GİRİŞ

517 23 5
                                    

Ufak bir uyarı: +18 bir hikayedir. Yetişkin içerik, şiddet, küfür vb. Sahneler içerir. Karakterler arasında yaş farkı vardır ancak bu absürt bir fark değildir (Yaşları: 21 ve 30).

Başlama tarihinizi buraya alabilirim

🌙🖤

Uzaktan, kızların bahsettiği şu beyaz atlı prensi andırıyordu. Hani zor anlarda kızın yardımına koşan ve aniden ortaya çıkan yakışıklı erkek...

Ancak onun beyaz bir at yerine gri, spor bir arabası vardı. Ve kesinlikle bir prens değildi. O, kalbinin varlığından bile şüphe ettiğim duygusuz bir kraldı.

Onu ilk kez gördüğümde birinden kaçıyordum. Ondan yardım isteyerek yapabileceğim en mantıklı ve aynı zamanda en kötü şeyi yapmıştım çünkü o beni her daim korurdu ama kaçmam gereken asıl kişi oydu.

Bakışları kalbime batacak kadar dikenli, ses tonu beni ellerinin ucunda bir kukla gibi oynatacak kadar tesirliydi. Yaralarımı gören, yaralarıma basan, beni yaralayan ama her daim yaralarımı öpen adam, Konstantin White.

O, tehlike, korku ve gizem dolu; uzak durulması gerekilen biriydi. Ama ben Sarah Anderson, tehlike ve merağa bağımlı bir kızdım.

Ve onu ilk gördüğüm andan itibaren ondan asla uzak duramadım.

🌙🖤

Giriş ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Sizi heyecanlandırdı mıı?

🌟Yıldıza basmayı, düşüncelerinizi yorumlara yazmayı ve kitabı kütüphane/okuma listenize eklemeyi unutmayınn🌟

İlk bölüme geçmeden size birkaç kısacık şey söylemek istiyorum. Açıklamasında da yazdığı üzere bu kitap Diaboli serisinin bir kitabı ancak diğer kitap olan "Gün Işığı"nın devamı niteliğinde değil. Ana karakterler farklı. O kitabı okumadan da bu kitabı okuyabilirsiniz ancak ben Diaboli evrenini daha iyi anlamanız için önce Gün Işığı'nı okumanızı öneriyorum.

Bölümler, sizin isteğiniz doğrultusunda belirlediğimiz haftanın iki günü düzenli gelecek.

Beni buradan ve instagramdan takip ederek duyuru, ileri bölümlerden kesit vb. konulardan haberdar olabilirsinizz.

Hemen kaydırıp ilk bölümü okuyun hadiii. Çok heyecanlıyım😅🥰

İG: Sidalyurtseverrr

Ay Işığı (Diaboli serisi) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin