Asel
Bana kızgın olduğunu biliyorum birtanem ...
ile başlayan cümlelerin sonunda Melih Özden ismini gördüğümde kalbim duracak sandım. Bu...bir şakamıydı? Gözlerimi babama çevirdiğimde ne yapacağmı , ne diyeceğimi merak eder gibi bir hali vardı . Eğer bu babamın başının altından çıkıyorsaydı eğer , ona bunu çok pis ödetecektim. Yıllar sonra artık dönmesini beklemekten bıktığım ve umudu kesip öldü sandığım birinden mektup almıştım. Ve o mektup bana babamın elinden geliyorsa inanamamam gayet doğaldı. Beni başından savmak için her yolu deneyecek bu adamda bunu da yapacak bir potansiyel vardı. Öte yandan, ya doğru ise ? diye de düşünmeden edemiyordum. Peki bunca yıl sonra şimdi mi aklına gelmiştim ? İşten kovulup babamın yine bir işe yaramadığımı düşündüğü bu zamanda?
Gerçi onun mektupta dediğine göre aklından bir gün bile çıkmamıştım ama ...Ve burda neler yaşadığımı bildiği yazıyordu. İşte bu komikti. Hayır! Tahmin bile edemezdi. O kendine başka bir şehirde güzel bir hayat kurmuştu. Abim... O kadar küçüktüm ki onu kaybettiğimde şimdi yüzünü bile hatırlamıyorum. Şimdi onun yanına gelip yeni bir hayata başlamamı istediğini söylüyordu. Daha iyisini hakettiğim bir hayat...
-Al biletinde burada
Abiminde annemden farkı yoktu işte, o da bırakıp gitmişti beni. Şimdiye kadar bir abim olduğu aklıma bile gelmemişti. Eğer bu mektubu gerçekten abim göndermiş olsa bile, bu adamdan ve bu şehirden kurtulacak olsam bile, abimin yanına gitmeyecektim. Kendisi muhteşem hayatına bensiz de devam edebilirdi değilmi ? Şimdiye kadar olduğu gibi. Mektubu yırtıp babama döndüm.
-Hiç bir yere gitmiyorum anladın mı ?
Çatılan kaşlarından sonra konuşmaya başladı, mektubu alır almaz gideceğimi sanıyordu herhalde.
-Gideceksin... birazda o it uğraşsın seninle.
-Uğraşmak mı ? Hah! Allah 'ın hergünü sarhoş bir adamla uğraşmak ne kadar zor bir fikrin varmı? Sana katlanmak zorunda olsam bile gitmeyeceğim!
-Her gün uydurduğun o saçma sapan hastalıklardan bıktım! Her gün hastahane hastahane dolaşmandan bıktım! Okulda yaptığın rezillikler...
Babamın daha fazla konuşmasına izin vermeden omuzlarından ittirip odamdan çıkardım. Bu ani hareketime, sarhoş olduğu için karşı koyamamıştı.
Ama kapıyı kapatırken son cümlesini duymam ile gözyaşlarıma engel olamadım.
-Katil ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Şans Dile
Ficção AdolescenteŞimdi ağlamak ... yıkıp dökmek ... kırıp parçalamak hatta ve hatta öldürmek istiyorsan...belki kendini. Hepsini unut ! Ağlamak hariç. Tak kulaklığını ve gözyaşların karışsın notalara... Gereksiz konuşan insanlar yanından uzaklaşırken... araba kor...