5. Bölüm"Önce ruh, sonra beden ölür"

31 2 12
                                    

Derya ise bunu beklemiyordu, birden böyle bir şey yaşadığı için bir kaç saniye tepki verememişti.

Baran'a böyle bir şeye gerek olmadığını, zaten evli olduklarını, nikah tazeleme işi için henüz erken olduğunu ve kendisinin önemli bir karar aşamasında olduğunu söyledi.

Baran'da ona anlayış gösterdi ve bu konuda ısrar etmedi.

Berna ise çoktan uçağa binmiş ve uçaktan inmişti. Ardından İstanbul'da bir otele yerleşmiş ve yarın Baran'ın kendisine gösterdiği evin sahibi ile görüşecekti.

Derya ve Baran geceyi orda bitirmiş ve eve geçmişlerdi, Baran'ın aklında Melisa'ya karşı bu birlikteliği kanıtlaması gerektiği vardı ve bunun için Derya ile birlikte olması gerekiyordu.

Ardından bu birlikteliği yaşamak için Derya ile kendi odasına gitti ve Derya'yı orada gördü.

Derya o anda kıyafetlerini çıkartıyordu ve Baran'ı gördüğünde ona ne olduğunu sordu.

Baran ise ona yaklaşıp "evimizi doğadan bir parçaya çeviren, kahverengi gözlerine bakmayı özledim sadece yeterli değilmi" dedi.

Baran kendisinin sahte yorgunluğunu bahane ederek, Derya'dan bir bardak su istedi.

Derya ise suyu getirmek için mutfağa gitti.

Baran kanıtlamaya çalıştığı ilişkinin videosunu çekmek için Derya'yı göndermiş, şimdide telefonunu az sonra yaşayacakları birlikteliği kayıt altına almak için telefonu koyacak düzgün bir yer arıyordu.

En sonunda telefonunu odadaki bir vazonun arka tarafında koydu, hem telefon az gözüküyordu, hem de yatak gözüküyordu.

Birkaç saniye sonra ise Derya odaya girmişti ve Baran'a suyunu verdi.

Baran suyu içtikten sonra Derya'ya kendisinin kaldıkları yerden devam etmek istediğini söyledi ve elini Derya'nın boynuna doğru götürdü.

Derya ise birkaç saniye içerisinde onunla birlikte olup olmayacağına karar vermişti. Verdiği karar sonucunda oda ellerini Baran'ın boynuna doğru götürmüştü ve Baran'a "ben seni çok özledim Baran" dedi.

Derya Baran'ın şuan kendilerini videoya çektiğini, bu videoyu metresine delil olarak götüreceğini bilmiyordu.

Ardından Baran da kendisinin çok özlediğini söyledi. Derya Baran'ın dudaklarına yaklaşmıştı Baran ise işin devamını getirdi ve onu öptü. Kendisini Baran'a bırakan Derya'nın şu an içinde olduğu durumdan haberi yoktu.

Derya Baran'ın önce ceketini sonra da gömleğini çıkarttı. Ellerini Baran'ın göğsüne koymuş ve yavaş yavaş aşağıya doğru indiriyordu.

Baran'ın telefonu da tam olarak yatağın önünü çektiği için tüm bu olanları kayıt altına alıyordu.

Baran ellerini Derya'nın omuzlarına koydu ve onu yatağa yavaşça itti.

Derya ise bir anda Baran'a ilişkiye girmek istemediğini, henüz hazır olmadığını, bu evliliğin devam edip etmemesi ile ilgili bir fikri olmadığı için kendisi bir karar verene kadar böyle bir şey yaşamak istemediğini söyledi.

Ardından Derya odadan dışarıya çıktı.Baran ise Derya'nın neden böyle bir şey yaptığını anlamamakla birlikte oda evin bahçesine çıkıp hava aldı.

Derya ise birkaç dakika sonra odaya döndü ve yatağına yattı. Yarın Deniz ve Melisa ile bir restaurantda buluşup onlara önemli şeyler anlatacakdı, bu yüzden şimdi dinlenip uyuması gerekiyordu.

Baran ise evin bahçesinde kara kara düşünüyordu. Melisa'ya göstermesi gereken videoyu kaydetmek için çok az süresi kalmıştı.

Baran'ın içerisinde bulunduğu durum onun sonunu getirebilirdi. Karısını aldattığı metresi şu anda onu tehdit ediyordu. Bu ilişkinin ortaya çıkması halinde ise Derya'nın yapacaklarından korkuyordu.

İHANETİN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin