Аніра лежала на ліжку намагаюсь не думати про погане але за пару днів не було носі коли їй не снився Гаррі, не снилися його слова. Саме через це й часто у неї перехоплює дух через слова - кинджали які встромив у неї Гаррі.
" Треба було думати головою"
вона згадує дорікання своєї матері. Яка завжди говорила ,що дівчина не дружить з головою. Вже через стільки років вона сама вірить, що не друже з головою , як би це обідно не було , вона терпіла всі слова своєї матері, часто виникалр бажання померти від її єдких слів але після 16 вона вирішує тікати після її матір , навіть, не згадувала про її існування.
Агата дивитися на сукню подаровану Лукою та іншу свою сукню яка їй до коліна та думає між ними. До весілля на яке її запросили через Луку вона готується з розумом та розумінням , що на весіллі будуть іспанські друзі обох з якими можливо вони будуть спілкуватися, Агата ж буде стояти осторонь від усіх цих іспанців. Вона уявляла Луку у темно синьому костюмі з брощю на лівій стороні грудей , на правій стороні прикріплена бутаньєрка у кольорі весілля або проста біла квітка. Його штани такого самого кольору та трохи підключені від стопи. Під піджаком чорна сорочка вільного крою разом з бантиком на ризинці. Ще можна додати кілька диталів які дає вже не підсвідомості а на звичайному папері. Папір разом з закінчиними деталями які малювала пів години залишилася на столі, відкриваючи шафу та перебираючи у ньому сукні. Вона торкається руками тканини різних суконь серед них й сукня подарована Лукою.
Лука повільно тягне валізу разом з своєю подругою яка проводжає його і паралельно слухає все що відбувалося за ці пару тижнів. Дівчина задумається намагаючись дати пораду до всіх любовних справ Луки, знаючи , що він не холодний, як всі про нього думають. Подруга проходить до місця де він має сидіти , сідаючи на впроти та гладячи його по коліні.
- Лука! Все буде добре з тобою і Крістонською
Лука легко усміхається знаючи про правдивість слів своєї подруги. Через динамік повідомляють про відбуття поїзду на що дівчина спокійно відійшла від Луки на прощання даруючи йому милу усмішку.
До штату Ню - Джерсі він добрався швидко з валізою та докумениами і переверікою перед тим він повертається до своєї квартири де спокійно розбирає одяг під розмову з Карлою.
Л: як Еліза?
К: вона у нас дівчинка не стримана питається постійно
Л: Все в тебе!
К: Ей! Я можу тебе дещо запитати
Л: так
К: Оскільки у нас двох не має тата ти міг провести мене до вівтаря замість тата
Л: Я не проти! головне щоб мене не поз'їдади поглядом наші друзі
К: і мої дівчата які не знають що ти у нас зайнятий
Л:Але ц мене питання навіщо ти запросила Агату?
К: Лука не злися! Просто я хвилююся за ваші стосунки і все
Лука закочує очі на що Карла відповідає
К; не закочуй мені тут очі! я дійсно хочу другові щастя
Л: ти хочеш щоб твої подруги не їли мене поглядом так?
К: Зі Звісно так
Кес розмовляла з Агатою за чашкою кави коли Аніра роздумливо розпушувала каву у чашці не вникаючи у розмову. Аніра по життю стримана людина але не сьогодні , вона піде й нап'єтьсі у клубі і знайде хлопця на перепихон.
Свою думку перед дівчатами не озвучувала твое помалу входила в розмову. Вже під вечір вона викопала у шафі чорний топ з відкрити плечима та та шкіряну тенісну спідницю не ногах красівкт для того щоб можна було не тільки сидіти а й танцювати. Аніра входить клуб вільно оскільки це не приватний клуб. Зайшовши що його поріз вона почула віддалену музикц на яку пішла проходять через вечь танц майданчик вона добралася до бару та за раз випила три стакана грілки з якої її винесено буквально.
( Ой що буде...)
Аніра не стояла у куті а танцювала на барній стійці потім замість танцюристки та підкатувала до якого хлопця якогр поцілувала у жіночому туалеті та перестала з них у тій же кабінці а опісля вже нічого не пам'ятає.
На ранок болить все від живота до волосся та до цього всього дійства приєднався будун через який ледве встаючи налити собі водички вона розуміє що знаходяться не вдома.
Дівчина обережно повертається у спальню забираючи увесь одяг на підлозі та втікаючи геть десб через пів години прокидається власник квартири Гаррі.
________________
Всім привіт! І я знову з вами рано виставляю бо поки у мене працює генератор у мене є світло і Інтернет. Хочу сказати що з наступного розділу починається роз'яснення стосунків. Вибачте що так мало оскільки я поступаю не мала часу з наступного тижня напишу більше обов'язково.
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
365 днів до смерті
ChickLitАгата - балерина Британського театру переживає дуже складну подію на своєму же виступі. Після дій які відбулися під час виступу привели її до стресу та нової болячки завдяки якій вона дізнається що їй залишилося жити 365 днів. Лука - новий лікар і...