Jag älskar honom verkligen, verkligen. Han är allt jag kunnat önska mig och är bäst med tjejerna med.
Tänkte jag medan jag låg i sängen och tittade på honom när han sov. Shit vad han är snygg... Sedan harklade han sig och öppnade sakta ögonen.
"God morgon älskling" sa han med en sexig morgonröst.
"Morgon!" Sa jag och hörde fnitter på andra sidan väggen. Tjejerna har vaknat alltså. Jag reste mig ur sängen och gick in till dom. När dom såg mig så hoppade dom högt i sängen.
"Mamma, mamma, mamma!" Ropade dom i kör. Sötnosarna!
Vi klädde på oss och gick ner för att äta frukost. Som vanligt åt Nova hallon kvarg, hennes favorit. Att hon inte tröttnar alltså...
Sedan hörde vi att dörren öppnades och Hanna kom in.
"Hallå!" sa hon och log med hela ansiktet när hon såg Sebbe. Jag visade på vänsterhanden så ringen blottades. Hon pep högt och hoppade omkring. "Yes!" Tjejerna började skratta åt henne. Knäppskallen. "Vänta jag ska bara byta om" sa hon och tog av sig militärjackan.
Hela dagen var vi ute och lekte och vi tog fram en liten pool som tjejerna kunde bada i. Jag och Hanna bytte om till bikini.
Sedan såg vi att en silvrig audi a4 rullandes in på tomten. Va? Vem?
"Känner vi någon med en audi?" frågade jag Hanna. Sen såg vi, det var Anton och Jocke. Vi ställde oss upp och gick mot staketet.
"Hej!" sa jag och log. "Vilket finbesök vi har fått.""Ja du! Det var länge sen så vi kände att det var dags" sa Jocke och skrattade. Tjejerna hoppade ur badet och sprang fram till oss.
"Köpt ny bil?" frågade Hanna "älskade du inte a6an?" frågade hon till Anton. Han skrattade.
"Aldrig att jag bytt ner mig! Det här är min systers" sa han och fortsatte skratta.
"Och varför i fasiken har du hennes bil då?" frågade jag och skrattade. Han hostade lite och såg generad ut.
"Jag sköt motorn i ett streetrace" sa han och tittade ner. Jag och Hanna började assgarva. Då kom Sebbe fram och frågade vad som hänt. Vilket vi gladeligen förklarade. Han började också skratta och dom började prata om motorer. Då fick jag reda på att Sebbe brukade hålla på med streetrace men slutade när han inte hade tid. Då började om att snacka om att dom båda ska köra och ha ett team. Sedan slutade jag lyssna för att jag tycker att sånt är tråkigt. Jag och Hanna gick tillbaka till poolen med tjejerna och sedan gick jag in och hämtade några burkar coca cola.Dom stannade hela kvällen och vi beställde hem pizza till maten. Efter tjejerna somnat hade vi jättekul ute på verandan med kortspel och mycket skratt.
"Ni anar inte hur mycket jag älskar er" sa Hanna och log varmt.
"Jag älskar dig med" sa jag och dom andra höll med.Vi fortsatte kvällen tills vi såg att klockan blev tio så gick vi in och satte igång en film. Jocke somnade i soffan så vi bestämde att dom skulle sova kvar. Jocke på soffan och Anton inne hos Hanna.
Friden varade inte länge då precis när jag somnade vakande Melina och grät. Då vaknade även Nova. När det var båda orkade jag inte vara i deras rum så vi flyttade dom till våra säng. Melina somnade direkt men Nova skulle mysa så det tog en liten stund för henne.
Morgonen efter var jag riktigt trött så Sebbe tog tjejerna så jag kunde dra mig lite och tog en dusch. Just nu uppskattar jag verkligen livet med så fin familj och vänner.
När jag kom ner var alla vakna och satt ute och åt frukost, dom hade till och med gjort kaffe åt mig.
-------------------------------------------------------------
Förlåt att det tagit tid, men först var jag på semester och sen gick min dator sönder :/
Någon undrade om jag skulle lägga upp bild på Gabriella och Sebbe men jag har fått "en egen uppfattning" om dom som inte finns på bild och då förstörs dom typ. Men kan förklara dom lite.Gabriella : i början hade hon blont hår men nu är hon brunett, gröna ögon, är rätt kort (1,60- 1.65m). Hon klär sig väldigt modernt och är chic.
Sebbe: sand/ ljusbrunt hår, bruna ögon, lång (1.80-1.85m). Har oftast jeans och vanlig t-shirt.Vad tycker ni ska hända? I relationen, barnen, vänner etc?
YOU ARE READING
Nova och Melina
Teen FictionGabriellas döttrar Melina och Nova har hunnit fylla 1 år. Herregud vad tiden går fort! Men nu har Gabriella gått vidare från hennes tonårsliv och börjat ett liv som vuxen där allt handlar om ansvar. Hon ansvarar för sitt hem, sina döttrar och vad hä...