³¹

201 13 0
                                    

Mirandan

Çok garip bir hisle gözlerimi açtım. Ah boynuma bir şey sürtüyordu. Baktığımda Baran küçük öpücükler konduruyordu.

"Ah Baran napıyorsun"

"Günaydın" hafifçe geri çekildi ve bana baktı. Çok hoşuma gitmişti ama belli etmedim.

"Neden böyle uyandırmayı tercih ettin?"

"Bilmem sen yapıyorsun" elimi saçlarına götürdüm. Oynarken beni bir an kendine çekti. Vücudum hafifçe ona çarptı, bacağımı bacaklarının arasına doğru ittirdim. Sırıtmasını fark ettim ama tepki vermedim, yavaşça dizimi bacaklarının arasına sürttüm. Uğraşmak çok hoşuma gidiyordu ama bu biraz tehlikeliydi.

"Yavrum bilerek mi yapıyorsun" hafifçe doğrulup üzerine eğildim.

"Sence?" Kucağına yerleştiğimde biraz şaşkın bir tipi vardı.

"Sen şuan iyisin değil mi?"

"Hiç olmadığım kadar" üzerine sürttüğümde altımda bir şişlik hissettim. Çok ani olmuştu, güldüm ve yüzüne baktım.

"Yine heyecanlısın bakıyorum da" belimi kavrayıp beni kendine bastırdığında istemeden sessizce inlemiştim.

"Güzelim zorluyorsun"

"Tatlı oluyorsun" yüzüne doğru eğildim ve burnunu öptüm. Sonra doğruldum ve yavaşça ayağa kalktım.

"Neyse ben kahvaltı hazırlayayım"

"Gidiyor musun?"

"Ne yapmamı bekliyordun"

Dediğimde hızla doğruldu, koşar adımlarla odadan çıktığımda peşimden sadece gülüşünü duymuştum.

Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim ve ilk önce dolaptan malzemeleri çıkartıp koydum. Akşama ne yapsaydım acaba? Ne isterdi ki, aslında her şeyi de yiyor ama bilmiyorum ya.

Adım sesleriyle arkama döndüm ve yandan Baran'a baktım. Hiçbir şeyi yokmuş gibi öylece yanıma geldi. Tezgaha yaslandı ve beni izlemeye başladı.

"Öyle izleme dikkatim dağılıyor" bana yaklaştı ve kafasını yana yatırıp gözlerime baktı.

"Öyle bırakıp giderken sorun yoktu"

"Ne alaka ya kahvaltı hazırlıyorum sus"

Gülümseyerek bana doğru uzandı, hareket etmeden ne yapacağını izledim. Beni kendine doğru çekti ve hiçbir şey demeden izlemeye devam etti.

"Yapamıyorum ama bırakırsan" bırakmama konusunda ısrarlı gibiydi. Derince iç çektim ve Baran'a baktım, o an arkamızdan gelen tıkırtı seslerini bahane ederek çekildim. Badem kendi kendine oyun oynuyordu, yanına gidip biraz sevdim ve sonra yemeğe geri döndüm.

Öylece hiç kendini bozmadan duruyordu, yanında yemek yaparken ani bir şekilde elimi karnına götürdüm. Geri sıçradığında gülerek dolaba yöneldim. Baktığımda oda gülümsüyordu, sonra bir şey demeden yavaş adımlarla gidip oturdu.

Bende tabakları yavaş yavaş masaya yerleştirmeye başladım, arada Baran'a bakıyordum her baktığımda sadece beni izliyordu. İşim bittiğinde karşısına oturdum.

Baran'a baktım ama ben başlamadan başlamayacaktı sanırım.

Bademin arkada katır kutur yemek sesi eşliğinde yemeye başladım. Ama bir an midem bulanmaya başlamıştı, çatalı bıraktım ve bir süre öylece yemeklere baktım. Of dün yaşananlar çok kötüydü, ama Baran o haliyle çok tatlıydı masum masum bakarken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enişte'cim' (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin