Оскільки Ерік не виходив на зв'язок чомусь знову Лука вирішує навідатися до нього в гості. Тому взявши з собою Аніру замість Карли вони піднялися на потрібний поверх та зайшли в квартиру, як на диво у коридорі та на кухні було темно, вони навшпиньках пробираються до спальні де бачать як Ерік обіймає Кес за плечі сопять в унісон. Лука обережно наводить на них камеру фотографуючи вони тікають з квартири.
Тільки Аніра повернулася до дому під квартирою на неї чекав величезний букет квітів з не великою лестівкою для Аніри.
" Ванілька частіше усміхайся"
Пише у лестівці яку вона вже занесла разом з квітами на кухню та поставила у вазу. Вона не хотіла ні на крок не відходить від квітів бо саме вони нагадували важке , гаряче дихання коло її вуха та шиї. Це мав би бути її перший поцілунок як би вона не втекла, серце загупало ще сильніше а голові тільки й було.
" Ти все зіпсувала" " Ти безпорядна"
ці два не великі речення кілька разів прозвучали у голові перед гіркими сльозами які полилися по щоках. Вона щось відчуває до нього, саме це стримувало їх поцілунок та взагалі їх стосунки.
• Закохалася - гурт Сусіди стерплять feat Zbudny Chas•
Вона мала затримати все це ще на етапі друзів з привілегіями бо нічого не відчувала до нього тепер же стикаючи свої губи вона дивиться на величезний букет, повільно опускається на підлогу емоції зашкалюють у голові відбивається відголосок дзвону який походить через вуха через неймовірну тишу у квартирі, сльози що стікають з очей буквально душать її намагаючись зробити вдих через ніс не виходить дівчина дихає ротом кладучи руку на швидко здіймаючися груди.
Голові продовжується дзвін та безмежна кількість голосів говорять не дуже приємні речі скільки б вона не намагалася їх заспокоїти це не виходить вони явно сильніші ніж вона сама. Аніра вдихає та видахає через рот що по трохи допомагає з часом заспокоюється перша панічна атака яка була сильнішою за дві попередні через які вона чуть не пішов у світ інний. Аніра повільно плентається на диван напевно з Божою помічю переживає панічку. Вона витягає телефон з задньої кишені роблячи глибокий подих через сльози які мимоволі течуть по щоках через наляканість дівчина телефонує Агаті. ( вони вже давно знайомі якщо щось).
А: панічна атака?
Ан: Така саме вона! звідки ти знаєш
А: просто відчувала що ти подзвониш через атаку
Ан: Ванга
А: що сталося?
Ан: Гарі подарував мені квіти і через де що у мене сталася пагічка
А: що саме де що!
Ан: я пізно поверталася і до мене чуть не приставали я побігла він мене побачив забрав у переулок. Нас проминула біда але коли включили світло ми побачили що близько стоїстг один до одної
А: ну коротше
Ан: він сказав що я гарно пахну. Назвав ванількою і поцілував мої родинки на вусі
А: Аніра у тебе пагічка через нього
Ан: Ні через те що не дозволила поцілувати себе
А: Анір це нормально шось не хотіти! Треба все пройти по етапно
Ан: розумію
А: от і все! дзвони якщо знову буде панічка.
Агата кидає трубку а Аніра спокійно піднімається та розглядає букет.
Що там на рахунок Кес та Еріка? Зараз все ми дізнаємося.
Екс прокидається від тихого сопіння збоку ррзплющуючи очі та легко повертаючись обличчям до стільця де але нарешті заснув Ерік вона легко усміхаючись роздивляється його обличчя. Він заслужив хоч трохи відпочити оскільки цілу ніч був коло неї щоб слідувати за її станом, ша словами лікарів вона зовсім скоро буде здорова і можна буде відпустити її у не довгий відпуск. Вона не пласевє ще відпочивати оскільки цякома була недовгою десь два місяці за які багато чого змінилося. Агата посварилася з Лукою, нова людина у лікарні Аніра та новий друг Агати Гаррі!. Причому вона знає що у Гаррі і Аніри все накльовується тільки ,коли Агата з Лукою реагують один одну не по дитячому. І здається ,що тільки, в них прикрасні стосунки яким,на щастя, нічогісінько не мішає. Тільки проблемав стосунках інших , якщо у них не має проблем то не означає що не має у інших. Ерік завжди сміюсь говорив що Кес все по рішає але не думав що вона насправді все по рішає. Поки що вона постоїть у стороні але зовсім скоро вона почне вступати у їхні стосунки так щоб вони самі цього не зрозуміли.
Карла стоїть перед дзеркалом у розкішній сукні яка прикриває її округлий живіт з спини на неї дивитися Лука розглядаючи щасливу дівчину яка спілкується з продавцем на рахунок того як воно чудово прикриває живіт. Розглядаючи салон на одній з вішалок він помічає красиве біле плаття , воно довге як заду так і спереду. Чому дивлячись на нього зразу постає постать Агати в цій сукні. Агата усміхалася йому та вертілася коло дзеркала як Карла зараз маючи передчуття прикрасного весілля
К: Лука! Лука! Лука!
