USTYM-Цiлуй мене
Оскільки Лука допомогає наречені. Він разом з робить запрошення та готується до самого весілля. Коли ж настав день весілля Агата ліниво зранку крутила темний парик схожий на її колишнє волосся. Сукню вона дістає з допомогою сестри одягається сама. Перша локацією була церква де всі зібралися на вінчання. Першим заходить молодий і хлопці Лука не примітно сидів коло Агати та розмовляв з своїм іспанським другом.
Лише пролунали дзвони він десь зник , через деякий час з'явився образ нареченої з Лукою спереду двоє подпуг відверто говорили про Луку розставляючи англійською ніби то всі тут присутні Іспанці.
" Лука Ендрес втік з Іспанії щоб працювати тут хірургом ніби того що він був найкращим студентом курсу йому мало"
говорила одна з Іспанок коли друга підхопила
"Він втік з Іспанії Заради дівчини яка сидить заду на милицях хто взагалі її сюди впустив "
засміялись дівчата Агата хотіла їх вбити але помітила спокійне лице Луки яке наближається між головами дівчата і кажучи пару ласкавих двома мовами нна що дівчатами заткнулися. Лука повертається до неї легко усміхаючись.
Л: не звертайте уваги! Сонце все добре
Агата кивнула продовжуючи дивитися їх церемонію тільки на моменті клятви Лука переводив , що говорили наречені бо клятва була іспанської з обох боків. Клятва перкладана Агат просльозила дівчину та всіх іспанців. Лука ж оглядав зал та кинув погляд на вулицю церкви де ходила жінка у Хусті у ній він впізнав свою матір , поки Агата була сконцентрована тільки Карлі з Карлом Лука обережно вийшов з церкви і здається за ним тягнувся не зрозумілий погляд Карли. Лука виходить з церкви йдучи за жінкою у хустині доки поки вона не зупиняється на одній з могил коло церкви. На чорному брудному хресті білими буквами було написано
" Крістофер Ендрес
1977 - 2005"
Його батько Крістофер Ендрес був лікарем який попав у аварію коли їх бригада у дощовий день виїхала на виклик до жінки яка почала у аварію на мості , Андрес Джор був тоді за рулем саме тоді вони з Карлою обоє втратили татів. Тепер через стільки років він розуміє що його батько похований тут а не в Іспанії як твердила його мама. Лука обережно підходить до жінки яка закінчуючи молитву повертається до нього. Світла шкіра з темним волоссям яке виглядало з під хустини та показувало пару сивих волосків, карі очі тепло блискнули йому у відповідь показуючи що ці очі найрідніші оскільки це мамині очі.
Л: ти все життя мені твердила що могила тата тут
Жінка ступиться але відповідає
М: я говорила щоб ти сюди не їхав але ти ж мене не послухав! весь у батька
Л: Це єдине що ти хочеш сказати?
М: Ні мені не подобається все що твориться у церкві , але говорю це тільки тобі
Л: тобі не подобається наречений Карли?
М: Так і ще де що мені не подобається
Л: що саме
М: я бачила як ти дивився на дівчину яка сиділа коло тебе! вона англійка
Л: так що ти маєш проти Карли і мене
М: у мене є вагома причина ненавидити США яку ти зрозумієш коли когось втратиш
Л: По перше дівчина яка сиділа коло мене мені подобається і я хочу їй це сказати
По друге вона хвора на рак їй залишилося жити не довгого.
По третє я знаю як це втратити когось оскільки я втратив тата у досить ранньому віці
Лука відходить від цвинтаря йдучи до церкви де закінчується вінчання при вході він бачить Агату на милицях вона вся мокра та спотіла намагається освіжитися холодним вітерцем на вулиці. Лука стає перед нею з міні вентилятором який купив щоб освіжитися якщо буде жарко Зара же він освіжає мокру Агату.
Л: Все добре
Агата не може відповісти , вона насолоджується вітерцем з вентилятора по собачому виховуючи язик.
Л: Зараз остудишся! І здається що остуджувати прийдеться не тільки тебе
Лука кидає погляд на Карлу яка достатньо нормально справляються, але справжній її стан знає Сісея її подруга знайома Луки вона стоїть коло нареченої махаючи віялом паралельно дивлячись на Луку з Агатою своїм " смертельним поглядом" та тримаючи у руках телефон.
А: вона так на нас дивиться
Л: хоче нас убити
А: серйозно?
Л: не знаю ,сонце
А: Не тільки вони на нас дивляться ай всі інші
Агата обережно зійшла з сходів чекаючи Луку який вже несе їй води. Коли ж вони отримує воду то жадівно ковтає її нарешті утамовуючи спрагу під посмішку Луки.
Л: Верблюжа
А: Чого це ?
Л: через те що залпом випила бутилку води
А: Добре я Верблюжа
Лука усміхнувся більшість людей вже виходило з церкви вінчання закінчилося Карла з своїм тепер чоловіком вийшли першим за ними всі інші Лука з Агатою приєдналися до них сідаючи у машину перед останніми та починаючи рух разом з колоною машин. Агата спала спокійно на задньому сидінні поки звісно вони їхали та різко не зупинилися на світлофор від чого дівчина отримала по носі але зразу же усміхнулася.
Через дві години сну Агати вони опинилися в кафе за містом де й відбувалося саме весілля. Через ще дві години танців вже темніло. Лука вийшов покурити залишаючи Агату саму та розмовляючи з своїм другом.
Лише заграла легка французька мелодія всі гості зібралися на середині, Агата спостерігала за повільними рухами жінок та чоловіків які танцювали на середині. Тільки Агата сиділа на стільцю розглядаючи повільні перетікання вальсу в танго її горіли цим танцем, навіть, якщо вона не може. танцювати на рівні з іншими. Через вікно вона бачила Луку та дим який йшов від цигарки коло нього не було нікого і він дивився тільки на неї викликаючи у Агати сором'язливість. Коли після змінюється на іншу Агата видихає їй боляче дивитися на свої онімінлі кінцівки та на Луку який нічого з цим не може зробити , боляче дивитися на нього майже не торкаючись під час буденного життя, танцем називають виявим душі чому ж їй не було надано цього не відомо. Агата взялася за вино яке стояло поряд коли дві останні пісні різко пройшли Лука тільки й наглядав за нею через вікно сфокусуваши погляд на темно - червоній помаді. Його ж друг легко постукав йому по плечу відвертаючи його увагу від червоних губ.
Д: Лука! Весь вечір дивишся але не підходиш
Лука тримає цигарку між двома пальцями дивлячись на друга.
Л: ця дівчина моя пацієнтка!
Д: напівкровка Іспанська думай головою
Л: Я все життя думав головою! Зараз я не хочу нею думати
Д: Думаю що тобі треба діяти зараз
Л: Можливо ти й правий
Д: Йти і не виправдовуйся амьоба
Його штовхають у плече потикаючи його на танець з своєю же пацієнткою. Лука заходить у момент початку танців , підходи до столу де сидить Агата та повільно вальсує разом з нею, дівчина стояла у нього на кросівках на каблуках не рухаючись тільки молячись щоб не зробити Луці боляче, на відміну від інших він майже не торкався її відкритих плечей.
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
ChickLitАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...