Yıldızlar sayıklıyor adını,
Sönmüyor ışıkları.
Her gece, umutlanıyor,
Sonra sönüyor ışıkları.

Şimdi ben, uzaktayım.
Yıldızların, arasındayım.
Yıldızlar bana yanıyor.
Lalalala, lalalalala.

Yıldızlar sönüyor,
Umutlar tükeniyor.
Şimdi ben uzaktayım.
Peki sen nerelerdesin?"

sarkinin gerisi karalanmis oldugu icin okuyamadin. bu sarki biraz siire kacmis gibiydi. dusununce hatirlamistin, bunu aglayarak yazdigini.

defteri biraz daha inceleyince goz cizimleri karsilamisti seni. neredeyse defterin tamami çizimlerle doluydu.

sonrasinda yataga uzanip uyudun.

ABİ TURKCECİ DİNLEME SİNAVİMA SİFİR GİRMİS PZT GUNU YAPMİS BEN O GUN GİTMEDİM SONRA SALİ GUNU DE YARİ ZAMANLİ GİTTİM KİMSE DE SOYLEMEDİ SONRA KALANLARİ ÇARŞAMBA GUNU YAPMİS HEN O GUNDE YOKTUM SKHDKSJD O YUZDEN TURKCEM KOTUU NORMALDE ORTALAMAM 80LERDE OLACAKTİ DA NEYSEEE BBBBBBBBB 🌷 ✨ 💞 💞💕❤️💍

『✩Tokyo Revengers✩』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin