Yiğit Baran'a "Peki ya sana, karın bu dünyayı terk edeli çok oldu desem,"dedi.
3 GÜN ÖNCE
Baran Yiğit'in kendisine uzattığı eli sıkmamıştı. Baran ve Yiğit aynı anda şirketten çıktılar,Baran şirketten çıktıktan sonra eve gitmek istiyordu.
Eve gitmek için valeden arabasını istemişti,arabası ayağına geldi ve Baran arabasına bindi. Arabayı çalıştırırken yanından Yiğit'in geçtiğini gören Baran tekrardan sinir oldu.
İhaleyi kazanmak istiyordu ve ihaleyi kimin kazandığının belli olmasına daha dört gün vardı. Baran bu dört günde çok fazla çalışması gerektiğini ve çalışmaları sonucunda da bu ihaleyi kazanacağını düşünüyordu.
Şimdi eve gidip kafasını toplamak, sonrada güçlü bir şekilde geri dönmek istiyordu.
Baran arabayı çalıştırıp eve gittiğinde Derya'nın iş saatinin daha bitmediğini fark etti. Aynı gün içerisinde Berna ile yaptığı konuşma, Yiğit ile yaşadığı tatsız karşılaşma onun bir hayli canını sıkmıştı.
Odasına gidip, uyuyup kafasını toparlamak istiyordu.
Yatağa yattığında Berna aklına takılmıştı.Melisa'yı öldürdüğü için içi rahattı ancak Berna'nın her şeyi Derya'ya anlatması kendisinin kariyerini bitirirdi.
Derya kendisine boşanmak istediğini söylediğinde Baran boşanma teklifini kabul etmediği için pişmandı.
Hem aldatma konusu açılmadan, hem de kariyerine zarar gelmeden boşanma imkanı olduğu halde neden boşanmak istemediğini oda bilmiyordu.
Derya'yı sürekli yanında istiyordu,onu başkalarıyla aldattığı halde kalbinde ona karşı bir yer olduğunu düşünüyordu.
Hayatına sadece Derya ile devam edemiyor ama onuda kaybetmek istemiyordu.
Korktuğu tek şey Derya'nın bu gerçekleri öğrenmesiydi.
Aklında bir sürü farklı düşünceler bulunduran Baran uykuya bile dalamıyordu.
En sonunda tüm bu olanlara bir son verme düşüncesi içinden geçiyordu, ancak kaybedeceği şeyleri düşündüğünde bundan vazgeçiyordu.
Yatakta saatlerce düşünmüştü, gözüne uyku girmemişti. En sonunda bir kapı sesi duydu, gelen sesin Derya'ya ait olduğunu anladığında ayağa kalkıp salona gitti.
Derya Baran'ı bir anda karşısında görünce korkup bağırmıştı.Baran ise Derya'ya "Korkuttuysam özür dilerim hayatım,işten erken geldimde bugün biraz dinleneyim dedim,"dedi.
Derya Baran'ı karşısında görünce bir anda sinirlenmişti Baran'a"Ne olduda sen erken döndün, geç saatlerde gelirdin normalde, sen sırf biz boşanmayalım diye değiştim numaraları falan yapmıyorsun değil mi Baran. Sana yeniden eskisi gibi güvenmeye başlamışken beni yeniden hayal kırıklığına uğratmayacaksın değil mi?"dedi.
Baran Derya'nın neden böyle bir şey dediğini anlamıyordu,Derya'ya"Derya neden yalandan değişiyim ki, ben ikimiz içinde çabalıyorum, bak bu sefer gerçekten çok farklı olacak.
Ben seninle mutlu bir şekilde yaşamak istiyorum sen bana bir süre verdin bende bunu kullanmaya çalışıyorum.
Dün sana dokunmak istedim ona bile izin vermiyorsun Melisa'yla ilgili bir şey olduğunda omzumda ağlıyorsun, ben sana dokunmak isteyince bir şekilde uzaklaşıyorsun bunda benim suçum ne anlayamadım ben,"dedi.
Derya'ya bağırmamak için kendisini zor tutuyordu ama sakın bir şekilde konuşmak istiyordu.
Derya Baran'a"Bana yaşattığın şeyleri unutamadığım içindir onlar,kusura bakma bana yaşattığın acıları unutamamak benim hatam özür dilerim,"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANETİN BEDELİ
Misterio / SuspensoDerya hayatını düzene koymuş kendisine 2 kişilik bir aile kurmuş eşi ve arkadaşlarıyla hayatına devam ederken geçmişten gelenler ve geçmişte yaşanan büyük olaylar onun peşini bir türlü bırakmaz ve onun hayatında derin yaralar açar.Geçmişte onun ve...