#16

5 0 0
                                    

Chcę widzieć jak się uśmiechasz, bo sprawia mi to szczęście nie do opisania i sam sie czuje wtedy milion razy szczęśliwszy

Chce ci pomagać w każdych problemach jakie mogą tylko być tych najmniejszych i tych największych zawsze.

Chce być przy tobie zawsze kiedy mnie potrzebujesz a nawet jeśli nie i jest coś nie tak to chce być przy tobie i cie wspierać.

Chce dać ci miłość i wierność i szczęście na jakie tylko zasługujesz, a zasługujesz na jak najwiecej.

Ostatnie tygodnie były dla mnie ciężkie i mogłem nie być aż tak nerwowy i zazdrosny o ciebie, przepraszam za wszystko co ostatnio zrobiłem ogólnie za wszystko co tylko źle zrobiłem i zjebałem.

Kocham cie skarbie w kurwe naprawdę w chuj, kocham jak się budzę z rana jak dziś i pierwsze co widzę to ciebie, bo od razu mój dzień jest najlepszy na świecie i mam ochotę na wszystko, a zwłaszcza z tobą misiaczku.

Kocham jak się o mnie troszczysz i wspierasz i martwisz się bo czuje w chuj że w końcu komuś na mnie zależy i widzę to naprawdę i dziękuje ci za to bo sprawia mi to szczęście nie do opisania, dzięki temu czuje, że jesteś tą jedyna na zawsze i nie chce żadnej innej nigdy w życiu.

Kocham jak się na mnie patrzysz z zakochaniem i jak nazywasz mnie swoim maluszkiem bo autentycznie czuje się jak małe dziecko i czuje się w chuj komfortowo przy tobie i bezpiecznie i czuje się jak u mamy na nóżkach jak leżę na tobie bo nigdy tego nie doświadczyłem (to nie znaczy że traktuje cie jak mamę) zależy mi w chuj na tobie i nigdy nie chce cie stracić.

Zależy mi tak bardzo na tobie i staram się o ciebie jak nigdy i jedyne o czym myśle to tylko o tobie i martwię się zawsze o każdej porze dnia i nocy czy wszystko jest w porządku, bo chce żeby było dobrze i chce ci pomagać zawsze i nie chce żeby ci się coś stało.

Jestem dla ciebie cały na zawsze i tylko dla ciebie nigdy nie myśl sobie że będę patrzyć i mówić że jakaś dziewczyna jest ładna bo żadna nie jest ładniejsza i lepsza od ciebie i nie zasługuje na patrzenie na siebie tak jak na ciebie kotus, na ciebie tylko patrzę i to patrzę z największa miłością i zaangażowaniem jakiego nigdy nie miałem.

Kocham cała ciebie w każdym najmniejszym kawałeczku twojego ciała i twojego charakteru bo cała jesteś idealna i piękna i niepowtarzalna. JESTEŚ JEDYNA W SWOIM RODZAJU I NIE PRZESADZAM.

Kocham twój głos jak mówisz do mnie bo twój głos wywołuje u mnie spokój i poczucie komfortu jakiegoś nigdy nie miałem.

Wszystko co robię jest z myślą o tobie bo ciagle o tobie myśle i wiem że czasem mi nie wychodzi jak chce coś dobrze zrobić i przepraszam nie umiem myśleć zbytnio ale staram się jak mogę żeby było dobrze i żeby cie uszczęśliwić.

Zawsze chce dla ciebie jak najlepiej i zawsze będę chcieć i będę dbać o ciebie i tylko o ciebie, już dawno sobie wyobrażałem jaką cudowna mamę by miały nasze dzieci i jak świetnie by się czuły z tobą.

Jestem dumny z ciebie z najmniejszego osiągnięcia i każdego dnia od jego rozpoczęcia wystarczy że się obudzisz i jestem z ciebie dumny najbardziej na świecie.

Zawsze w ciebie wierze z całego serduszka bo wiem że jesteś zdolna bardzo tylko wystarczy trochę wsparcia i wiary która chce ci dać żebyś to wiedziała i osiągnęła co tylko zechcesz.

Trzymam kciuki z całej mojej siły i nawet mocniej żeby ci się udało wszystko co zechcesz i mówię sam do siebie i błagam żeby ci się udało za każdym razem chociaż wiem że ci się uda ale chce dać ci tą wiarę i wsparcie.

Kocham cie królewno moja najpiękniejsza jedyna w swoim rodzaju i zawsze będę cie kochać i zawsze będę przy tobie.
_______________________________________dzisiaj zakochałam się po raz kolejny i kocham go każdego dnia coraz bardziej o ile tak się da, popłakałam się kiedy dostałam ta wiadomość

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Niedoszły Samobójca Where stories live. Discover now