Episode•12

88 14 2
                                    

Amaris, akademi dışında bir arkadaş edinmişti ve onunla o kadar iyi anlaşmıştı ki ilerleyen zamanlarda Amaris'in sevgilisi olan Five'la bile tanışmıştı. Üvey kardeşlerinin sevgilisi olmasını garipsemeyecek kadar yakın dost olmuşlardı.

Yine ikisi de sıkılmışlardı ve akıllarına alışveriş merkezine gidip gezmek gelmişti.

"Hadi kalk gidiyoruz." Demişti Daisy.

"Nereye?" Diye sordu Amaris sevgilisinin dizinde yatarken.

"Alışveriş merkezine." Dedi Daisy oturduğu yerden kalkıp tutulmuş belini kütletirken.

"Ne yapacağız orada?" Dedi Amaris elindeki telefonunu kapatırken.

"Ben amuda kalkicam Amaris sende bacaklarımdan tutarsın öyle gezeriz."
Dedi Daisy alay ederek.

Amaris göz ucuyla five'a baktı. Gelip gelmeyeceğini yoklamak adına.

"İstiyorsan gelirim." Dedi kızın kapatıp kucağına koyduğu kendi telefonunu alırken.

"Gidelim hadi." Dedi Amaris tekrar Daisy'e bakıp yattığı yerden doğrulurken.

Aradan çok geçmeden yakınlardaki bir alışveriş merkezine gelmişlerdi. Daisy sevgilisini arayıp durumu anlatmasına rağmen sevgilisi işten çıkamayacağını bu yüzden gelemeyeceğini söylemişti. Daisy üzülsede belli etmemeye çalışmaktı.

Amaris üzüldüğünü fark etmiş ve Daisy'nin en sevdiği aktiviteyi öne sürmüştü.

"Hadi gidip asla alıp giymeyeceğimiz elbiseler deneyelim." Dedi Amaris ve Daisy'nin kolundan tutup karşısına çıkan ilk mağazaya sürüklemişti.

Olanları gülerek izleyip Amaris'lerin peşinden gitmişti Five.

Kızlar birbirlerini elbiseler seçmiş ve deneme kabinlerin'e girmişlerdi. Deneme kabinlerinin yanında ki yere oturmuş kızların denediği kıyafetlere yorum yapmaya başlamıştı Five.

Daha çok yorum yapmaya zorlanmıştı.

"Çok güzel ama..." diye söylendi Daisy denediği elbiseye ayna karşısında bakarken.

"Ama?" Diye sordu Amaris.

"Biraz kısa, sevgilim giydirmez."dedi Daisy aynadaki yansımasına bakarken.

"Sevgilin kıyafetlerine mi karışıyor?" Dedi Amaris şaşırarak.

"Evet, sevgilim yani?"

Amaris kolları göğüsünde birleşmişken hafif geriye doğru dönmüş ve arkasında oturan sevgilisine bakmıştı.

"Bu çok acınası..." dedi Five ve Amaris aynı anda sessiz bir şekilde. İkiside birbirinin dudaklarını okumuşlardı ve Amaris kahkahalar içinde yere yığıldı.

(Tam burada medyada ki "I'm crying all my tears and that's fucking pathetic" kısmını dinleyin)

Five sevgilisinin bu hallerine alıştığı için refleks olarak kızı kolundan tutup yanına çekti onun gülüşüne eşlik ederken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Five/ Aidan Gallagher Oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin