❝Hiç kırılmamış olan insanlar, hiç sevmemiş olan insanlardır.❞
Bölüm Şarkıları:
Mavi-Gözlerindeki Ay
Model-Değmesin Ellerimiz
Adamlar-Koca Yaşlı Şişko Dünyaஜ
SEN
TAKİP ETMEK BENİ?
ŞURACIKTAN OY VERİP TAKİP EDEREK BENİ MUTLU ETMEK?
TEŞEKKÜRLER
MUTLU OLDUM
ஜ
5. KIRIKLAR VE KIRILGANLIKLAR
Bengi Bal. Bengi Bal'ın hayatında önemli olan 3 kural vardı.
1: Soğukkanlı ol.
2: Güzelsen arkandan koşmalarına izin ver.
3: Sevme.
Ve ben. Bengi Bal. Artık bu üç kuralı da uygulayabilecek güçte olduğunu hisseden Bengi Bal.
Bu zamana kadar kafam hep karışmıştı. Fiziksel zarar verdiğim insanları örtbas eden sanrıydı. Sanrı diye tanımladığım kişi Felaket. Felaket ise aslında Marvin. Neden bir anda ortaya çıktığını, o ortaya çıktığında hayatımın daha da karıştığını sorguluyorum.
Yaşadığım şeyler normal değil. Ciddi anlamda cin min diye düşünüyorum hâlâ. Başka bir açıklaması olamaz. Ya da oladabilir. Bu konuyu Marvinle en kısa zamanda konuşacağımı hep kendime hatırlatmaya çalışacağım. Kafam daha fazla karışırsa Deli Hastanesi'ne yatma oranım fazla ve ben Deli Hastanesi'ne yatmak istemiyorum. Orası kötüdür kesin. Hem ben orada nasıl elbise ve topuklu ayakkabı giyeceğim? Ölürüm giymezsem. Hiçbir güç beni topukludan ve elbiseden vazgeçiremez.
Şimdi, birinci kural neydi? Soğukkanlı ol.
"Dürüst olun, lütfen. Sevdiğim çocuğa büyü yapayım derken yanlışlıkla cinleri başıma musallat mı ettim?"
Ece ve Marvin'in çatık kaşları bana döndü. Marvin'in alnının kırışmasından kaşlarını çattığını anlamam zor olmamıştı.
"Ya şeytan size maaşınızı az verdiği için dünyaya mı geldiniz? Lütfen dönün, geldiğiniz yere," derken sesim oldukça ciddi çıkmıştı.
"Şeytanı da mı biliyor?" diye sordu Ece, Marvin'e bakarken. Hadi canım! Bir de şeytan mı var? Boku yedim. Bir daha Buğra Vargı'yı kendine aşık etme büyüsünü araştırmayacağım. Sonra böyle musallat oluyorlar, işte. Acaba bunlar büyü yapmayı biliyor muydu? Bir ara bunu da sorarım artık. O kadar günah işlemişim yanında Buğra Vargı'yı kendime aşık etme büyüsü yapmazsam içimde kalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAKET'İN KOLLARINDA
Fantasy❝Sevmek: kıskanmak, endişelenmek ya da özlemek değildir. Sevmek sadece acı çekmektir. Ve ben sevgilim. Sevgilim değil, sevdiğim. Sana her baktığımda acı çekiyorum.❞ Kendisine Lanet'in bilekliği tarafından bağlanmış bir kız. Kızın yıllardır aşık oldu...