39

217 31 5
                                    

Taehyung çalan kapıyı açmaya gittiğinde gün boyunca görmediği yüzü özlediğinden biraz heyecanlıydı. Kapının kolunu oyalanmadan indirdiğinde aynı onun gibi sırıtan sevgilisiyle bakıştı. Ayakkabılarını çıkarmasına izin vermeden bileğinden tuttu ve onu evin içine çekti hızla. Jeongguk'un şaşkın ifadesini fazla izleyemeden kapıyı da arkasından kapadığında duvara yasladı onu. Kalçasından bacağına doğru rota oluşturmuş elinin hareketlerini kısıtlamazken dudaklarına gülümseyen çocuğun sevildiği için parlayan gözlerinde dinlendirdi gözlerini.

"Annenler daha gelmedi sanırım," diye mırıldandı Jeongguk alt dudağını daha fazla sırıtmamak için ısırırken. "Beni böyle karşılamazsın yoksa sen."

Taehyung okşamaya devam ettiği bavakla birlikte bacak arasında kendisine iyice yer açtı ve dudaklarına yapışmak üzere olduğu çocuğun bacak arasına yerleşti. Jeongguk nefes almayı bir anlığına unuttuğunda bundan faydalanıp dudak kenarına sert bir öpücük bıraktı esmer olan. Geri çekildiğinde afallamış bir suratla karşılaştı.

"Söylenmeyi bırak da tadını çıkarayım."

Jeongguk kollarını boynunda birleştirirken şımarık şımarık dudak büzdü. Taehyung onun dudaklarını çilekli lolipopunu emiyormuşçasına tatlı tatlı emdiğinde sırf onu çıldırtmak için inleyen Jeongguk yüzünden tamamen vücutlarını bir bütün yaptı. Saçlarını çekiştiren elleri asla rahat durmuyordu. Ensesinden boynuna, oradan da yanağına kaydırdığı dokunuşlarının sıcaklığına hasret kalmıştı Taehyung.

"Taehyung." diyerek geri çekilmeye çalıştı Jeongguk. Ancak ne çabalayacak gücü kendinde bulabilmiş ne de Taehyung onu rahat bırakmıştı. Bacağını hafifçe kaldırıp tutarken diğer eliyle de yanağından kavramış, öpücüğünü derinleştirmek için başını yana eğmişti. Dilini hissettirmesiyle Jeongguk sevgilisinin boynundaki kollarını sıkılaştırıp kendisine bastırmıştı. Mağlubiyetinin kabullenişiydi bu.

Taehyung Jeongguk'un ağzında dolandıktan sonra bir an nefeslenmek için ayırdı dudaklarını. Salyası şişmiş dudaklarda dağılmıştı. Jeongguk da dağılmıştı. Baygın bakışlar atıyordu ona. Görüntüsüne dayanamayıp bir öpücük daha bıraktıktan sonra güldü. "Özlediğim belli oluyor mu?"

Jeongguk'un büyük ön dişleri dudakları arasından göz kırparken başını salladı. Midesine giren kramplar onu iki büklüm yapacak kadar şiddetlenmişti. Taehyung'un benlerinde dolaşan bakışlarını takip etti sevgilisi.

"Bugün konuşmayacaksın sanırım, dilini yuttun herhalde."

Cevap veremedi genç çocuk, heyecanla onu öpmelere doyamayan oğlanı izliyordu.

"Senin o kadar mı başını döndürüyorum, hm?" diye mırıldandı Taehyung derin ses tonuyla. Ancak Jeongguk'un hayran bakışları gitti, onunla dalga geçildiğini hissettiği için ciddiyetle sevgilisine baktı.

"Götün kalkmasa şaşarım."

Taehyung pişmiş pişmiş gülerken bir anda Jeongguk'un boynunu öptü. Tenini dişleri arasına aldığında Jeongguk dürtüyle ona daha çok yer açmak adına başını kaldırmıştı. Gözleri kapanırken "Annenler ne zaman gelir?" diye sordu. "Vaktimiz var mı?"

"Üzgünüm bebeğim, birazdan gelirler Yejin'le. Babam akşam yemeğine yetişir."

Jeongguk bozulsa da belli etmedi. Sadece boynunda gezinen dilin yarattığı hissi zapt etmeye çalışıyordu. Vakitleri yoksa kendisini kontrol altında tutmalıydı.

"Annen Yejin'i okuldan almaya mı gitti?"

"Hmhm." Taehyung ilgilendiği yerden ayrılmazken kokusunu iyice çekiyordu.

lust for lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin