Kızarttığım patateslerden ağzıma bir tane attım. Şekilli şekilli çok güzel olmuştu. Masaya yerleştirip odaya doğru yürüdüm, odaya girdim ve Baran'a baktım. Hâlâ uyuyordu çok yorgun olmalıydı. Yanına yürüdüm, dümdüz öylece yatıyordu.
İncitmeden nasıl uyandırabilirdim ki? Yavaşça yüzüne yaklaşıp yanağını öptüğümde her zamanki gibi gözleri açıldı. Bana uzanacaktı ki sonradan kolunun sargılı olduğunu hatırladı. Kalkmasına yardım ettim.
"İyi misin"
"Evet sorun yok lavaboya gideyim gelirim"
Kendisi gidebilir miydi? O kadarda değil yani bir şey olmaz herhalde. Ben mutfağa gidip Baran'ı beklemeye başladım, çok geçmeden geldi ve karşıma oturdu.
"Yiyebilirsin değil mi?"
"O kadar değil yavrum"
O sırada kapıdan gelen seslerle ikimizin de gözü kapıya çevrildi. Bademdi, Baran ne tepki verecek diye ona döndüğümde bir süre kapıya baktı. Badem çekingen adımlarla yürüyüp Baran'ın yanında durdu ve etrafa bakındı.
"Şey..Badem"
"Badem?" Yavaşça uzanıp kafasını sevdi bu görüntüsü ne kadar tatlıydı.
"Yeni aile üyemiz" böyle diyince nedense garip gelmişti. Sonra tekrar yemeğine döndü, o sırada Badem Baran'ın kucağına doğru çıktı ve yerleşti. Baran sevmiş gibiydi, artık Bademi tanıtma işi aradan çıktığına göre rahat olabilirdim.
Bir süre sonra doymuştum kalkıp kendi tabağımı yıkamaya başladım. Yaklaşık beş dakika sonra belimde bir kol hissetmiştim.
"Sen bir oturup dinlensene hiç yorulmuyor musun?"
"Niye yorulacakmışım?"
"Ee kolun yani zorlamıyor mu?"
"Yok ilk kez yaşadığım şey değil"
"Anlamadım"
"Hatırlıyor musun okulda kolunu kırıp çok konuşulan bir çocuk vardı"
"Okuldan kaçmaya çalışırken duvardan düşüp kolunu kıran?"
"Heh işte"
Baran'a dönerek kollarımı boynuna sardım.
"O zamanlar seninle..çok dalga geçmiş olabilirim"
Beni kendine doğru çekti ve sorun değil diye fısıldadı. Şuan onu ne kadar özlediğimi fark ediyordum yaşadığımız bu şeyleri o kadar özlemiştim ki.
"Kolunu acıtırsın dikkat et"
"Sol kolumu da iyi kullanırım"
"Iy sus" bana gülerek yüzüme yaklaştı, o an telefonuma mesaj gelmişti. Baran bakacağımı düşünerek geri çekilme hamlesi yaptı ancak şimdi değildi, Baran'ı kendime çekip hafifçe dudağını öptüm. O sırada ardı ardına bir sürü mesaj geldi. Dayanamadan telefonumu çıkartıp baktım.
Ay:
MiranBir bakar mısın
Lazım
Acil
Siz:
Geldim geldimAy:
Şey diyeceğimMurat'ın sevgilisi varmış
~
Öylece mesaja baktım ne diyeceğimi bilmiyordum. Baran'a gösterdiğimde bir süre sustu, sonra hızla telefonunu çıkarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enişte'cim' (bxb)
Teen FictionYanlışlıkla mahallenin belalı adamının sevgilisine yavşarsanız ne olur? En fazla ne olabilir ki...