Episode 6•Soru

182 20 61
                                    

iki akademi kıyameti durdurma şerefine yaptıkları kutlamada sarhoş olmuşlardı. Ortaya atılan 'doğruluk mu cesaretlik mi' oyunu oynama fikri ile herkes yere oturmuş getirilen şişenin çevrilmesiyle dikkat kesilmişlerdi. İlk serçelerden olan Amaris başlayacaktı. Oyunu, alkolün verdiği salaklık ile gidişatını değiştirmişlerdi. Şişenin açık kısmına denk gelen kişi kalkıp diğer kişilere kendi hakkında sorular soruyorlardı. Birbirlerini tanımaları açısından güzel bir değişikliti.

Amaris kendisini işaret eden şişeyi fark etmesiyle ayağa kalkmış ve masanın üzerinde duran kumandayı eline alarak mikrofon gibi dudaklarının önüne götürmüştü.

"Evet sayın oyuncular. İlk soru ile başlıyoruz. Toplam 3 soru sorulacak. 3'ünü de bilen kişiye benden...çikolata." diyerek oyunu tamamen farklı bir hâle sokmuştu.

"İlk soru, doğum günüm ne zaman?" diye sormuştu. Ortamda ki herkesin doğum günü aynı gündü. Bunu unutmuştu işte Amaris.

Herkes bir ağızdan;

"1 ekim!" diye bağırmıştı. Kızın gözleri sahteden dolmuştu.

"Beni bu kadar iyi tanımanız gözlerimi yaşarttı...herneyse! İkinci soru, en sevdiğim içecek?" diye sahte açıklamasının ardından yeni sorusunu sormuştu kız.

"Kahve." demişti Ben ve Five. ikisi ile de bu konu yüzünden kavga etmişti çünkü.. bilmeleri zor olmamıştı.

"Son soru, en büyük yara izim vücudum da nerede?" diye sormuştu kız. Elinde ki mikrofonu onlara eğerek cevap bekledi.

"Belinde." dedi Ben sakin bir edayla. Mikrofonu ona doğru çevirdi.

"Bonus soru, ne tarafta?" Diye sordu bu sefer kız Ben'e bakarak. Ben düşünmek için sessizleşmişti.

"Sağ tarafında." Dedi Ben'in sessizliğini bozan Five'ın sesi.

"Acıtmamıştır umarım, Ben." diye ekledi Five, Ben'in sinirlerini iyice bozarken.

Five/ Aidan Gallagher Oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin