Розділ 4

9 0 0
                                    

Тому у випадках коли Агата не може заснути Агата Крісті вирубає її за пів години , ні не через те що вона скучна а просто засинає автоматично коли хтось читає їй. Ми ж можемо заснути під давно знайому мелодію або улюблену книжку цей рефлекс є у Агати її мама завжди читала їй книжки особливо любили стати разом дитикииви це вже ні би то нав'язалося їй у звичку. Коли дівчина перестає читати книжку та легко піднімається Лука бере її за руку забераючи її у коридор.
Л: я не знаю на скільки довго він від тебе відчепитися але будь ласка обережніше
К: Обіцяю! Я буду обережна
Лука усміхнувся входячи у палату сплячої Агати та обережно сідаючи не край ліжка кладе її голову на своє плече. Касандра відправляється на першому поверх на крильце лікарні де тишком намагається запалити цигарку яка лежала у неї в кишені , кілька разів натискаючи на кнопку пр якій включається газ та з'являється вогонь дівчина ні разу не змогла зарпалити цигарку , здається що запальничка не робоча запихаючи цигарку та запальничку у кишені присідає навпочіпки гріючись під хорошою погодою весни.
Е: Треба запальничку?
Питає лікар Касандрм яка сидить навпочіпки навпроти нього
К: Треба
Дівчина піднімається запалюючи цигарку від вогню у запальничці Еріка з цигарки зразу же пішов дим та противний запах диму.
Е: ти куриш? Від коли?
К: Напевно вже рік може й більше!
Е: Мені ти здавалася за здоровий спосіб житт
К: Після смерті мого минулого хлопця у мене бажання курити! Хоча сама знаю що він був би проти бо завжди говорив що це смерть нашим легеням
Е: це і є правда! Цигарки смерть легеням
К: Не хочеться після нього впускати когось у своє життя
Е: Кес я треба відкриватися новому! Не бійся довіряти комусь м!
Ерік поглядом показує на чоловіка який вийшов з машини з прекрасним букетом квітів і здається що це саме той силует який обіймав її який прямує до неї повчальною ходою зупиняється попереду дівчини з запаленою цигаркою, побачивши цигарку у її руках кидає на землю та топче що цигарка потухла.
?: Куріння шкоде здоров'ю! Ти як лікар маєш знати про це!
Піднімався на тон вище ніби стає лекцію учню який провинився у чомусь.
К: ти мене не питав! просто так у розмову вліз
Хлопець кидає букет на землю та відходить від місця зустрічі Кес тільки й дивитися на те як він іде коли у ніс вдарює запах лимонних духів з ванілю Ерік обійняв її щоб підтримати і від нього йшов запах цитрусів що нагадують улюблений її лимонний пиріг який у молодшій школі готувала мама не сніданок. Від Еріка пахло дитинством на підсвідомому рівні. Нажаль обійми прийшлосч розімкнути побачивши перед собою Агату в калястці яка котилася до них з Еріком.
А: закохана парочка може відійдете і поможете інваліду
Е: ми не закохані але допомогти Тобі можемо
Ерік обережно повертається візок на вихід коли у середині коло стійкий адміністрації стоять два чоловіки , у яких вона розгледіла Луку та Юстина. Вона стояла ще секунду 5 перед входом поки не побачила як він замахнувся над Лукою це було достатньо небезпечно тому було вирішено екстрено бігти що вона і зробила. Вона стартанула від дверей добігши за 5 секунд до стійки адміністрації та получивши удар по лівій руці після цього відчула як вона гудить якщо вона не напухне і не виявиться відкритий перелом то все буде добре. Дівчина розуміє що зараз знаходиться у епіцентрі бурі, коли до неї підбігає Лука оглядаючи її руку а згод і Ерік який підійшов до нього щоб вияснити стосунки але получив великий фінгал.
К: ти придурок!
Чуть не кричить дівчина розглядаючи фігуру перед собою та Еріка з фінгалом
Ю: Я хочу стати близьким для тебе
К: Та ти що! Я проганяю тебе , щоб мої очі тебе не бачили.
Кес відчуває жахливе тормозіня яке давить на голову і вичавлює з її очей сльозиК: Ти пробив у нічому не винних людей!
дівчина оглчнула підлогу усипану рідними таблетками, припаратами та шприцами. Бере один з чистих шприців та наберає припарат , вона підносить голку шприца до шиї все ще не торкаючись голкою шиї.
К: якщо ти звідси не підеш я вколю цю речовину!
Хлопець не збирався відступати і говорити щось теж. Тому вже по трохи голка проникала під шкіру а рука натискає на поршень вводячи речовину під шкіру. Вона кидає пустий шприц на землю піднімаючи голову на постать хлопеця який підходить до неї та старається щоб дівчина лягнула на підлогу але його штовхають дві інші постаті які оточують її. Вона не бачить обличчя людей впізнає їх лише по голосах , дія уколотого лікарства запрацювала за 5 хвилин тому вони вже не могла протидіяти тому що її віки стають важкими а дихання сповільнюється. Вона чує голоса лікарів та мед сестер , наляканої Кес і Ріни теж наляканої та заплаканої.
Все ще розмитий світ зустрічав її у кабінеті де вони з Лукою сидять разом з вже знайомими голосами та обличчями навпроти дівчини які міцно спали від пережитого стресу. Коли Лука та Ерік не догадуюючись що вона їх чує по щось бурно суперечилися.
Л: Боже тільки щоб вона прокинулася!
Е: прокинеться вона! там у шприці ще трохи було припарату. Тим більше вона мед сестра знає на яку вагу їй треба то вводити
Л: а якщо передоз! То миттєва смерть
Е: сплюнь три рази! Ми маємо надіятися на краще подумай своєю дурною головою
Л: Моя голова не дурна! Агата мені голову викруте якщо вони не буде жити
Е: мда Перший раз бачу що б ти когось боявся окрім головного лікаря
Л: Вона страшніша за головного лікаря у 10 раз
Е: Ясно! Не хвилюйся а саме краще це забери Агату з Ріною по палатах та йди спи! Я теж зараз лягну тільки розкладу розкладачку коло її кушетку і піду спати
Л: Добре нам тебе теж поспати трохи.
Кес чує як Лука заберає одну з дівчат по тому як кушетка почала шуміти а двері й зовсім скоро закрилися двічі. Після чого чується ще більший шум хлопеці намагаються заснути , за час коли вже не чула шум все ще не насмілювалася все ж таки зібравшись вона повертається обличчям до кушетки де спав Ерік усміхаючись цій милоті. Темне волосся прикривало ліве вухо разом з покривалом а на правому очі видніється не велике родинка а с спід покривала виднілася інша частина посмішки. Не думала що Ерік коли спить Такий милий думала про себе дівчина коли пошепки повторяє це і посмішка Еріка збільшилася ще раз, тоді до неї дойшло що її чують плато притуляються сплячими.
Е: чш тихіше не видавай йому того що випив три чашки кави й не можу заснути
К: я думала ти спиш взагалі чому ти втпив стільки кави для серця погано стільки кави
Е: Ми так переживали за тебе що заснути не могли а на стресі мені хочеться кави. В дитинстві я дуже любив мандарини на які в мене виявилася алергія тому я запиваю стрес кавою.
К: Я дуже сильно надіюсь що ти бережеш своє здоров'я
Ерік усміхається та простягає руки у я якій з обіймами сунеться дівчина та теж обіймає його коло він обережно ставитися своєї підборіддя не її голову тихо шепчучи.
Е: Моя серденько , а серденько я нікому не віддам
З такою спокійною атмосферою обоє засинають в теплих обіймах один одного. Лука встає через деякий час наглядаючи як солодко спить Кес з Еріком тихо покидає кабінет та йде по пустому коридору до палати Агати , вона не спала на її колінах спала Ріна сама ж дівчина ні вона зациклилася на вікні доки не почула знайомий голос на який повернула голову.
______________
Бля чого ж ти не виставляєшся га? Всім аньо я повернулася з новим розділом, як я казала сьогодні пізно через вальс. І вгадайте з ким я танцю і..... з своїм другом дитинства який сука вищий за мене на голову, але мене поставили з словами що так треба! Ну якщо так треба то значить треба. Я знову дякую собі що пишу розділ наперед
Анонімка ❤️‍🔥

365 днів до смерті Where stories live. Discover now