Розділ 7

9 0 0
                                    

Печаль не завжди буде з нами 
Бабуся ❤️‍🔥

Дивлячись  на щасливу Агату виникає почуття радості за неї але й якесь дурне відчуття яке душить його та виключає мозок - ревність. Він бачить як Гаррі заводить Агату у лікарню а сам залишається у повній тиші. Тепле проміння сонця яке заходить за горизонт відбивалися не його обличчі гріючи його. Поки Гаррі намагався заспокоїти Агату від переляку за подругою, через пів години він пішов а палата стала пустою Агата все ще сидить на  візку коло вікна переодягнута у сукню з  печалем не лиці дивилися як заходить сонце та її лице покидає останній промінь. Година тиші та спокою за книгою проходить моментально навіть не розумію  присутність Луки навіть через  холодні руки яку тримали скальпель і зараз тримаються за її плече.
Л: ти переживаєш?
А: по чому відчуваєш
Лука знімає рукавиці сюючи їх у кишеню торкається шиї дівчина нащупуючи точку пульса.
Л: через це! Якщо  знайти точку не шиї можна знайти пульс
А: Так я хвилююся як Гаррі не втішав мене не виходить! Але хвилююся не тільки я а й Ерік теж хвилюється
Л: давай  поїдемо до нього щоб заспокоїти його м?
А: вези!
Агата усміхається вказуючи рукою на двері до яких її миттю підвозить Лука та завозить її у коридор  повний людей та  лікарів. Вони мчаться до ліфта а згодом до дверей лікарні де з скляних дверей з датчиком руху видно постать , яка склалася у двоє та щось нервово крутить у руках це видно по його плечах які хоч не помітно але рухалися. Лука з Агатою під'їжджають до нього спускаючись спеціальним ходом з сходів стає поряд з ним. Агата бачить поганий моральний стан Еріка тому навіть не залучаючись сказала
А: Шоб тобі не так було сумно ми троє підемо до тебе ночувати
Е: троє?
А: Я , Лука та Гаррі
На  ім'я хлопеця який її цілий день він прикусив губу, тепер до чортиків він не подобається йому , а причин чому сам не розуміє чи то не знає.
Його беруть нерви через цього хлопця але виду він не подає мило усміхається говорячи
Л: Треба від проситися у лікуючого лікаря
А: ти сам лікуючий лікар і дозволяє ш мені піти ночувати до Еріка
Не встиг він й слова промовити як   дівчина сама дала відповідь не своє питанням! що йому залишалося окрім як німо погодитися з її думкою. Під вечір у своїй квартирі він збирає речі в одній з кімнат розглядаючи її ніби в останній раз при світлі люстри. У   кімнаті де стіни з імітацією голої стіни на стінах час від часу весіди постери а над ліжком і вікном балкона висіли  по одній з книжкових  полиць. Широкі балконні вікна прикриває темна шторка яка прив'язана шнурівкою, на стіні висить не справжня зелень прикріплена скотчем для атмосфери  разом з  тонкою гірляндами на батарейках. Около іншої стіни стояло велике дзеркало коло нього кастована шафа чорного кольоруз різними дивними персонажами намальованими з голови. Лука бере не велику сумку з речима та фляжку води з кухні і покидає свій будинок на ніч. Він спускається по темному коридору покидаючи падік та виходячи з квартири на вулицю з сумко на плечі,  на дорозі коло  будинку ще нікого не було попри те що він заказав таксі 5 хвилин назад таксі ще не приїхало , а на вулиці наставала справжня ніч , зазвичай, у такий  пізній час їх квартира загоряється жовтим світлом у рідних кімнатах , ніби , у будинку починається нове життя. Ось нарешті під'їхало таксі коли Лука вже замерзає до самих кісток весняні ночі не завжди теплі тому він не знав що у таку достатньо холодну ніч буде чекати таксі пів години. Тихий гуркіт мотопу та мовчазний водій плюс такий хороший вечір дорівнювало краєвидами  вуличок які вони проїжджали, на таких вуличках  людно які і удень та ввечері Деякі людини кудись спішать інші гулять компаніями по вуличках щось розказуючи один одному. З такою прекрасною нотою цього вечора Луку ужасно тягнуло спати тому помалу засинає на пів дорозі до будинку Еріка. Подорож у машині завжди присипляла його особливо після важкого дня , сьогоднішня ситуація якраз вимотила його та проспала у машині яка повільно почала рухатися після того як Ліку сколонив голову до вікна та повільно закривав очі. Через 15 хвилин часу машина зупинилася а двері з боку Луки відкрилися той притулений до вікна не очікував різкого відкриття дверей та чуть не падає на битон якби не Агата яку Гаррі підвіз майже ло дверей  машини , і отже його лице падає на її коліна. Агата мило усміхається гладячи по голові та тихо говорячи Луці.
А: Вставай спати підемо трохи пізніше
Лука ліниво встає та разом з всіма піднімається  до квартири де за спільним столом на кухні вирішують хто з ким на цю ніч буде спати.
Оскільки кімнат три , а їх чотири хтось буде спати сам, а хтось з кимось.
Е: хто з ким спати буде
Г: пропуную Агату та Луку разу
А: Гаррі
Е: окей
Г: я і Ерік сплять окремо
Рішення було зроблено занадто швидко для всіх і Агати теж. Тому дівчина поїхавши за допомогою Еріка до своє кімнати  обережно встає з каляски тримаючись за посторонні предмети намагаючись переодягтися та тягнути у  ліжко. Стягуючи з себе сукню у кімнату постукали , погляд дівчини переходить на пів відкриті двері  та людину  коло дверей.
Л: можна?
А: от одягнуся тоді можна буде 
Вона натягує на себе широку футболку яка десь їй по коліно і  ніжно рожеві штани у смужку.
А: можна
Л: вибач що так без стуку
А: ти стукав
Л: так... не звертай уваги!
А: Якість новини про Кес є?
Л: Нажаль ніяких! Вона так і лежить у наркологічному відділені під кисневою маскою
Агата усміхається виключаючи світло , а точніше лампу з своєї сторони, лягає на край  ліжка повільно проникаючи у сон. Лука ж не міг заснути через потік думок тупо дивився в стелю наважуючись не те щоб обійняти Агату заду , але боявся що дівчина приподасть йому урок. У такі моменти тиші буває складно перервати потік думок але все ж таки  наважуючись її обійняти наближається до неї обережно кладучи руку між ними , повільно закриває очі.
1 година ночі. кімната Гаррі.
У кімнаті тихо та нічого не  чутно поки Гаррі через темряву торкається шиї  дівчини відчуваючи  якесь намисто на мережки до шиї. Дівчина зараз буквально сидить на ньому  майже гола  не відчуваючи сорому через непроглядну темряву.
?: 1 ночі і я не в себе вдома а у твого друга
Хлопець переходить з шиї на  голий хребет дівчина малюючи  лінію по середині хребта
Г: Ти тоже мені друг і я теж у тебе був
?: що скажеш на рахунок піти спати!
Хлопець усміхається торкаючись певної зони від якої у дівчини був тихий стогін.
Г: перехочеш!
?: тоді застав перехотіти.
Ранок починається з лікарні особливо випадку Луки  якого викликали до хірургічного відділення лікарні до  свого нового кабінету і не відомо чому у нього з'явився новий кабінет але причина всьо балагану по відділах та нового кабінету виявляється Аніра. Молода дівчина хірург з теж своїм кабінетом та батьком засновником та вітчимом - інвестором лікарні.  Її не великий зріст не дає  думати що вона мила наоборот можеш получити від неї за просто так або по ділу. Дівчина оселилася в сусідньому кабінеті, Ян же збирався до її кабінету щоб познайомитися.
А:  доброго дня! ви щось хотіли?
Л: Познайомитися з вами! Моє ім'я Лука
А: Аніра працюватиму з вами!
Дівчина усміхаючись відповідає на його запитання..
__________________________
Не випадково я виставляю розділ сьогодні вечером. Оскільки ваша авторка вже час від часу зайнята людина   все ж знаходить час щоб написати вам розділ. Отже перші слова до цього розділу говорила мені моя бабуся ( по татовій лінії) дуже добра та  позитивна жінка я дуже її люблю.
Анонімка

365 днів до смерті Where stories live. Discover now