минуло вже декілька днів від коли Кес діагностували кому по якій не відомо коли вона прокинеться. Ерік сидячи коло неї читає різні книги з надією що вона вийде з коми та нарешті усміхнеться йому цього разу він усміхається їй поки всі апарати в тихій палаті зчитують всі датчики її здоров'я, Ерік сидячи на сусідній кушетцц повільно закриває очі щоб трохи відпочити за ці пару днів. Хоч відмовляються від чергування після його сну не пост виходить Ріна , яка вирішує пошкодувати хлопеця та його очі. Лука сидить у їдальні бачучи як на вулиці Агата розмовляє з шведом інтерном , насупувшись п'є свою каву вбивши погляд у бідного інтерна який промови розмовдмє з нею як з пацієнткою з раком кісткового мозку , але здається що Луку не хвилює те що він розмовляє з нею як з пацієнткою якщо хоче вбити його та закопати десь під лісом. Підійти він всеодно не наважувався лише насупувшись допив свою каву покидаючи їдальню з вже зіпсованим настроєм. Тільки Агата спілкуючись з новим другом щаслива як ніколи , вона ,звісно, переживає за Кес але окрім нею треба мати інших друзів,і ні дівчина не зрадила подрузі а знайшла тимчасову заміну їй. Швецький інтер хоч говорив з акцентом що було чутно але людиною був начитаною та цікавою. Людиною з якою легко дружити що і є головним пріоритетом дружби з ним. Все ж таки надія на те що Кес прокинеться більша ніж надія на те що Агата встане та почне танцювати. Агата повертається до своєї палати під керівництвом інтерна але під його керівництвом вона була не довго приблизно до ліфта коли Лука зупиняв його нагадавши про важливу роботу яку має робити інтерн, відчуття що тут пахне явно чимось завідним бо Лука ніколи не поводився ніби він обіжений на весь світ, але ці емоція більше нагадувала ревність ніж сварку. Інвалідний візок повільно котиться по коридору другого поверху завдяки Агаті яка руками крутить великі колеса візка, проїжджаючи папу кімнат стікає а згодом двері відкриваються перед нею стоїть сонний Ерік з великими кругами під очима.
Е: привіт! все добре?
А: зі мною так з тобою не бачу що все добре з тобою
Е: зі мною все добре просто не досипаю останнім часом
А: Ерік я прошу тебе ради всього святого піди спати , я посиджу коло неї
Е: я не піду геть поки не прокинеться!
Ерік закричав на всю палату двері якої прочинилися і в кімнату вбігла дівчина підліток одягнута у сукню та кросівки. Вона чимось схожа на самого Еріка але вона не повірила коли почула що то його племінниця.
П: дядьку Ерік ти виглядаєш погано! Я і ця жінка просимо тебе поспати
Ерік зітхає погоджуючись з думкою Агата та своєї племінниці , яка усміхнулася Агаті стоячи коло неї.
П: перепрошую!
А: якщо хочеш щось запитати? Питай!
П: На що ви хворі?
А: на ти! в мене рак спинного мозку
П: Тобі болячи тримати спину
А: так трохи боляче! та я не можу ходити без сторонньої допомоги , колись я ще могла танцювати
П: ти. балерина?
А: так я була балериною Лондонського театру хоча сама з Канади
П: Твоє ім'я Агата? Я здається пам'ятаю одне з твоїх виступів , на сцені ти виглядаєш дивовижно
А: так, дякую! ти всім підвищуєш так настрій
П: Так всім! я живу з пропрацюваним діагнозом аутизм хоч на свої 15 виглядаю нормально
А: аутизм?
Дівчина махає головою. Агата не вірить що перед нею є дівчина у якої. аутизм. Агата бере дівчину за руку просячи присісти коли вона дотягуючись до волосся ділить волосся на три частини по обидві сторони та починає плести не великий колосок бачучи як дівчина сміється сама усміхається плетучи іншу сторону голови.
П: дядько Ерік сильно кохає цю дівчину якщо він знаходиться з нею 24/7 замість її батьків , надіючись, що во вийда з коми.
А: ти так думаєш?
П: поки в мене є ще час залишатися з дядьком Еріком я живу у його квартирі , кожен його ранок починається з шукання потрібних ліків. Я бачила у нього не шиї перстень у неї такого ж не має?
Агата під'їжджає до правлої руки Кес беручи її руку в свою , все ж не одному з пальців блищало кільце про яке говорила дівчина. Звідки цей підліток так багато знає? Ця дівчина знає більше ніж будь хто, вона звісно підозрювала що Ерік до Кес не дуже рівно дихає але щоб це сказала їй постороння людина вона б не повірила. Невже підліток намагається звести його з Кес просто не знає як це зробити. Агату відтягує назад дівчина яка усміхаючись кручусь в різні сторони від чого сукня трохи піднімалася і було видно захисні шорти , нервово " ламала" пальці в очікуванні дуже цікавих навіть новин.
А: Я думаю що ти права і нас треба їх якось звести
П: нехай дядько поспить а вона прокинеться і тоді щось придумаємо
Дівчина легко обіймає Агату за плечі прощаючись , бо дядько колткав дівчину до дому , поки дядько буде спати вона трохи по вчиться , позамітає та просто послухає музику бот що їй залишається якщо вона не має друзів тут , звісно окрім Агати але так у загальному не має.
Цілу дорогу вона дивилася на поведінку свого дядька який спокійно до дому повертатися не міг його совість та закоханість говорили що треба залишити при таких напад він жимав руль тіснеше думаючи про свою племінницю. Думки про неї трохи заспокоювали його погані думки , оскільки вона сонячна людина у прямому сенсі цього слова завжди усміхається та привітна , вона така не через аутизм а через схожість з своєю матір'ю. Така ж приємна жінка як і її дочка
Лука ходить по пустому кабінету намагаючись перестати бачити картину перед собою як інтерн забирає Агату з під його рук. Йому й продовжує вижатися їх. щасливе життя а серце жжимаєтьсч все більше від почуття покинутості. Хотілося просто вдарити або вбити його щоб не ходив коло неї та не розмовляв з нею , схопившись за голову розуміє свою не нормальнц поведінкую..
________
Знаю... знаю що мала виставити у четверг а виставила у п'ятницю; моє виправдання це те що я була угробила телефон який вернувся аж тепер. Коротше кажучи вже обіцяю якійсь дії бо вже обдумувала пару разів уже
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
ЧиклитАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...