10. Bölüm"Kanıt"

24 2 17
                                    

   Berna Nergis'in Murat'tan videoyu neden aldığını öğrenmek istiyordu. Bu yüzden Nergis'e"Sen neden Murat'tan videoyu aldın cevap ver bana?"diye Nergis'e bağırdı.

   Nergis ise "Ya şimdi öğrenmeyecekte ne zaman öğrenecek, ben ikimizin intikamını aldım. O yüzden gelip burada bana böyle bağıramazsın,"dedi.

   Berna Nergis'e "Ya tamam öğrenmesi gerekiyordu ama şimdi değil,"dedi.

   Nergis ise Berna'ya "Şimdi zamanı değil,sonra öğrenecekti,sen neden şimdi söyledin. Bunlar nasıl sorular Berna ben ikimiz için çabalıyorum sen bana bağırıyorsun burada,"dedi.

   Berna ise"Tamam, özür dilerim,"diye Nergis'i yatıştırmaya çalışıyordu.

   Berna lafına ekleyerek"Sen Murat'tan nasıl aldın bu videoyu,"dedi.

   Nergis ise"Bu Melisa ile Baran'ın videosunu Murat yapmış. Sonrasında Murat bizim buraya geldiğimizi duymuş bir yerden,sen işe gittiğin zaman  buraya gelmişti anlatmıştım sana. Bana Baran'ın pek güvenilir birisi olmadığını söyledi.

   Ona neden diye sorduğumda bana Baran'ın Derya'yı en yakın arkadaşı ile aldattığını bu yüzden de Berna'nın Baran'a çok güvenmemesi gerektiğini söyledi.

   Bende ondan Melisa ile ilgili bir delil olup olmadığını sordum oda bana videoyu gönderdi,"dedi.

   Berna ise"Ya siz nasıl sohbete hemen başladınız tanışmadınızki daha önce siz,"dedi.

   Nergis ise"Önemli yerleri anlattım işte, önce seni sordu ben de "buyurun ben ablasıyım,"diyince anlattı her şeyi,"dedi.

   Berna Nergis'e"Anladım, tamam o zaman, ama senden rica ediyorum bir daha bana söylemeden bir şey yapma. Bu seferlik konuyu kapatıyorum,"dedi.

   Berna ve Nergis konuşmalarını sonlandırırken Yiğit, Baran'ı serbest bırakmıştı.

   Baran ise konumdan oldukları yere bakmış ve oraya bir taksi çağırmıştı. Taksi gelene kadar Derya'nın uyanmasını bekliyordu.

   Taksi gelmeden 5 dakika önce Derya uyanmıştı.

   Baran Derya'ya "Derya, iyisin değil mi sana bir şey olmadı değil mi?"dedi.

   Derya ise"Başım çok ağrıyor Baran, neredeyiz biz, neresi burası, nasıl geldik buraya?"diye Baran'a sorular soruyordu.

   Sorduğu bütün soruların cevabını bilen Derya adeta Baran ile dalga geçiyordu.

   Baran ise"Her şeyi anlatacağım eve gidince sakin ol sen şimdi,"dedi.

   Baran ile Derya eve gittikten sonra Derya Baran'a"Evet eve gelince anlatacağım demiştin, ne işimiz vardı bizim orada?"dedi.

   Baran ise"Benim parfüm ihalem vardıya, o ihalede karşı karşıya olduğumuz şirketin sahibi Yiğit Akça bizi kaçırdı.

   Ama nasıl oldu anlamadım, ben en son burada yemek yiyordum sonra başım döndü gözümü açtığımda kafamda çuval,yerde de sen vardın bana ihaleden çekilmemi söyledi.

   Senin omzunda kan vardı,yani boya vardı bende sana daha fazla zarar gelmesin diye ihaleden çekildim,"dedi.

   Derya ise"Ben o gün yorgun olduğum için yemekleri dışarıdan söylemiştim, kesin yemeklerde bir şeyler vardı.

   Zaten senin bayıldığını gördükten hemen sonra bende bayıldım sonrada o tenha yerde uyandım işte,hiç bir şey hatırlamıyorum,"dedi.

   Baran ise"Hadi kalk karakola gidiyoruz şikayetçi olacağız,"dedi.

İHANETİN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin