Лука все ще з соплями та температурою та разом з достатньою пузатою Карлою домовляються про дату одруження , домовляється звісно Карла Лука тільки сидить не далеко на стільці помираючи від високої температури та жаліючи що сам погодився допомогти Карлі хоча вона могла все сама зробити і не таскати його майже здорового по всьому місту ще не пройденою застудою , погода за вікно не радує падає сильний дощ, Англія відома своєю пасмурною погодою та кислотними дощами. І навіть попри таку погоду він напялив на себе худі на нього вітровку з капюшоном на шию шарф , його лікарняний лук оцінила б Агата тай Ерік теж , але на диво той не виходить не зв'язок вже тиждень, а якщо він є у лікарні то нічого не розказує дуже навіть дивно оскільки він все йому завжди
розказував а тут гопа і нічого не говорить не мов би язик проковтнув або щось тримає у секреті і не готовий розказувати. Його діставало те що йому Ерік нічого не говори та його не було два тижні лікарні через те що він взяв вихідний і коли він повертається на свій пост та бачить Еріка той нічого не розказує нового, але головне , що про Касандру він ні слова не говорииь , не мов вона померла хоча кілька разів заходив у плату де вона лежала її там не було , Касандра ніби з палати втекла або її взагалі там не було.
Від думків відволікла його Карла яка обережно поклала свою руку на плече Луці побачивши як він затримав свій погляд на вікні більше ніж 3 хвилини.
К: йдемо поїмо
тихо говорить Карла та навіть попри те що вона сказала речення тихо Лука відволікся на неї , перестав просто тупити у вікно. Разом з Карлою вони виходять з ЗАГСУ швидко перебігають дорогу до кав'ярні через дорогу де й затримуються нас час. сильного дощу.
Карла у кафе заказує ніжний чизкейк та латте , Лука заказує тільки пончик покритий шоколадом до чорного чаю.
К: Ти ще не зовсім здоровий але показався зі мною бронювати дату
Л: я не хотів робити з себе інваліда! Коли вчився у нашому університеті переносив хвороби на ногах
К: І це не дуже добре закінчувалося
Л: знаю
К: тота дівчина
Карла мнеться питати про неї з одного боку це лише цікавість з іншого боку не хоче торкатися можливо болючих стосунків
Л: що коло мене була?
К: так! хто вона
Л: відколи я пішов геть з університету я встиг закохатися в дівчину яка онко хвора
К: у неї рак?
Л: рак спинного мозку
К: я думала що вона просто інвалід а не онко хвора
Л: так сталося! Доречі я хочу тобі щось показати.
Лука витягає з кишені телефон та шукає де що в інтернеті знайшовши потрібну інформацію показує Карлі статтю на фотографії Агати у білій пачці з короною на голові на верху звісно підпис.
" Відома Британська балерина покидає театр через свою хворобу"
Статті майже рік і це говорить що вона була балериною що відомо Луці а не відмо Карлі. Дівчина взяла до рук телефон прогортуючи вниз та про себе читає статтю.
" Балетні експерти говорять , що відома балерина Агата Крістонська не повернеться до великого Британського театру оскільки їй діагностували рак спинного мозку 3 степені , балерина не зможе ніколи танцювати на свої роки вона ледве досягнула прими - балерини але це звання вона почесно віддасть своїй заміні французькій балерині Жизель Живаль яка отримає практику у британських балерин та візьме на себе титул прими у театрі замість міс Агати. Нажаль зірку британку замінить Французька балерина їй пророкують стати зіркою. Що говорить про ситуацію сама балерина:
" Мені дуже приємно взяти не себе роль прими та стати новою зіркою. У балеті добрі всякі методи навіть силою забрати місце утихаючої зірки " - коментує балерина про міс Крістонську. Сам театр висловлює співчуття балерині та бажає перемогти хворобу
Газета : The British Time
Корреспондент : Кларен Саден"
К: Щоб стати примою треба багато працювати у театрі , а француженка просто зайняла місце онкохворої балерини це не чесно!
Л: Ми нічого не можемо зробити оскільки гроші вирішують у цьому житті тупо все
К: ти вважаєш що її батько заплатив що б вона була примою
Л: можливо й таке Карла! Іспанський театри як і Британський дорожить своїм статусом але маючи безперечну довіру у людей Британський театр може приймати хабарі
К: Мені Шкода Агату навіть добре її не знаючи!
Л: мені теж шкода що я посварився з нею через те що я не бачив своєї ревності а тепер пізно вибачатися оскільки вона не прийме вибачення
К: ми обов'язково щось придумаємо тільки треба чекати заброньованої дати оскільки ми отримали вже дозвіл на шлюб
Л: Треба зробити так щоб Агати не знала! Я познайомлю тебе з нею трохи пізніше коли вона охолоне
К: добре! Я обіцяю що буду слухатися тебе і мого чоловіка
Л: коли він має приїхати
К: наступного тижня.
