2.Bölüm "Geçmişteki büyük sır"

63 5 30
                                    

İnstagram hesabı:ihanetinbedeliofficial

   Berna ise bunu istediğini, ancak bu birlikteliğin daha özel bir zamanda olmasını istediğini, yani bu birlikteliğin şuan olamayacağını Baran’a söyledi.

   Baran ise Berna’ya kendisinin o odada daha fazla durmaması gerektiğini,o odada kalmaya devam etmesi halinde kendisini daha fazla tutamayacağını, bu yüzden onun bu odadan çıkması gerektiğini söyledi.

  Berna ise Baran’a o günü heyecanla beklediğini ve kendisinin o gün için sabırsızlandığını, o günü iple çektiğini söyledi ve o odadan çıkmadan önce Baran’ı dudağından öptü,Baran’ın kalbi küt küt atıyordu ve kendisini geri çekmek istedi ,ama Baran zamanın o an durmasını istiyordu. Çünkü uzun zamandır böyle bir his yaşamamıştı.

   Ve Berna’ya odadan çıkmasını tekrardan rica etti ve Berna’da bunu yapmak istemediğini söyledi.

   İkisi de bu gecenin bitmesini istemiyordu ama Berna kendisini beklenmedik bir şekilde geri çekmişti. Ve o odadan hızlıca koşup çıkmıştı.

   Baran ise yatağa girip Berna ile yaşayacağı birlikteliği düşünüyordu. Baran bir yandan o an bittiği için üzülürken ,bir yandan da birlikte olmadığı için kendisini Derya’yı aldatmış olarak görmüyordu.
 
   Ama bu ilişki yaşansa bile bu Baran’ın Derya’yı ilk aldatışı olmayacaktı. Baran’a göre aldatmak herhangi bir kadınla bir ilişki yada bir birliktelik yaşamaktı.

   Yani Baran bir otel odasında bir kadınla saatlerce özel hayatı hakkında konuşup, o kadına eşini kötüleyip, o kadınla bir birliktelik yaşamayı aklından geçirmeyi, onunla öpüşmeyi aldatmadan saymıyordu.

  Berna ise evine gidiyordu ve alacağı intikamın planlarını kurmaya devam ediyordu. Berna’nın öpüşürken kendisini geriye çekmesinin nedeni ise Baran için ulaşılması zor birisi olmak istemesi ve Baran’ı bu sayede kendisine aşık etme düşüncesiydi.
  
   Berna eve sonunda gitmişti, kapıyı sessiz bir şekilde açması gerekiyordu. Çünkü Berna o evde tek başına yaşamıyordu. Berna o evde üç kişilik ailesiyle yaşıyordu. Gerçi Berna’nın o evdeki insanlara yaptığı ihanet düşünüldüğünde o evde bir aile yaşıyor demek pek kolay olmazdı.
   
   Berna yatmadan önce  çocuk odasına girip oğlu Berkay’ı bir kontrol etmek istemişti. Berkay yatağında yatıyordu. Ardından oturma odasında kendisinin gelmesini bekleyen bakıcıya teşekkür etti ve ona artık eve gidebileceğini söyledi.

   Sonrasında kendisi de kendi yatağına girip yatmıştı. Evdeki üçüncü kişi ise yarın bitecek olan ve uzun zamandır devam eden  iş gezisinden sonunda gelecekti.

   Yarın Melisa ve Deniz erkenden kalkıp Derya’ya güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Derya ise sonunda uyanmıştı ve Deniz ve Melisa’ya neden bu kadar zahmete girdiklerini, kendisini neden uyandırmadıklarını ve onların bu evde misafir olduklarını söyledi.
  
Deniz ve Melisa ise Derya’ya yorucu bir gece geçirdiklerini ve bu yüzden onun dinlenmesi gerektiğini söyledi.

   Sonrasında onlar hep beraber oturup kahvaltı yaptılar. Aradan birkaç saat geçtikten sonra Berna uyanmış ve üç yaşındaki oğlu ile kendisine güzel bir kahvaltı yapmıştı.

   Normalde akşam gelmesi gereken evin üçüncü üyesi kahvaltıya kadar yetişmişti. Evin kapısını çalmıştı, sonrasında Berna kapıyı bir anda açtığında şok olmuştu karşısında evin üçüncü üyesi vardı.
  
   Ablası sonunda o uzun süren iş gezisinden gelmişti. Ablasıyla doyasıya sarıldı ve onunla hasret giderdi. Ablası ise hemen biricik yeğenine koştu, onu kucağına aldı.

    Hepsi birbirini çok özlemişti ve Berna ablasına neden sabah geleceğini söylemediğini, sırf söylemediği için şimdi yemeğin az geleceğini söyledi. Ablası ise sürpriz yapmak istediğini zaten aç olmadığını bu yüzden kahvaltıyı tekrar hazırlamasına gerek olmadığını söyledi.

İHANETİN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin