Ерік усміхається йому витягаючи кільце з його кишені та кручучи його у руках. Документи було подано та підтвердженно без лишньої перевірки одруження слугувало підтвердженням що у дівчинки двоє батьків. Ерік звертає увагу на запах Луки від нього як на диво пахло персиками. Ерік нічого не сказав тільки й сів оглядаючи кільце з різних боків а згодом його же віддав.
Е: Ти це зробив для чого?
Л: я кохаю Агату
Е: щось я не чув щоб ти таке говорив
Л: Це все заради Ріни. Оскільки навіть пересадка спинного мозку. не дозволяють робити
Е: вона на останній стадії яка пересадка дай померти їй своєю смертю
Л: Своєю смертю? я хочу боротися за неї а ти говориш своєю смертю
Е: Немає інакшого варіанту ніж того щоб Агати померла своєї смертю вона попала сюди будучи між 3/4 стадіями. І здається остання стадія взяла верх.
Л: щоб було якщо знайшлася людина яка б віддала свій спинний мозок їй
Е: Хіба що спинний мозок пожертвував якийсь з відвідувачів моргу
Л: Брати спинний мозок буквально з мертвої людини
Е: Якщо звісно у організм трпупа не почав розкладатися
Л: Тобто виходу не має
Е: так виходу буквально не маєм.
Лука опустив голову добре подумавши що можна сказати але нічого на думку не приходило він змовчав що ж якщо мусить щось статися то воно обов'язково станеться навіть якщо постаратися це виправити. Лука поставив кільце на стіл Еріка сам же помінявся знімати все що замащено кров'ю після операції на видалення апендициту. У смітник полетіли рукавиці костюм який був на ньому під часу операції пішов на хім чистку інструменти на стерелізацію. Кільце бажано теж було віднести на стерелізацію але Жінка яка стерелізує речі може побачити лишню річ серед інших інструментів. Тай не знати що станеться з кільцем в стерелізації при високій температурі щоб знищити всі бактерії які опинилися на інструментах з кров'ю пацієнта. З самого ранку Ріна знаходиться у Агати щоб не залишати її саму у будинку в якому вона перший раз залишається сама. Маю в Іспанії двоє сестер Близнючок Кару та Кіру ( не рідних) старався не залишати вдома їх самих бо обоє обожнюєвалт робити якійсь капості коло у дома нікого не має. Одного разу коли Лука з їх мамою готувалися до їх днч народження були змушені залишити дівчат на дві години повернувшись вони побачили білу підлогу на кухні ( розсипана мука) , перевернуті вазони які вони спихнули на старенького таксу Спанера , у залі було повно води після того вони з тіткою старалися не залишати авантюрних близнят на довго. І було єдине що їх заспокоювало це книжки вонм обоє обожнювали науковій книжку для дітей ( їм по 7 років ) та з швидкістю світла читали кожну куплену тіткою та Лукою книжку. Дівчата дуже розумні на свій вік цьому треба дякую тітьці. Ну отже Лука взяв кільце яке стояло на столі та поніс до кабінету Аніри на перший поверх через величезний коридор до кінця. На щастя великій дерев'яні двері були відкрті хоч здається Аніра звільнилася на табличці все ще було її ім'я.
" Аніра Кастел"
головний лікар
Лука заходить у доволі світлий та просторий кабінет шукаючи в великій скляній шафі спирт щоб очистити руки та кільце. Огладуючи всі ліки які стояли у скляній шафі гарно поскладенні погляд Луки все ще знайшов антисептик але тепер треба було знайти ключі від скляної шафи у дерев'яному столі навпроти. Він нахиляється над тумбочкою в середині стола де знаходить документи переглядаючи очима документи він знайшов прізвище свого батька. У цьому документі йшлося про те що його батько став батьком ще раз дівчинки Крістіни Ендрес тобто він у нього не єдиний син переглядаючи документи він помічає що матір'ю дитини Була інша жінка і судячи з прізвищв вона була італійкою.Переривши цілу тумбу з документами він знаходиться ключ яким відкриває шафу та дістає антисептик, документи про народження ще одної дитини якраз у дату смерті батька була дивною. Але обробивши кільце він повертається на другий поверх тільки уже в свій Новий кабінет.
Гаррі обожнює свою роботу офіціантом у кафе з книгами оскільки з дитинства хотів написати власну книгу його батьки були не проти але коштів на написання та видання книги не вистачало. Тому й час від часу він писав все що відбувається у його житті чесно кажучи Агата довірила йому дещо цікаве. Вона
подарувала збірку своїх текстів від початку кар'єри балерини до посей день коли їй залишилося зовсім трохи до смерті. Агата поповняла сторінкм своїми пригодами та всіма іншими речима. Гаррі вирішив що коли Агата помре він видасть книгу під своїм псевдонімом та змінить імена не хотілося щоб після смерті тривожили Британську балерину ( хоч вона народилася в Канаді). Не хотілося щоб Лука турбувався через книгу після смерті реальної авторки та за Луку з маленькою дитиною. Хотілося показати життя за лаштунками сцени де Агата постійно виступає але журналістт вже щось запідозрять. Гортаючи Одну з сторінок час від часу читаючи що пише вчитуючись речення за реченням від розуміє що мова йде про Луку та на іншій сторонці був зображений він же. Гаррі вириває сторінку складаючи у двоє та закриває не великий блокнот. Прибираючи сусідній кімнаті столик він чує як заді нього клієнтка буквально морочить голову молодому офіціанту він третій раз приносить їй перероблений салат у якому ніби випадково знаходить волосину і просить замінити. Гаррі залишає тряпку на столі підходить до клієнтки яка побачивши у ньому ще одного лоха заказує інший салат без помідор і м'яса коли ж він приносить їй салат а вона говорить що такого не заказувала при менеджері офіціант перед ним сказав що чітко чув що вона заказувала салат без помідорів і м'яса. Менеджер ввічливо відпустив її та пішов працювати дальше вдячності у очах початківця не було меж і це радувало. Повертаючись Гаррі вирішує провідати Аніру зайшовши до її квартири він бачить у коридорі чоловіче взуття у думках було " Її тато приїхав", Він рухався далі на кухню де побачив перевернуту посуду та розбиті на підлозі тарілки Аніра згорнута калачиком ховаючи обличчя від Гаррі над нею був її батько з осколком від тарілки. Побачивши Гаррі він піднімає дочку та притуляє до себе тримаючи кусок тарілки коли її шиї. Кусок великий і гострий ним можна залишити дівчину без шиї взагалі.
Гаррі робить два кроки уперед споглядаючи реакцію Аніриного батька....
_________________________
Так цього разу вже трохи більше стараюся писати розділи вчасно. Скоро навчання тому буду старатися писати завчасно.
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
Chick-LitАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...