Після ситного ранку вони повертаються до квартири Луки та нарешті збивають його температуру.
Гаррі від самого ранку в поліцейську участку , його допитують про те як він спіймав збоченеця з їхнього району , Гаррі мовчить ніби язик проковтнув, просто він не хотів казати що чуть не вбив його через те що він приставав до дівчини яка йому подобається, поліцейські погрозили йому двома роками тюрми ( вони не мають право погрожувати йому не розібравшись у ситуації) Гаррі все ж таки розказує все ще знає тому їх погрози поки що стихли , в один з поліцейських записував на диктофон все ще говорив Гаррі для подання в суд. На щастя збоченець залишився живим і нічого йому тепер не світить , я маю на увазі тюремний срок. Збоченеця звати Стівен Гайд дурне прізвище як на Британця з якого посміялися поліцейські натягуючи на підкачені руки наручники, а Гаррі відпускаючи з учасика з пораненою рукою. Даючи чуваку у ніс він розбив собі кістяшки через що вся руку була у крові по дорозі чуть не втратив свідомість через кров яка пішла з носу через підвищений тиск чи то хвилювання. Але якщо він з самого ранку у участку значить живий , щей чуть з ним тюремний срок получив з ним на пару. Вийшло з теплого участка під дощ він ще довго стояв коло будинку на сусідній вулиці витягаючи з кишені цигарки та запалюючи одну тягнучи її до рота, не великий клаптик диму вийшов з фільтру цигарки з грудей лився кашель даючи знати господарю що він взагалі-то не курить і перша затяжка буде з хриплим кашлем який і так рвався з його горла , а він його ігнорував затягуючись другий раз та розповсюджуючи запах горілого по всій вулиці. Дощ повільно утихав тому Гарі не докуривши цю гидоту кидає цигарку на землю та топчеться по ній ногою аж після того викидає у смітник. Його бісила Аніра яка робила з себе не доторкну хоча вони спали один з одною без зобов'язань перед тим здаючи аналізи тепер вони просто відмовилася від цього всього заради друга гімно а не ситуація! Хотілося вбити її друга але він повільно бродить по вулиці доки не стемніло тоді аж він повертається до дому відчуваючи за собою чужі кроки а згодом й крик силует з темряви швидко направлявся до нього Гаррі продовжував стояти посерд вулиці поки сиулет на приблизився до нього, тоді ж він тягне її за тонке зап'ястя в темний переулок після чого було чути як їх шукають і здається проходять мимо вулиці коли чотири бокові вікна квартири з балконами під якими вони стояли засвітилися на дворі вже була пів дев'ята година вечера тільки при світлі він побачив кого він буквально прижав до стіни та відчував весь час Анірене тепле дихання собі у шию. Дівчина обережно підняла на нього свої очі хлопець не звернув на це увагу але наблизився носом до її шиї , це було джерело приємного ванільного запаху який бив йому у ніс та від якого він хотів буквально обнюхати її шию.
А: Що ти взагалі робиш?
тихо вимовляє дівчина коли її серце у грудях б'ється доволі часто. Від нього пахло цигарками та терпким одеколоном який теж бив їй по носі від часу коли він наблизився до її шиї.
Г: не знаю але ти так приємно пахнеш! я як чоловік вмираю від приємного запаху твоїх парфюмів ванілька.
Він говорив їй це на вухо , кожне слово звучало для неї як збудження , тепер вона розуміє що якщо їй сказати щось на вухо вона попливе.
навіть якщо це буде звичайний комплімент вона всеодно попливе. Гаррі піднімається на рівень вуха обережно поправляючи прядку, обережно заводить їх за вухо бачучи там пару родинок.
Аніра відчувала як подих перемістився з шиї на рівень вуха , чужі губи обережно цілували їй завиток вуха на якому пару родинок та за вухом де теж було пару родинок. Дівчина відчувала сором та одночасно легку закоханість у голові все плавилося від легких поцілунків але вона все ж припинила це ставши каблуком йому по нозі та стрімко тікаючи по вулиці залишаючи по заду Гаррі.
Навіть прибігши до дому вона відчула на собі запах його терпкого одеколону повільно сповзаючи по
вхідних дверях своєї квартири та торкаючись носом своєї футболки яка пропахла одеколоном запах цигарок не так було відчутно як запах парфумів напевно хтось місяць не буде прати свою футболку думаючи про шепотіння на вухо та легких поцілунків на завитку її вуха.
_________________
Ви не очікували а я знову приперлася! Моя робота писати для вас що я й роблю! Вчора в мене не було світла і вгадайте що я побила? Правильно писала для вас цей розділ. І бачу що вас актив піднявся так тримати! Мені скоро поступати, я готуюся і паралельно пишу вам розділи.
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
Chick-LitАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...