Дівчина обережно виходить з п'ятесталу беречу у руки довгий шлейф застигає перед замріяним Лукою який дивиться на сукню збоку.
К: Лука! Лука!
Вже більш голосніше кличе його, аж тепер він реагує на її голос
Л: А вибач будь ласка! Ти щось хотіла ?
К: Як Тобі?
Л: ти дуже красива! Вагітність тобі личить
консультантка яка тільки що підійшла усміхалася не гірше Луки та Карли яка раділа від компліменту від друга.
Консультантка: Ваш чоловік правду говорить! вагітність вам до лиця
Карла обережно кидає погляд на Луку той зрозуміши її погляд вирішив обережно натякнути їй що вони не одружуються.
Л: вибачте звісно але я не її чоловік! Я друг
Консультантка густо почервоніла ґ відправляючись кудись у сторону , Карла та Лука після її відходу тихо посміються з ситуації з консультанткою. Карла оглянула зал роздивляючись різні сукні і нарешті розуміючи саме на яку сукню дивився Лука.
К: Може мені коротшу якусь взяти можеш покликати консульнатку
Лука виходить з залу де стоїть Карла сама ж дівчина підходить до консультаники як тільки що прийшла показуючи їй сукні.
К: можна забронювати цю сукню! Я хочу згодом її купити тільки треба дізнатися розмір моєї подруги!
Жінка ставить сукню на бронь а сукня що на ній вони купляють. Після до чортиків веселого шопінгу Карла все ще гуляє з Лукою по місту.
К: погода сьогодні дуже гарна
Л: дуже навіть
К: як там Агата
Л: та нічого
К: Слухай
Л: що таке
К: Ти б не міг дізнатися розмір Агати! Моя подруга приїзджає завтра каже що загубила речі десь просить дати їй футболку! Я їй дала але вона завелика їй
Л: можу але це хіба що через Аніру
К: як би вона могла дізнатися розмір сукні якоїсь або футболки.
Л: Таке я можу влаштувати! що не зробиш щоб врятувати твою подругу.
Лука усміхався не знаючи головного підвоху цих розпитувань. Тому вечірні вже після прогулянки він дізнається розмір. Вже наступного ранку до весільного салону пролунав дзвінок.
К: запакуйте мою броньовану сукну у розмірі L
Консультантка: Так звісно! Відправити її на яку адресу
К: на цю яку я напишу і також дещо напишіть.
У двері не сподівано подзвонили , Агата обережно покотилася до дверей тягнучи дверну ручка від себе помічаючи на порозі тільки пакет. Вона кличе сестру на допомогу , жінка підібрала пакет з порогу та відвезла Агату не кухню відкриваючи великий пакт який в щось запакований , звісно, щоб не видати звідки він. Сестра обережно торкається пакету та витягає звідти білу тканину згорнуту здається у троє, вона змахує такинину у повітрі перед дівчатами відкрилося , здається , звичайне просте довге біла сукня ,але в обох від сукні горіли вогники в очах. Сестра склала сукню та у такому вигляді передала Агаті , вона легко покотилася до спальні, а сестра продовжила ритися в пакеті знайшовши там записку яку без Агати не відкривала. Через пару хвилин Агата з'явилася сукні на кухні обережно перебираючи костилями але все ж ще стоячи перед сестрою доволі усміхнена.
Се: доречі на дні я знайшла ще дещо
Жінка передала їй записку яку зразу же відкрила читаючи перші рядки повідомлення.
" Я б хотів бачити цю сукню на тобі в день нашого весілля! Мила ♡"Я б хотів бачити цю сукню на тобі в день нашого весілля! Мила ♡"
Вона спочатку почервоніла від сорому а точніше від того наскільки цей подарунок їй приємний. Вона притискала до градей записку та згодом зняту і складену сукню.
Се: не усе на стільки погано у ваших стосунках
сміється її сестра поки не подумає від Агати у плече.
Карла сидячи на кухні уявляла собі щасливк лице Агати від подарунку ну і нічого страшного якщо подарунок подарувала їй Карла , все ж записка від його імені. І здається що вона отримає на горіхи від Луки коли він дізнався про достатньо довгий подарунок від Карли але головне що Агата щаслива не головне які потім будуть наслідки...
___________
Всім аньо! У мене вчора не було світла цілий чортовий день. Але дуже надіюсь що нічого страшного не сталося оскільки я виставила сьогодні довгоочікувану проду.
Та я хочу похвалитися своїми кудрями які зробила мені моя подругаВони мені дуже сильно подобаються. Всім гарного дня і такиж же самих гарних кучерів
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
Chick-LitАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...