Чи можна назвати те що між ними дурдомом , напевне, так можна. Агата повільно охолоджуваласч але пробачати не спішила. Вони разом з Кес вирішили повернутися всі події назад тому зараз просто роблять вигляд , що Агата пацієнтка а Лука ще й досі її лікуючий лікар. Як важко не було перебороти себе і знову робити з себе дурочку. Агаті не подобається це робити але ,що , зробиш , якщо все може змінитися у один момент і саме цей момент стане ключовим у твоєму житті.
К: Я не думала, що так багато змінилося від коли я вийшла з коми
А: Так достатньо змінилося!
К: Ти знаєш про одну статтю яка вийшла не давно
А: яку статтю
Кес промистягнкла телефон з включеною статтею , її очі уважно вчитувалися в кожне слово , щоб зрозуміти зміст статті.
" На французьку балерину вийшла стаття по якій вона не підходить під приму через її реальний стаж та дії. Також театр признає ,що їх сторону була взятка у розмірі 10 млн доларів. Тому театр запрошує міс Крістонську на відбір балерин або відправити ту людину яка буде представником міс Крістонської. Поки що чекаємо відповіді від балерини.
Газета: The British Time
Журналістика: Кейт Скері"
А: Я не знаю хто це зробив але точно не я
К: подумай добре хто може це зробити
А: хтось з моїх фанатів або молодших балерин
К: ти прикидаєшся дурною чи то так і є
А: а що не так?
К: може це Лцка ні ?
А: не знаю! не говорила з ним не знаю
Через деякий час вона все ж попрощалася з Кес , на коридорі коли вона вийшла Агата повільно сповзла по дверях з щирою усмішкою прошепотіла.
А: ти так багато робиш для мене, навіть, якщо ми посварені
Лука у себе пише журналісту , щоб , той надрукував статтю з відповідю над якою він зараз усердно думає коли Ріна не далеко малює бджілок на папері.
" Відповідь балерина була позитивна тому жінка відправить помічника для того щоб вибрати приму за указом театру з наступного тижня буде відбуватись відбір на приму."
Лука закінчує писати та відправляє роботу журналісту , відволікаючись не замурзану Ріну яка перевернула на себе муку та розмалювала стіну в коридорі оглянувши ситуацію з стіною вирішив що треба міняти обої а поки постилив на місце малюнку чотири ряди паперу А4. щоб дівчинці було де малювати. Він знає що шпалери дорогі але що поробиш якщо ця дитина хоче малювати але не має де. Їй можна вибачити все бо це дитина.
Оскільки Лука не розуміється в балеті то на допомогу прийде його ще одна хороша знайома Іспанка яка на гасиролях у Великій Британії. І до якої він зараз дзвонить.
- Привіт! я надіюсь ти бачила статтю
- Привіт! так бачила ти дзвониш бо представником будеш ти ?
- так саме ним буду я ти б могла допомогти
- Коли ти будеш їхати у Лондон?
- Завтра
- Тоді зустрінимося на станції метро завтра
- Добре.
Лука кидає трубку та повільно збирає речі у валізу навіть якщо ця подорож не один день то всеодно треба щось взяти. Тому з Ріною на руках він збирає речі до валізи. Наступного дня залишає Аніру з Ріною беручи валізу та білет на швидкий потяг, приблизно через 6 годин він опиниться у Лондоні. Сідаючи у потяг на думці було лише одне як покращити свої стосунки з Агатою та чи Ріна ще спить коли він увійшов у свій вагон він сам заснув на кріслі перед тим ще раз показую провіднику білети.
5:30 - 11:37 Нью-Йорку - Лондон
Коли потяг прибув до Лондона був білий день та вийшовши з своєї валізою його подруга разом з ним тихо змилися геть з самої станції бігши у сторону театру а точніше головної площі. Отже говорячи про театр то він на вигляд дуже старий але зал у середині виглядає дуже елегантно особливо балкон прикрашений квітами , довго , звісно, вони не могли розглядати театр бо на них чекали на переді дві головні почали театру та близько 14 учасниць з різних театрів штату і країни. одна за одною показували балет кожну з них згодом оцінила його подруга з 14 балерин 5 вийшли в фінал та можливо хтось з них буде виступати від імені Агати. Лука вирішує відмовити свою подругу на де що цікаве ,всіх балерин відпустили додому попросили тільки залишити пуанти на наступний ранок було зібрання всіх балерин та проведенням слідства , кожна балерина захищала себе тільки одна з них призналася що це вона аж тоді знайома Луки викриунула.
- Ти пройшла перевірку! І ти станеш заміною Крістонської
Балерина з усмішкою торкнувся руки Луки та його знайомої , безмежно дякуючи їм.
" Нова прима у Британському театрі Пенелопа Брізен"
" Голова театру повідомлення про вибір прими серед 14 учасниць з яких пройшли випробування 5. У ту п'ятірку попала Пенні , дівчина запевняє, що дуже рада своєму виграшу та відповідально буде нести свою службу прими".
Агата прочитавши статтю легко усміхнулася вона вірить що він правильно підібрав людину. Вона безмежно кохає його навіть не розуміючи чому роздула з мухи слона, дверний дзвінок навпроти дзвонить Агата підходьз до нього відкриває двері кульєру з букетом квітів та запрошенням. Біле запрошення дівчина приносить до столу розглядаючи його вона читає.
" Дорога Агато! Тебе запрошено на весілля на 12:30 у ресторані" Сан Матєго"
Агата ще раз перечитує запрошення не розуміючи хто її запросив попи те що кілька разів перечитала підпис. Залишаючи запрошення на столі Агата повільно ходити довкола стола на костелях думаючи чи дзвонити до Луки чи ні. Все ж вона вдихає повітря та дзвонить йому з кожним гудком зачаровуючи подих а коли він відповідає його голос, здається, їй насолодою для вух на яку тремтячим голосом вона відповідає.
А: Ти можеш сказати хто така Карла
Л: Це моя подруга! А що таке? Стій! я зрозумів
А: Вона запросила мене на її весілля
Л: якщо хочеш можеш й не йти
А: я піду і ти підеш зі мною
Дівчина кидає трубку зразу не даючи нічо сказати Луці залишаючи його у роздумах та трансі.
Його знайома тільки засміялася вимовляючи " Спритна дівчина " Лук все ще з відкритим ротом. Агата записуючи останні події у голові описує лікаря Луку.
" Висока фігура щирої плеч, молочна шкіра з прикрасними блакитниси очима , неймовірна посмішка тонкими рожевими губами. Темне волосся зібране у не великий хвостик, статні винисті руки" саме вона описувала Луку.
Анірі не шкода прощатися з Гарр. Їй якось всеодно на словах а не на діліч, на ділі же совість розриває їх по полам від свого же вчинку.
__________________________
Всім аньо! Ви питаєте чого так пізно , я скажу так мій графік світла не готовий був до того що я виставлю нову главу. Я дуже надіюсь на те що ви готові до того як мої персонажі почнуть діяти та робити вчинки. Всі уривки які я пишу викладаючи у свій тг після чого вони висвітлюються тут.
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
ChickLitАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...